بدون شک رسیدن به اندام متناسب و ایده آل آرزوی همه ما است. این هدف بدون ورزش و رعایت رژیم غذایی مناسب امکان پذیر نیست. دستگاه‌های بدنسازی ورزش را راحت‌تر کرده‌اند و در کمترین زمان ممکن شما را به وزن کم و بدنی فرم گرفته می‌رسانند. تناسب اندام با  تردمیل باشگاهی بهترین روشی است که امروزه مورد استقبال بسیاری از ورزشکاران قرار گرفته است. زیرا تردمیل انجام ورزش‌های هوازی را ممکن می‌کند و با خرید یک تردمیل خوب قادر خواهید بود در زمان کوتاهی به اندام مورد نظر خود دست پیدا کنید.

 البته ورزش به تنهایی تأثیری در کاهش وزن ندارد و باید همراه با آن رژیم غذایی متعادلی نیز رعایت شود. در ادامه تأثیر تردمیل در تناسب اندام را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رسیدن به تناسب اندام با تردمیل باشگاهی

بهترین راه تناسب اندام، انجام ورزش‌های روزانه و مرتب هوازی است. ورزش‌های هوازی ضربان قلب را افزایش می‌دهند و خون‌رسانی به اندام‌های داخلی به‌خصوص قلب را سرعت می‌بخشند. از این طریق اکسیژن و مواد مغذی نیز سریع‌تر به اندام‌ها می‌رسد. در نتیجه چربی سوزی و کاهش وزن در مدت کوتاهی رخ می‌دهد. تناسب اندام با تردمیل باشگاهی با سرعت و شدت‌های متفاوت این دستگاه براحتی امکان پذیر است.

 تردمیل‌ها در انواع خانگی و باشگاهی در فروشگاه بسیار معتبر هایپر جیم به فروش می‌رسد. تهیه این دستگاه و سایر لوازم و تجهیزات بدنسازی به‌صورت آنلاین از فروشگاه مورد نظر این امکان را به شما می‌دهد که کالای مورد نظر را درب منزل، با هزینه و دردسر کمتر تحویل بگیرید.

در فروشگاه هایپر جیم در مورد جزئیات تردمیل‌ها و سایر دستگاه‌های بدنسازی توضیحات جامعی ارائه شده است که انتخاب را برای شما راحت ترمی کند.

چگونگی رسیدن به تناسب اندام با تردمیل باشگاهی

اگر متقاضی کاهش وزن اصولی هستید، باید در برنامه ورزشی خود از تمرینات هوازی استفاده کنید. این تمرینات باید زیر نظر مربی باسابقه و حرفه‌ای تنظیم شوند که شما را سریع‌تر به هدفتان برساند. در کنار این تمرینات، رعایت رژیم غذایی نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. زیرا با کاهش کالری دریافتی در کنار افزایش تمرینات ورزشی، نتایج شگفت انگیزی را به‌دست خواهید آورد. تنها کافی است از مواد سالم و غیر چرب در رژیم غذایی خود استفاده کنید.

تمرین با تردمیل ورزش را برای شما راحت‌تر و لذت بخش ترمی کند. زیرا این دستگاه تمرینات مورد نظر را برای شما شبیه سازی می‌کند. تناسب اندام با تردمیل باشگاهی در صورت تداوم و تکرار حاصل می‌شود.

ورزش با این دستگاه باید به‌صورت روزانه یا یک روز در میان انجام گیرد. در غیر این صورت انتظار مشاهده نتایج دلخواه خود را نداشته باشید. نحوه کار با این دستگاه نیز مانند سایر دستگاه‌های بدنسازی اصول و روش مخصوص به خود را دارد که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

انجام پیاده روی با سرعت کم

دستگاه‌های بدنسازی مجهز به تنظیمات سرعت و شیب هستند. برای رسیدن به تناسب اندام با تردمیل باشگاهی باید در ابتدا تمرینات را با سرعت کم و در حد پیاده روی انجام دهید. در این قسمت از تمرین نیازی به افزایش شیب نیست. پیاده روی روی تردمیل به گرم شدن بدن کمک می‌کند. در غیر این صورت فشار زیادی به عضلات کمر و پایین تنه وارد می‌شود که نتیجه آن کوفتگی عضلات است.

پیاده روی با سرعت متوسط و شیب ملایم

در این قسمت از تمرین با تردمیل بدن به آمادگی لازم برای انجام پیاده روی سریع ترمی رسد. سرعت بالاتر منجر به چربی سوزی بیشتر و کاهش وزن می‌شود. از این رو ورزشکاران به‌تدریج افزایش ضربان قلب خود را حس می‌کنند. ممکن است شیب دستگاه نیز کمی افزایش پیدا کند که این امر نیز عضلات را درگیر می‌کنند و آنها را به چالش می‌کشاند.

دویدن با سرعت بالا

تمرین با تردمیل یک رب الی بیست دقیقه در نظر گرفته می‌شود. در این مدت زمان نیز تمرینات باید با سرعت و شیب‌های متفاوتی انجام شوند. دویدن روی تردمیل تا چند دقیقه با شیب مناسب این امکان را به شما می‌دهد که تناسب اندام با تردمیل باشگاهی را تجربه کنید.

در این قسمت از تمرینات شدت چربی سوزی به اوج خود می‌رسد و اکسیژن و مواد غذایی مورد نیاز بدن از طریق افزایش جریان خون سریع‌تر به قلب و سایر اندام‌ها انتقال پیدا می‌کند. برای دریافت نتیجه مؤثر از تمرین با تردمیل کافی است که در زمان‌های کوتاه‌تر و به دفعات بیشتری در طول روز این کار را انجام دهید. در این صورت با انرژی و انگیزه بالاتری به تمرینات خود ادامه می‌دهید. فروش تردمیل از طریق سایت انجام می گیرد.

نتیجه…

تناسب اندام در سلامتی افراد و زیبایی بدن آنها نقش مهمی دارد. امروزه تناسب اندام با تردمیل باشگاهی به‌گونه‌ای است که دیگر نیاز به دویدن‌های طولانی مدت در فضای بیرون ندارید. زیرا این دستگاه شبیه ساز پیاده روی و دویدن در مسافت‌های طولانی است. از این رو تنها با خرید تردمیل از نوع خانگی یا باشگاهی، کاهش وزن و چربی سوزی در بدن شما اتفاق می‌افتد.

این دستگاه با افزایش انعطاف پذیری بدن، تقویت عضلات ران و باسن، حفظ سلامت قلب و سایر اندام‌های بدن، کاهش وزن، افزایش انرژی و شادابی، علاوه بر ایجاد تناسب اندام، به روحیه و انگیزه شما برای ادامه ورزش نیز کمک می‌کند. از این رو با تهیه تردمیل به رویای خود برای رسیدن به اندامی متناسب نزدیک ترمی شوید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 311
نمایش همه
علاقه مندی ها ()