تمرین با تردمیل، باعث شده این کالا به یکی از محبوب‌ترین ماشین‌های ورزشی در بازار تبدیل شود. این وسایل چنین امکانی را می‌دهند که تناسب اندام را حفظ کنید، حتی بدون نیاز به بیرون رفتن. اما مهم‌تر از آن، تمرینات  تردمیل می‌تواند برای سلامتی چه از نظر روحی و چه از نظر جسمی مفید باشد!

درست است! این قطعه از تجهیزات ورزشی فواید متعددی برای سلامتی دارد. بنابراین، اگر به تازگی سفر سلامتی خود را آغاز کرده اید، تمرین با تردمیل گزینه عالی است. با این حال، در اینجا روش‌هایی که تمرین با تردمیل می‌تواند بر سلامتتان تأثیر بگذارد آورده شده است!

تمرین با تردمیل سلامت قلب را بهبود می‌بخشد

تردمیل‌ها تمرینات قلبی عروقی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند که می‌تواند سلامت قلب را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. این موضوع به لطف توانایی آن‌ها در حفظ ضربان قلب ثابت در طول تمرین خواهد بود.

اگر کلسترول بالا یا مشکلات قلبی عروقی دارید، این می‌تواند بسیار مفید باشد. این وسایل می‌توانند به تشخیص مشکلات قلبی مانند بیماری قلبی و انسداد شریان کمک کنند. در شرایط عادی، بدن شما ممکن است علائم این بیماری‌های قلبی را نشان ندهد. با این حال، هنگامی که تحت فشار از طریق تمرینی قرار می‌گیرند، این علائم نشان داده خواهد شد.

کار با تردمیل تمرین هوازی است. مطالعات نشان می‌دهد که ورزش هوازی می‌تواند خطر بیماری‌های قلبی را به حداقل برساند. علاوه بر این، می‌توانند ماهیچه‌های قلب را تقویت کنند. این موضوع به کاهش فشار خون کمک می‌کند و به قلب اجازه می‌دهد خون را به طور مؤثرتری پمپاژ کند. اکثر پزشکان ورزش‌های هوازی را به افرادی که از بیماری‌های قلبی عروقی رنج می‌برند، توصیه می‌کنند.

ورزش‌های قلبی عروقی سطح کلسترول خون را کنترل می‌کند و از انسداد شریان‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین لیپوپروتئین با چگالی بالا را افزایش می‌دهند و لیپوپروتئین با چگالی کم را در خون کاهش می‌دهند.

کاهش وزن

دویدن و تمرین با تردمیل به کاهش وزن و همچنین سوزاندن سریع و مؤثر چربی کمک می‌کند. با این حال، روی زانوها و مفاصلتان راحت‌تر از دویدن در فضای باز است. این محبوب‌ترین مزیت تمرین روی تردمیل خواهد بود. علاوه بر این، تمرینات با سرعت بیشتری نسبت به سایر تمرینات هوازی کالری می‌سوزانند. برای سوزاندن کالری حتی سریع‌تر، فقط باید بیشتر و سریع‌تر روی دستگاه بدوید.

راه عالی دیگر برای تمرین با تردمیل و کاهش سریع و ایمن چربی بدن و سوزاندن 400 تا 600 کالری باید حدود 4 مایل روی آن بدوید یا راه بروید.

تقویت عضله

از تردمیل بیشتر برای تمرینات کاردیو استفاده می‌شود. با این حال، این دستگاه تناسب اندام می‌تواند برای تقویت بیشتر سلامت قلب و عروقتان استفاده شود. این برای تقویت عضلات ، از جمله باسن، ران و ساق پا ایده آل است.

تمرین با تردمیل این امکان را فراهم می‌کند که همیشه می‌توانید جلسات را مطابق با اهداف خود بهینه کنید. برای مثال، شیب دادن به تردمیل، ساق‌ها و باسن را سخت‌تر دراز می‌کند. این به تقویت و ساخت توده عضلانی در باسن، پاها و ران کمک می‌کند.

به یاد داشته باشید، تمرینات روی تردمیل، گروه‌های ماهیچه‌ای مختلف بدنتان را درگیر می‌کند. به‌غیراز عضلات پا، کمر و شکم در حین تمرین درگیر خواهند شد. به عبارت دیگر، تمرین با تردمیل باعث تقویت شکم نیز می‌شود.

در نهایت، تمرینات قدرتی سبک برای کمر، شانه و بازوهای خود دریافت خواهید کرد. هنگامی که بازوها را در حین کار روی دستگاه می‌چرخانید، این اتفاق می‌افتد. برای افزایش بیشتر شدت تمرین، هنگام تمرین روی تردمیل، وزنه‌ها را نگه دارید.

سلامت روان

مطالعه‌های مختلفی در مورد اثرات فعالیت بدنی بر سلامت روان منتشر شده است. این گزارش‌ها نشان می‌دهد که ورزشکاران منظم روزهای کمتری در ماه افسردگی داشتند. همچنین ورزش می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر خلق و خو و به طور کلی سلامت روان داشته باشد.

درگیر شدن در فعالیت‌های بدنی مانند دویدن روی تردمیل باعث ترشح اندورفین می‌شود. این مواد شیمیایی شادی هستند که توسط سیستم عصبی آزاد می‌شوند. در نتیجه، خلق و خو شما بهبود می‌یابد، در حالی که علائم استرس، افسردگی و اضطراب کاهش می‌یابد.

سلامت مغز و حافظه را تقویت می‌کند

هنگامی که به سن 30 سالگی می‌رسید، سرعت پردازش فکر و یادآوری حافظه شروع به کاهش می‌کند. این به دلیل کاهش تعداد سلول‌های مغز و نورون‌های انتقال دهنده اطلاعات است. به همین دلیل، به خاطر سپردن اسامی یا یادگیری چیزهای جدید در این سن ممکن خواهد بود، زمان بیشتری ببرد. دانشمندان ثابت کرده‌اند که ورزش می‌تواند عملکرد مغز را بهبود بخشد و از کاهش حافظه جلوگیری کند. فروش تردمیل خانگی از طریق سایت انجام می گیرد.

سخن آخر

با مراجعه به سایت هایپرجیم قادر هستید که نکات مهم دیگری در این رابطه را بیابید. تردمیل وسیله مهمی هست که می تواند تاثیر به سزایی در روز سرد زمستانی در تناسب اندامتان بگذارد. با توجه به بودجه و خواسته خودتان بهترین گزینه را انتخاب کنی. همچنین می توانید موارد مختلف را با یکدیگر مقایسه و نقط قوت و ضعف را بشناسید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()