شاید تصور عموم افراد این باشد که قیمت دستگاه تردمیل به طور کلی بالا است و تعداد زیادی از افراد توانایی خرید این دستگاه ورزشی را ندارند. اما این تصور تا چه حد صحیح است؟ باید گفت که این تصور درست نیست. اما شاید تنها بیان این جمله کافی نباشد، بنابراین باید توضیحات بیشتری در این باره به مخاطبان ارائه شود. مطلبی که اهمیت دارد این است که باید در زمان فروش تردمیل انتخاب خود را بر اساس بودجه انجام دهید. برای آگاهی بیشتر در این زمینه تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید.

چگونه در زمان فروش تردمیل انتخاب خود را بر اساس بودجه انجام دهید

قیمت دستگاه تردمیل بر اساس برندهایی که هر کدام از آنها دارند با دیگری تفاوت دارد و ممکن است هر فردی با بودجه در دسترس خود بتواند اقدام به خریداری این دستگاه ورزشی متناسب با نیاز و سلیقه خود کند. یکی از عوامل موثر بر میزان قیمت دستگاه تردمیل، برند این دستگاه ورزشی است؛ برند تردمیل علاوه بر اثرگذاری روی قیمت دستگاه، به عنوان یکی از پارامترهای خرید این وسیله به شمار می‌رود. این دستگاه توسط تولیدکنندگان بسیاری طراحی و تولید می‌شود. هر کدام از تولیدکنندگان بر اساس قطعات اولیه، اقدام به طراحی مجموعه‌ای از دستگاه‌ها می‌کنند؛ بنابراین هر کدام از دستگاه‌ها، دارای ویژگی خاصی خواهند بود و در نتیجه قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت. به طور مثال، برخی تردمیل‌ها تنها در راستای دویدن و راه رفتن استفاده می‌شوند؛ در حالی که برخی دیگر، خصوصیات ویژه‌ای دارند که امکان ورزش‌های دیگری مانند تقویت عضلات دست و پا، دراز و نشست و موارد دیگر را به فرد خواهد داد. بدیهی است که دستگاه‌هایی که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. چنانچه مطرح شد، برند دستگاه هم بر قیمت آن اثر خواهد داشت. به طور مثال شاید برندی با امکانات منحصر به فرد نسبت به یک دستگاه معمولی اما با برند شناخته‌شده‌تر، قیمت پایین‌تری داشته باشد. نحوه تنظیم شیب دستگاه تردمیل را می‌توان یکی دیگر از موارد اثرگذار بر قیمت آن به شمار آورد؛ شیب برخی دستگاه‌ها به صورت دستی تنظیم می‌شوند و برخی دیگر نیز به طور اتوماتیک از دکمه تنظیم شیب برخوردار هستند. روشن است که دستگاهی که از همه لحاظ تمام اتوماتیک باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت.

دیگر عوامل موثر بر قیمت دستگاه ورزشی تردمیل

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه تردمیل، جنس بدنه آن است؛ به این ترتیب که هر چه جنس بدنه دستگاه مقاوم‌تر باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. برخی دستگاه‌ها ضد آب هستند و در مقابل آب و رطوبت مقاوم هستند. جایگاه اتصال سایر دستگاه‌ها به دستگاه تردمیل از دیگر موارد اثرگذار بر قیمت آن است؛ به طور مثال، جایگاه اتصال برای پخش موسیقی در برخی دستگاه های تردمیل مشاهده می‌شود که در این صورت، گوش دادن به موسیقی دلخواه برای افراد امکان پذیر است که اثر مثبت ورزش را بیشتر خواهد کرد. برخی تردمیل‌ها در قسمت صفحه نمایش خود، نمایش دهنده اطلاعات گوناگونی هستند که هر چه میزان این اطلاعات بیشتر باشند، قیمت دستگاه تردمیل بالاتر خواهد رفت. به طور مثال، امکان نمایش برخی اطلاعات مثل مقدار میزان چربی خون، چربی مصرف شده و دیگر علائم حیاتی در تعدادی از دستگاه‌های تردمیل که کیفیت بالایی دارند وجود دارد. علاوه بر آن برخی دستگاه‌ها ممکن است قابلیت نمایش میزان کالری سوزانده شده و ضربان قلب را نیز داشته باشند.

آنچه بهتر است در پایان بدانید

در هنگام خرید هر وسیله‌ای باید قیمت را در نظر داشت. دستگاه تردمیل نیز این گونه است، بنابراین در زمان فروش تردمیل توسط فروشنده به بودجه خود توجه کنید. به عبارت بهتر در زمان فروش تردمیل انتخاب خود را بر اساس بودجه انجام دهید. این مقاله تلاش کرده است که عوامل تاثیرگذار بر میزان قیمت دستگاه ورزشی تردمیل را به مخاطبان ارائه دهد تا آنها با این موارد آشنایی پیدا کنند.

خرید از هایپر جیم

برای خرید دستگاه ورزشی تردمیل نباید عجله کرد. به عبارت بهتر ابتدا باید در زمان فروش تردمیل انتخاب خود را بر اساس بودجه انجام دهید و در زمان فروش تردمیل توسط فروشندگان، گزینه‌های مختلف را بررسی و ارزیابی کرد. یکی از روش‌ها برای این کار این است که به فروشگاه هایپر جیم مراجعه کنید. این فروشگاه ضمن توضیح موارد موثر بر قیمت دستگاه ورزشی تردمیل، گزینه‌های گوناگون را در اختیار افرادی که مایل به خریداری تردمیل هستند قرار می‌دهد. به این ترتیب مشتریان خواهند توانست انتخاب مطلوب و مناسبی را انجام دهند.

کلمه کلیدی: در زمان فروش تردمیل خانگی انتخاب خود را بر اساس بودجه انجام دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 357
نمایش همه
علاقه مندی ها ()