یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد مخصوصاً اشخاص میان‌سال و سالخورده با آن مواجه هستند، دیسک کمر است. در همین راستا نیز بسیاری از افراد به دنبال این هستند که به‌وسیله حرکات ورزشی مختلف یا تجهیزات ورزشی بسیار مناسب مانند  تردمیل خانگی دیسک کمر خود را از بین ببرند یا آن را بهبود ببخشند. در این میان آیا بهبود دیسک کمر با تردمیل می‌تواند مؤثر باشد؟

اطلاعات مفید دررابطه‌با دیسک کمر

همان‌طور که می‌دانید، دیسک کمر عارضه‌ای است که مشکلات بسیار زیادی را برای همگان ایجاد می‌کند. خوب است بدانید، زمانی که افراد با مشکلات دیسک کمر در قسمت‌های بالایی ستون فقرات مواجه می‌شوند، از دردهای بسیار زیادی در قسمت‌های مختلف مانند کمر، دست‌ها، گردن و ... رنج می‌برند.

علاوه بر این وجود این مشکل در قسمت‌های پایین ستون فقرات سبب به‌وجودآمدن دردهای بسیار شدید و سخت در قسمت‌هایی از جمله لگن، پا و کمر خواهد شد. جالب است بدانید که مشکلات مربوط به دیسک کمر بر اثر عوامل مختلفی در گروه‌های سنی مختلف به‌خصوص افراد سالخورده ایجاد می‌شود. از این عوامل می‌توان به عدم فعالیت، رژیم غذایی نامناسب، فشار  وارد کردن بیش از حد به کمر، حرکات نامناسب و غیر اصولی و اشاره کرد.

عواملی که سبب تشدید دیسک کمر و مشکلات مربوط به ستون فقرات می‌شوند

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر بیان کردیم، بیماری‌های مربوط به ستون فقرات و دیسک کمر بر اثر عوامل مختلفی ممکن است، در هر شخصی ایجاد شوند. از مهم‌ترین دلایل ایجاد دیسک کمر نداشتن فعالیت، بی‌تحرک بودن و اضافه‌وزن محسوب می‌شوند.

 در واقع اضافه‌وزن بیش از حد و چاقی مفرط نه‌تنها سبب به‌هم‌خوردن تناسب‌اندام افراد می‌شود، بلکه فشارهای بسیار زیادی را به کمر اشخاص نیز وارد خواهد کرد. در همین راستا نیز افراد باید اقدامات مؤثری را در جهت کاهش وزن و همچنین بهبود دیسک کمر انجام دهند

اقدامات مؤثر در بهبود و ازبین‌بردن دیسک کمر

افرادی که از دیسک کمر رنج می‌برند، باید هرچه زودتر به فکر بیفتند و تلاش کنند که مشکل خود را بهبود ببخشند یا آن را برای همیشه از بین ببرند. در همین راستا نیز افرادی که چاق هستند، باید وزن خود را کاهش دهند و کالری‌ها یا چربی‌های اضافه بدن خود را بسوزانند. علاوه بر این ورزش‌کردن اصولی و منظم تأثیر بسیار زیادی در جهت بهتر شدن این مشکل دارد.

خوب است بدانید که انجام حرکات ورزشی مناسب و داشتن رژیم غذایی سالم به طور هم‌زمان نه‌تنها می‌تواند، دردهای مربوط به ستون فقرات را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهد، بلکه تأثیر بسیار زیادی بر بهبود کامل دیسک کمر نیز دارد. اما بهتر است که افراد برای مطمئن شدن از صحیح بودن حرکات ورزشی با مربی ورزشی یا فردی زبده مشورت کنند و راهنمایی‌های لازم را از او بگیرند.

 شایان ذکر است که باید از مصرف برخی از غذاها مانند غذاهای سرخ‌کردنی یا چرب و آن دسته از غذاهایی که شامل کربوهیدرات هستند، جلوگیری شود. اما جالب است بدانید که یکی از مؤثرترین راه‌ها برای کاهش دردهای ستون فقرات، بهبود دیسک کمر با تردمیل است. افرادی که از این مشکل رنج می‌برند، می‌توانند ورزش‌های اصولی را روی این دستگاه ورزشی داشته باشند.

دیسک کمر و مزایای استفاده از تردمیل

همان‌طور که می‌دانید، تردمیل یکی از بهترین و معروف‌ترین دستگاه‌های ورزشی محسوب می‌شود که فواید بسیار زیادی را برای همگان به همراه دارد. خوب است بدانید که این دستگاه برای کاهش درد کمر یا بهبود دیسک کمر گزینه بسیار کاربردی است. 

در واقع استفاده از تردمیل نه‌تنها تأثیرات مخربی روی دیسک کمر نمی‌گذارد، بلکه بیماری ستون فقرات را نیز بهبود می‌بخشد. علاوه بر این ناگفته نماند که راه‌رفتن روی تردمیل مزایای بسیار فوق‌العاده دیگری نیز دارد. یکی از فواید منحصربه‌فرد این دستگاه این است که استفاده از آن از ابتلا به برخی از بیماری‌ها به میزان قابل‌توجهی جلوگیری می‌کند.

خوب است بدانید که این دستگاه امکانات بسیار خوبی دارد. یکی از این امکانات ضربه‌گیرهای حرفه‌ای آن محسوب می‌شوند که بسیار نرم هستند. در واقع هنگامی که اشخاص روی این ضربه‌گیرها راه می‌روند، می‌توانند استقامت عضلات و ماهیچه‌های خود را افزایش دهند و آنها را نیز تقویت کنند. در نتیجه بهبود دیسک کمر با تردمیل یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌هایی است که درد افراد را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. در واقع با تردمیل نه‌تنها می‌توان دردهای ناشی از کمر را کاهش داد، بلکه این دستگاه برای کاهش وزن و تقویت عضلات کمر هم بسیار مفید خواهید بود.

چگونگی بهبود دیسک کمر با استفاده از تردمیل

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر بیان کردیم، تردمیل‌ها گزینه بسیار خوبی برای از بین دردهای ناشی از ستون فقرات هستند. اما برای بهره‌مند شدن از این مزایا  و بهبود دیسک کمر با تردمیل بهتر است که اشخاص با فردی متخصص مشورت کنند و حرکات را به طور اصولی انجام دهند. در همین راستا افراد می‌توانند، برای آمادگی جسمانی بیشتر به‌صورت آرام روی تردمیل حرکت کنند.

 تنها کاری که این اشخاص باید انجام دهند این است که در روزهای ابتدایی به مدت 5 تا 10 دقیقه روی تردمیل راه بروند و سپس با گذشت زمان سرعت خود را بیشتر کنند که بتوانند بیشترین اثربخشی را از این دستگاه دریافت کنند. اما نکته‌ای قبل از هر چیزی باید به آن توجه بسیاری کرد، گرم‌کردن بدن محسوب می‌شود.

در واقع گرم نکردن بدن و انجام ندادن نرمش‌های مناسب ممکن است که آسیب‌هایی را به کمر یا ستون فقرات ایجاد کند. خوب است بدانید که فروشگاه  فروش تردمیل خانگی هایپرجیم به‌عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها با ارائه دستگاه‌های ورزشی مختلف مانند تردمیل‌های باشگاهی یا خانگی می‌تواند، افراد در حل مشکلات و بهبود آنها کمک کند.

کلام آخر

تردمیل یکی از دستگاه‌های ورزشی بسیار کاربردی و مفید محسوب می‌شود که برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این اشخاصی که از دردهای ستون فقرات یا دیسک کمر رنج می‌برند، می‌توانند با استفاده از این دستگاه مشکل خود را بهبود ببخشند. در واقع بهبود دیسک کمر با تردمیل یکی از مؤثرترین راه‌هایی است که تأثیر بسیار خوبی بر عضلات و ماهیچه‌های بدن می‌گذارد. شما می‌توانید، با مقایسه دستگاه‌های ورزشی مختلف مانند تردمیل‌ها در هایپرجیم خرید مطمئنی را تجربه کنید و از مزایای فوق‌العاده آنها در مدت زمان مشخصی بهره‌مند شوید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()