اگر قصد خرید دستگاه ورزشی تردمیل را برای خانه خود دارید، باید به چند دلیل، نکات و ویژگی‌هایی برای خرید آن توجه داشته باشید. اما به نظرتان چطور می‌توانید ویژگی‌های خرید تردمیل را به خوبی شناسایی کرده و از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید؟ یا در بعضی شرایط باید چه ویژگی‌هایی را مورد بررسی قرار دهید؟

بسیاری از افرادی که قصد خرید تردمیل را برای خانه خود دارند هنگامی که وارد فروشگاه‌های دستگاه ورزشی می‌شوند نمی‌دانند باید به چه نکاتی توجه داشته باشند که بتوانند آن‌ها را مورد بررسی و آزمایش قرار دهند. با مطلبی که در ادامه هایپرجیم برای شما ارائه می‌دهد قطعاً از این موضوع آگاهی کامل را پیدا خواهید کرد.

به چه روش‌هایی باید برای خرید تردمیل توجه داشته باشید؟

ممکن است بسیاری از افراد وجود داشته باشند که علاقه زیادی به خرید و تهیه دستگاه تردمیل ورزشی برای خود یا خانواده‌شان دارند اما به دلیل ندانستن ویژگی، تکنولوژی‌های آن و اطلاعات کافی اقدام به انجام این کار نمی‌کنند اما می‌توان این خبر خوب را به شما داد که با مواردی که در ادامه برای شما می‌گوییم می‌توانید اعتماد به نفس خود را در این باره افزایش داده و اقدام به خرید تردمیل برای خود کنید. اگر در ابتدا برخی نکات اولیه را بدانید قطعا کار شما را در این زمینه راه خواهد انداخت!

4 مورد اصلی برای خرید تردمیل

بدنه این محصول ورزشی: اگر یک نگاه کلی به تمام بدنه‌های تردمیل ورزشی بیندازید، متوجه می‌شوید که تمام بدنه‌های آن‌ها از فولاد مخصوص ساخته شده است که در برخی دستگاه‌ها ممکن است از آلومینیوم مقاوم نیز به کار رفته باشد. وجود این دو مورد به این معنا است که از مقاومت بالایی برخوردار شده و به راحتی در معرض خطر و آسیب‌هایی قرار نمی‌گیرد و در برابر تمام خطرات خارجی مقاومتی از خود نشان می‌دهد که می‌توان به عنوان یک ویژگی عالی به آن اشاره کرد.

صفحه نمایشگر دیجیتالی محصول: در درجه اول صفحه نمایشگر دیجیتالی تردمیل ورزشی در دو دسته اصلی یعنی ال سی دی و ال ای دی تقسیم بندی می‌شود که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی و تکنولوژی منحصر به فرد خودشان هستند.

 اگر بخواهیم مثالی در این باره بزنیم، می‌توان گفت که در صفحه نمایشگر ال سی دی اعداد به صورت مشکی یا در بعضی مواقع به صورت آبی رنگ روی پنجره صفحه نمایشگر نمایان می‌شود. مورد بعدی صفحه نمایشگر ال ای دی است که چراغ‌های کوچکی را در اطراف صفحه نمایشگر تعبیه کرده‌اند و عددها را با رنگ‌های قرمز نشان داده می‌شوند که می‌توان گفت بیشتر از صفحه نمایشگر ال ای دی در تردمیل‌های قدیمی استفاده می‌کردند. البته جا دارد به این نکته اشاره کرد که امروزه صفحه نمایشگر دیجیتالی این دستگاه‌ها به نوعی طراحی شده‌اند که با توجه به نیاز و علاقه خود می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

شاید باورتان نشود اما ویژگی‌های صفحه نمایشگر این دستگاه به همین جا ختم نمی‌شود و از موارد قابل توجه دیگری نیز در این دستگاه طراحی کرده‌اند که توانسته توجه بسیاری را به خود جذب کند. از وجود کلید ایمنی و دکمه‌های مانیتور گرفته تا برنامه‌های از پیش تعیین شده، سنسور ضربان قلب و دیگر موارد که از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه به حساب می‌آید که می‌خواهیم در ادامه به آن‌ها بپردازیم.

وجود کلید ایمنی: در بسیاری از شرایط ممکن است در هنگام دویدن یا راه رفتن روی دستگاه ورزشی تردمیل دچار برخی لغزندگی‌ها یا از دست رفتن تعادل خود شوید اما با طراحی عالی و فوق‌العاده‌ای که روی این صفحه نمایشگر طراحی کرده‌اند می‌توان گفت که سبب جلوگیری از این موضوع شده است و آن موضوع ساخت و طراحی کلید ایمنی روی صفحه نمایشگر آن است.

 این موضوع به این دلیل است که اگر شما در برخی شرایط نتوانید به راحتی روی تردمیل ورزش کنید یا تعادل خود را از دست بدهید می‌توانید این کلید ایمنی که روی صفحه مانیتور قرار دارد و به صورت کشویی، آهنربایی یا شاخکی تعبیه شده است را از روی صفحه نمایشگر جدا کنید. با جدا سازی این کلید دستگاه تردمیل به صورت خودکار از حرکت می‌ایستد و می‌توان گفت آسیب کمتری را به شما وارد می‌کند.

برنامه‌های از پیش تعیین شده: یکی از معروف‌ترین و عالی‌ترین تکنولوژی که روی دستگاه تردمیل ورزشی توانسته سر و صدای زیادی ایجاد کند و بسیاری را خواهان خرید تردمیل کرده است وجود برنامه‌های از پیش تعیین شده در حافظه این محصول به شمار می‌آید. در صفحه مانیتور این دستگاه برنامه‌هایی به صورت پیش فرض طراحی کرده‌اند و شما می‌توانید در هنگام شروع به راحتی دستگاه را روی این برنامه‌ها تنظیم کرده و شروع به انجام دادن فعالیت ورزشی خود کنید. این موضوع به این معنا است که دیگر نیازی به صرف زمان برای تنظیم ورزش خود نخواهید داشت و تنها کافی است برنامه را روی دستگاه تایید کنید.

سنسورهای مشخص کننده وضعیت بدن: از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان برای این محصول در هنگام خرید تردمیل به آن اشاره کرد وجود نشان دادن سنسورهای ضربان قلب، سرعت شیب دستگاه، میزان سوخت و ساز بدن و دیگر موارد است. این موضوع به این معنا است که شما می‌توانید در هنگام دویدن یا راه رفتن از فعالیت بدنی و جنب‌وجوش داخلی بدن خود آگاهی لازم را به دست بیاورید و در بعضی شرایط متوجه می‌شوید که به چه میزان باید به فعالیت خود ادامه دهید یا آن را تمام کنید. داشتن این تکنولوژی کار را برای بسیاری از افراد راحت‌تر کرده است.

کلام آخر

امروزه خرید تردمیل باشگاهی به یکی از جدیدترین و تازه‌ترین محصولات ورزشی تبدیل شده است که بسیاری از افراد به دلیل شرایط و جو حاضر در کشور تصمیم گرفته‌اند که این محصولات را برای خانه خود خریداری کرده و روتین ورزشی و تناسب اندام خود را در خانه سپری کنند. شما می‌توانید هر زمان که بخواهید ورزش خود را با این دستگاه‌ها انجام دهید و می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این محصول مناسب افرادی است که می‌خواهند وزن خود را کاهش دهند. زیرا فعالیت روی این محصولات در دسته فعالیت هوازی طبقه بندی می‌شوند و شما می‌توانید روزانه تنها به مدت نیم ساعت یا حتی کمتر به فعالیت‌های ورزشی و تناسب اندام و زیبایی خود دست پیدا کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()