تردمیل‌های باشگاهی به‌عنوان کاربردی‌ترین دستگاه‌های ورزشی توانسته‌اند، طرف‌داران بسیاری در باشگاه‌ها را به خود اختصاص دهند. با استفاده از این دستگاه شما به‌راحتی می‌توانید، از مزایا و فواید بسیار فوق‌العاده آن دررابطه‌با سلامت جسمی و روحی بهره‌مند شوید. تردمیل باشگاهی اغلب در مدل‌ها و برندهای مختلف در بازار وجود دارد. در این مقاله قصد داریم، اطلاعات مفیدی در مورد فروش تردمیل و بهترین برندهای تردمیل‌های باشگاهی و فواید آنها در اختیار شما قرار دهیم.

فروش تردمیل بهترین برندهای تردمیل‌های باشگاهی

امروزه شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های ورزشی روزبه‌روز در حال افزایش هستند. در این میان هم برخی از برندهای معتبر، تردمیل‌های باشگاهی بسیاری را روانه بازار کرده‌اند. فروشگاه فروش تردمیل هایپرجیم به‌عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های تجهیزات ورزشی با ارائه تردمیل‌های باشگاهی در برندهای مختلف می‌تواند، شما را در خرید این دستگاه‌ها راهنمایی کند. اما بهترین برندهای تردمیل‌های باشگاهی کدام هستند؟ در این قسمت قصد داریم که برخی از آنها بررسی کنیم.

1- ایمپالس

یکی از بهترین برندهای تردمیل‌های باشگاهی ایمپالس است. خوب است بدانید که کارکردن با این برند نه‌تنها اصلاً سخت نیست، بلکه بسیار ساده و راحت است. نمایشگر ال‌ای‌دی این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده است که شما به‌راحتی می‌توانید، با آن کار کنید. علاوه بر این، در برخی از تردمیل‌های باشگاهی ایمپالس سرعت تا 25 کیلومتر در ساعت و شیب تا 15 درصد قابل تغییر است.

در این دستگاه دکمه‌هایی به‌منظور سرد کردن، توقف آن  و... طراحی شده‌اند. تردمیل باشگاهی با برند ایمپالس تحمل وزن، سرعت و قدرت موتور بسیار بالایی دارد. از ویژگی‌های فوق‌العاده ‌این دستگاه می‌توان به ضربه‌گیرها و برنامه‌های از پیش تعیین شده آن اشاره کرد.

2- پروتئوس

تردمیل باشگاهی پروتئوس یکی از بهترین محصولات کشور تایوان محسوب می‌شود که برای باشگاه‌های ورزشی گزینه بسیار عالی و کاربردی است. با تمرین‌کردن روی این مدل از تردمیل باشگاهی هم می‌توانید، ماهیچه‌ها و عضلات بدن خود را تقویت کنید و هم استقامت آنها را افزایش دهید.

خوب است بدانید که این مدل از تردمیل باشگاهی در اندازه‌ها و سایزهای مختلف روانه بازار شده است. علاوه بر این، این نوع دستگاه در مدل‌های بسیار متنوعی وجود دارد که شما می‌توانید، با مقایسه آنها در فروشگاه هایپرجیم یکی از بهترین‌ها را برای خود خریداری کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

3- پرومستر

یکی دیگر از بهترین برندهای تردمیل‌های باشگاهی در فروش تردمیل، برند پرومستر محسوب می‌شود. این نوع تردمیل باشگاهی در اندازه‌های متفاوت وجود دارد که شما به‌راحتی می‌توانید، آنها را برای باشگاه‌های ورزشی خود تهیه کنید. از ویژگی‌های فوق‌العاده ‌این نوع دستگاه می‌توان به قدرت موتور بالا، کیفیت عالی و ضربه‌گیرهای حرفه‌ای اشاره کرد.

طراحی و ساخت این نوع تردمیل باشگاهی به‌گونه‌ای است که افراد با وزن‌های مختلف می‌توانند، روی آن راه بروند یا بدوند. علاوه بر این ضربه‌گیرهای حرفه‌ای در آن سبب می‌شوند که شما به هنگام تمرین‌کردن روی این دستگاه با کمترین آسیب‌ها در عضلات پا و کمر مواجه شوید. با استفاده از این دستگاه نه‌تنها می‌توانید، وزن خود را کاهش دهید، بلکه بعد از مدتی به تناسب‌اندام مورد علاقه خود خواهید رسید.

4- جی کی اسکر

معمولاً تردمیل‌های باشگاهی جی کی اکسر تحمل وزن بسیار خوبی دارند و سرعت آنها به‌راحتی قابل تنظیم و تغییر است. برخی از این تردمیل‌های باشگاهی مجهز به صفحه نمایشگر به‌منظور مشاهده سرعت، مسافت، کالری و حتی ضربان قلب هستند.

 علاوه بر این درصورتی‌که نتوانید، تعادل خود را روی این دستگاه کنترل کنید، با فشردن دکمه توقف سریع می‌توانید، دستگاه را به‌سرعت متوقف کنید. وجود ضربه‌گیرها از مزیت‌های فوق‌العاده ‌این نوع تردمیل باشگاهی محسوب می‌شود که از ایجاد آسیب‌ها و خطرات احتمالی به قسمت‌های مختلف بدن به میزان قابل‌توجهی جلوگیری می‌کند.

بهترین برندهای تردمیل‌های باشگاهی و مزایای آنها

همان‌طور که می‌دانید، ورزش‌کردن و انجام حرکات ورزشی متنوع به طور منظم یکی از بهترین فعالیت‌هایی است که شما می‌توانید، برای بدن خود انجام دهید. بهترین برندهای تردمیل‌های باشگاهی مفیدترین دستگاه‌هایی هستند که به شما در رسیدن به هدف کمک خواهند کرد. اگر شما هم به استفاده از تردمیل باشگاهی علاقه‌مند هستید، باید بدانید که این دستگاه فواید بسیار زیادی را برای شما به همراه دارد.

1- سلامت ذهنی و جسمی

یکی از بهترین فوایدی که با استفاده از تردمیل‌های باشگاهی از آن بهره‌مند می‌شوید، سلامت ذهنی و بهبود عملکرد قلب محسوب می‌شود. زیرا دویدن و ورزش‌کردن سبب آزادسازی هورمونی به نام اندورفین در بدن می‌شود. هنگامی که این هورمون آزاد می‌شود، هم احساس بهتری را تجربه می‌کنید و هم استرس و اضطراب را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهید.

2- سلامت قلب

شاید یکی از بزرگ‌ترین فواید تردمیل باشگاهی این است که دویدن به طور منظم و مداوم روی آن برای سلامت سیستم قلبی و عروقی گزینه بسیار عالی است. با ورزشی کردن روی این دستگاه نه‌تنها استقامت عضلات قلب افزایش پیدا می‌کند، بلکه جریان خون در بدن نیز بهبود می‌یابد.

3- کاهش وزن

از دیگر مزایای فوق‌العاده این دستگاه این است که شما می‌توانید، به‌سرعت چربی‌ها یا کالری‌های اضافه بدن را بسوزانید و وزن خود را کاهش دهید. خوب است بدانید که دویدن روی تردمیل باشگاهی سبب سوزاندن 100 کالری برای هر یک مایل می‌شود.

4- عضله‌سازی و تقویت ماهیچه‌ها

دویدن و انجام تمرین‌های ورزشی مختلف تأثیر بسیار خوبی بر عضلات و افزایش استقامت آنها دارد. در واقع برای اینکه بتوانید عضله‌سازی کنید، باید به طور منظم و برای مدتی روی تردمیل خود بدوید. هرچه قدر که بیشتر بدوید، به میزان بیشتری می‌توانید عضله‌سازی کنید و مقاومت ماهیچه‌های بدن را افزایش دهید.

کلام آخر

متنوع بودن و پیشرفته بودن تردمیل باشگاهی سبب شده است که بسیاری از اشخاص به استفاده از این دستگاه در باشگاه‌های ورزشی روی بیاورند.

بهترین برندهای فروش تردمیل باشگاهی در انواع مختلف وجود دارند که به‌وسیله آنها به‌راحتی از فواید فوق‌العاده‌ای بهره‌مند خواهید شد. شما می‌توانید، دستگاه‌های ورزشی متفاوتی را با برندهای معتبر از فروشگاه فروش تردمیل هایپرجیم تهیه کنید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()