این روزها استفاده از دستگاه‌های ورزشی مانند تردمیل روزبه‌روز در حال افزایش است. در این میان هم تقاضا برای تردمیل‌ها به‌عنوان یکی از بهترین و معروف‌ترین دستگاه‌های ورزشی بیشتر شده است. در واقع امکانات تردمیل‌ها و تکنولوژی‌های به‌کاررفته در آنان از مهم‌ترین دلایلی هستند که ممکن است، شما را مانند بسیاری از اشخاص دیگر به خرید آنها ترغیب کند. در این مقاله قصد داریم، اطلاعات مفیدی در مورد خرید تردمیل و امکانات آنها برای شما بیان کنیم و هر کدام از آنها را به طور مجزا مورد بررسی قرار دهیم.

تردمیل‌ها به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات ورزشی

تردمیل‌ها تجهیزات ورزشی هستند که به‌وسیله آنها می‌توانید، تمرین‌های ورزشی مختلف از جمله هوازی یا تمرین‌های قلبی و ... را انجام دهید. واضح است که این دستگاه کاربردهای بسیار متنوع و خوبی دارد که نیاز شما را از هر دستگاه دیگر به طور کامل برطرف می‌کند.

در واقع با استفاده از این دستگاه هم می‌توانید، وزن خود را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهید و هم به تناسب‌اندام برسید. از دیگر ویژگی‌ها و مزایای فوق‌العاده‌این دستگاه می‌توان به افزایش استقامت عضلات، بهبود عضلات قلب و تقویت ماهیچه‌ها اشاره کرد.

درصورتی‌که شما به دنبال یکی از این اهداف هستید، می‌توانید این دستگاه کاربردی را از فروشگاه هایپرجیم تهیه کنید. فروشگاه هایپرجیم یکی از بهترین فروشگاه‌های لوازم و تجهیزات ورزشی محسوب می‌شود که همیشه آماده خدمت‌رسانی به شما است. با مقایسه دستگاه‌های ورزشی و کسب اطلاعات در مورد هر کدام از آنها می‌توانید، خرید مطمئنی را تجربه کنید.

امکانات تردمیل‌ها و تکنولوژی‌های به‌کاررفته در آنها که شما را ترغیب به خرید می‌کند

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر بیان کردیم، تردمیل به‌عنوان یکی از معروف‌ترین تجهیزات ورزشی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. خوب است بدانید که این دستگاه امکانات و تکنولوژی‌های بسیار خوبی دارد که شما به‌راحتی می‌توانید، از آنها استفاده کنید و از مزایای فوق‌العاده‌این دستگاه بهره‌مند شوید. در ادامه این مطلب قصد داریم که برخی از امکانات تردمیل‌ها و ویژگی‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

1- نمایشگر پیشرفته

یکی از امکانات بسیار فوق‌العاده تردمیل نمایشگر پیشرفته آنها محسوب می‌شود. عملکرد این نمایشگر به‌گونه‌ای است که اطلاعات مربوط به شما از جمله سرعت، مسافت، کالری و حتی بازه زمانی به‌خوبی قابل‌مشاهده است. حتی در برخی از این نمایشگرها شما به‌راحتی می‌توانید، ضربان قلب خود را ببینید.

2- جایی برای قرار گرفتن تبلت

ممکن است که شما مانند بسیاری از افراد بخواهید که به هنگام تمرین‌کردن روی تردمیل از تبلت یا گوشی خود استفاده کنید. خوشبختانه یکی از امکانات تردمیل‌ها این است که جایی به‌منظور قرار دادن گوشی یا تبلت برای شما طراحی شده است. با استفاده از این تکنولوژی شما می‌توانید، دستگاه هوشمند خود را روی آن قرار دهید و دیگر نگران افتادن آن نباشید.

3- درگاه  AUX یا USB

همان‌طور که می‌دانید، یکی از مواردی که هنگام تمرین کردن سبب افزایش انرژی و تغییر حال روحی شما می‌شود، گوش‌دادن به موسیقی است. در بسیاری از تردمیل‌ها این امکان برای شما فراهم شده است. در واقع با استفاده از این تکنولوژی شما می‌توانید، موسیقی‌های انرژی‌بخش و مورد علاقه خود را از طریق کابل‌های AUX یا USB پخش کنید. در این شرایط تمرین کردن روی تردمیل به‌هیچ‌عنوان برای شما خسته‌کننده نخواهد بود.

4- اینترنت بی‌سیم

طبق گفته‌های بالا تردمیل تکنولوژی‌های بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. همین عامل نیز سبب شده است که این دستگاه جایگاهی بسیار خاص بین رقیبان خود پیدا کند. یکی از امکانات تردمیل‌ها این است که این دستگاه‌ها قابلیت اتصال به اینترنت بی‌سیم را دارند. با استفاده از این قابلیت شما به‌راحتی می‌توانید، از مزایای بسیار فوق‌العاده‌ای بهره‌مند شوید.

5- تنظیمات تردمیل

در برخی از تردمیل‌ها قابلیتی طراحی شده است که شما به‌راحتی قادر به تنظیم سرعت یا شیب هستید. در واقع شما می‌توانید، با استفاده از این ویژگی سرعت یا شیب دستگاه را باتوجه‌به هدف و عملکرد خود افزایش یا کاهش دهید. خوب است بدانید که اغلب سرعت تردمیل‌ها بین 2 تا 20 کیلومتر و شیب آنها بین 5 تا 15 درجه متغیر است. خرید تردمیل باشگاهی را از مراکز معتبر انجام دهید. 

6- برنامه‌های تمرینی

مسلماً شما هم مانند بسیاری از اشخاص دیگر به دنبال بهره‌مند شدن از برنامه‌های تمرینی مختلف به هنگام استفاده از تردمیل هستید. خوب است بدانید که اکثر تردمیل‌ها به‌عنوان کاربردی‌ترین دستگاه‌های ورزشی مجهز به برنامه‌های تمرینی بسیار متنوعی هستند.

ناگفته نماند که این برنامه‌هایی که از قبل تعیین شده‌اند، می‌توانند، به طور اتوماتیک شدت و سختی تمرین را به نمایش بگذارند. در واقع با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید، فعالیت‌های خود را روی این دستگاه مورد ارزیابی و سنجش قرار دهید.

7- سنسور ضربان قلب

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر بیان کردیم، اکثر تردمیل‌ها مجهز به نمایشگرهایی هستند که سرعت، مسافت یا حتی ضربان قلب را به نمایش می‌گذارند. از طرفی هم برخی از تردمیل‌ها به سنسور ضربان قلب مجهز شده‌اند. شما می‌توانید، با استفاده از این قابلیت که در قسمت جلویی دستگاه قرار گرفته است، ضربان قلب خود را روی نمایشگر ببینید.

در واقع عملکرد این سیستم به‌گونه‌ای است که شما برای مشاهده میزان ضربان قلب باید دست خود را روی سنسور مورد نظر قرار دهید. این ویژگی به‌عنوان معیاری مناسب برای تعیین میزان سلامت و نوع تمرین‌های شما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

8- کلید توقف سریع دستگاه

گاهی اوقات ممکن است که شما به هنگام تمرین روی تردمیل تعادل خود را از دست بدهید و نتوانید خود را کنترل کنید. در واقع به‌هم‌خوردن تعادل و افتادن از روی تردمیل ممکن است که آسیب‌های جبران‌ناپذیری را برای شما ایجاد کند. خوب است بدانید که تردمیل‌ها به‌نوعی کلید ایمنی مجهز هستند که با فشردن آن دستگاه به‌سرعت متوقف خواهد شد.

کلام آخر

تردمیل یکی از پرطرف‌دارترین تجهیزات ورزشی است که توانسته جایگاهی خاص بین همه افراد و دیگر دستگاه‌های ورزشی پیدا کند. علاوه بر این امکانات تردمیل‌ها و تکنولوژی‌های تعبیه شده در آنها به‌قدری پیشرفته هستند که با خرید آنها می‌توانید، از مزایای بسیار فوق‌العاده این دستگاه‌ها بهره‌مند شوید و در بازه زمانی مشخصی به هدف خود برسید. به شما پیشنهاد می‌شود،  با مقایسه ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته  مختلف طراحی شده روی تردمیل‌ها در فروشگاه هایپرجیم تردمیل مناسبی را برای منزل یا باشگاه خود خریداری کنید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()