زغال چینی به عنوان یکی از محبوب ترین زغال های رایج در بازار به شمار می رود. خرید زغال چینی وارداتی طرفداران زیادی دارد چون از کیفیت بالایی برخوردار است. صنعت تولید زغال نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و ذغال چینی به دلیل ساختار فشرده ای که دارد، از دوام بالا برخوردار می باشد. در ایران صنعت تولید ذغال فشرده از سال 1390 آغاز شد و توانستند با بهره گیری از تکنیک های جدید، زغال فشرده چینی تولید و روانۀ بازار نمایند.

جهت خرید زغال چینی وارداتی به صورت بسته بندی کیسه ای می توانید با واحد فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید. با توجه به نوع فعالیت و سابقه ای که در حوزۀ فروش زغال دارند، می توانند نیاز شما را برآورده سازند.

اجزای اصلی زغال چینی وارداتی

متریال اصلی ذغال چینی عبارتند از خاک اره، پوست و خاک زغال می باشد. لازم به ذکر است که میزان کیفیت متریال تشکیل دهندۀ زغال نقش بسزایی بر روی آن خواهد داشت. به همین دلیل خرید زغال چینی وارداتی طرفداران زیادی دارد و می توانند جهت مصارف کبابی و استعمال دخانیات از آنها استفاده نمایند. هنگام خرید زغال چینی وارداتی توجه به انسجام بافت زغال حائز اهمیت است چون نقش اساسی بر روی تولید حرارت یکنواخت خواهد داشت. امروزه بیشترین کاربرد زغال برای مصارف کبابی و پخت و پز می باشد و تولید خاکستر اندک و دوام بالا از موارد مهم و اساسی است که زمان خرید ذغال چینی باید در نظر گرفته شود.

قیمت خرید زغال لیمو کبابی و زغال چینی وارداتی به عوامل متعددی از جمله کیفیت، وزن بسته بندی و مدل زغال بستگی دارد. متناسب با مصارفی که دارید، می توانید از مزایای این نوع زغال با کیفیت استفاده نمائید.

از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب به راحتی می توانید خرید زغال چینی وارداتی را به صورت بسته بندی کیسه ای تجربه کنید.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 720
نمایش همه
علاقه مندی ها ()