ابزارآلات متعددی در راستای حفظ سلامت کارکنان هنگام فعالیت های سنگین کاری ساخته شده است که با عنوان تجهیزات ایمنی شناخته می شوند. حوادث و خطرات زیادی وجود دارد که هر لحظه کارگران را تهدید می کند و می تواند صدمات جبران ناپذیری همچون ضربه مغزی، قطعی اعضای بدن، مشکلات تنفسی، نابینایی، اختلال در شنوایی و ... برای افراد بوجود آورد. از این رو خرید تجهیزات ایمنی از سوی مدیران و پیمانکاران مشاغل ضرورت دارد. به طور کلی تهیۀ این گونه  تجهیزات ایمنی  از سوی مسئولین ایمنی شرکت ها می باشد.

چند سال از فعالیت فروشگاه رادین ایمن می گذرد و طی این سال ها فعالیت مداوم توانسته اند انواع تجهیزات ایمنی را با برند و کیفیت بالا تأمین و عرضه نمایند. در ادامه بیشتر به معرفی و موارد کاربرد آنها می پردازیم.

مهمترین موارد کاربرد تجهیزات ایمنی

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، موارد کاربرد عمدۀ تجهیزات ایمنی را می توان در کلیۀ صنایع مشاهده نمائید. کلاه ایمنی، دستکش کار، کفش ایمنی، ماسک، گوش گیر، شیلد محافظتی، کمربند ایمنی، لباس کار، عینک محافظتی و ... از جمله دسته بندی های اصلی تجهیزات ایمنی به شمار می روند. بدین ترتیب کارگران حین انجام کارهای سنگین می توانند از خود محافظت نمایند.

صنایع مواد غذایی، صنایع تولید مواد شیمیایی و پتروشیمی، صنایع تولید تجهیزات و قطعات صنعتی، صنایع برش فلزات، صنایع کشاورزی، صنایع نظامی، صنعت دریایی و هوایی و ... از جلمه صنایع مختلفی هستند که متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، نیازمند به خرید تجهیزات ایمنی با متریال متفاوتی هستند. به عنوان مثال در سطح بازار انواع دستکش کار ایمنی وجود دارد که هر کدام از آنها متناسب با خطرات متفاوت نسبت به یکدیگر ساخته شده اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیۀ انواع تجهیزات ایمنی با کیفیت مانند خرید دستکش ایمنی می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 552
نمایش همه
علاقه مندی ها ()