آیا به دنبال کاهش وزن اصولی همراه با عضله سازی هستید؟ بهترین روش برای رسیدن به اندامی متناسب و تراشیده، استفاده از تردمیل است. قبل از خرید این دستگاه باید دارای اطلاعات فنی بالایی باشید. در غیر این صورت امکان کلاهبرداری از شما توسط فروشنده‌ها وجود دارد. اگر نمی‌دانید که خرید تردمیل به‌صورت آنلاین بهتر است یا حضوری؟ باید به‌صورت جداگانه هر کدام از این روش‌های خرید تردمیل را مورد بررسی قرار دهید.

 در این صورت قادر خواهید بود با جمع بندی کلی، روشی متناسب با شرایط و نیاز خود را انتخاب کنید. به همین منظور در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب هر کدام از این روش‌ها را به‌صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهیم.

خرید تردمیل به‌صورت آنلاین بهتر است یا حضوری؟

امروزه علاوه بر خرید حضوری شاهد علاقه مخاطبان به خرید آنلاین نیز هستیم. این روش خرید در مقایسه با روش خرید حضوری مزایای بیشماری دارد. به همین دلیل در سال‌های اخیر انواع کالا و تجهیزات متفاوت به‌خصوص تردمیل‌ها در وب سایت‌های آنلاین به فروش می‌رسند.

فروشگاه تردمیل آنلاین یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین است که در زمینه فروش انواع دستگاه‌ها و تجهیزات ورزشی سابقه‌ای درخشان دارد. این فروشگاه مجهز به انواع دستگاه‌های ورزشی است که تردمیل یکی از آنها عنوان می‌شود. مدل‌های متنوع این دستگاه با برندهای معتبر در این فروشگاه به فروش می‌رسند. همچنین خدماتی نظیر: تحویل کالا درب منزل، مشاوره با کارشناسان و گارانتی ضمانت کالا نیز با خرید تردمیل از فروشگاه تردمیل آنلاین به مشتریان تعلق می‌گیرد.

تردمیل دستگاهی است که به انجام فعالیت‌های هوازی ورزشکاران کمک می‌کند. از این رو هر چقدر کیفیت آن بالاتر باشد، از رسیدن آسیب به اندام‌های تحتانی افراد جلوگیری به عمل می‌آید. در حالت کلی خرید آنلاین نسبت به حضوری طیف وسیع‌تری از مخاطبان را تحت پوشش قرار می‌دهد. بنابراین در جواب این سؤال که خرید تردمیل به‌صورت آنلاین بهتر است یا حضوری؟ باید به نیازها و شرایط خود توجه کنید.

مزایای خرید تردمیل به‌صورت آنلاین

خرید تردمیل به‌صورت آنلاین امتیازات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نوع از روش خرید در سال‌های اخیر روند رو به رشدی به خود گرفته به‌گونه‌ای که گوی سبقت را از خرید حضوری ربوده است. مزایای این روش خرید تردمیل به‌صورت زیر عنوان می‌شود.

صرفه جویی در زمان

یکی از مهمترین مزایای این روش، صرفه جویی در زمان است. امروزه مشغله کاری این فرصت را از مخاطب می‌گیرد که خرید خود را به‌صورت حضوری انجام دهد. به همین دلیل وب سایت‌های آنلاین در هر کسب و کاری در زمان افراد صرفه جویی می‌کنند. زیرا دیگر نیاز به جست و جوی طولانی مدت در بازار برای تهیه تردمیل مناسب نیست.

در این سایت‌ها انواع مدل‌ها و برندهای این وسیله ورزشی به فروش می‌رسد. اگر بخواهیم به این پرسش که خرید تردمیل به‌صورت آنلاین بهتر است یا حضوری؟ پاسخ دهیم باید بگوییم که خرید آنلاین در سطح گسترده‌تری ارائه می‌شود.

هزینه‌های کمتر با خرید آنلاین

گشت و گذار در بازار به هزینه‌های رفت و آمد نیاز دارد. همچنین با خرید حضوری تردمیل دیگر از حمل و نقل رایگان کالا درب منزل خبری نیست. زیرا تمامی این هزینه‌ها بر عهده مشتری است. بنابراین این روش خرید در مقایسه با خرید آنلاین هزینه‌های گزافی را برای شما به همراه دارد.

اطلاع از جزئیات دستگاه

در وب سایت‌ها یا فروشگاه‌های آنلاین مانند تردمیل آنلاین تمامی جزئیات دستگاه تردمیل مانند: ابعاد، نوع، وزن، قدرت موتور، نوع جریان دریافتی، برند، مدل، رنگ، جنس بدنه و غیره ذکر می‌شود. از این رو افرادی که قصد خرید اینترنتی تردمیل را دارند براحتی بر اساس شرایط و نیاز خود، دستگاه مناسبی را انتخاب می‌کنند.

امکان مرجوعیت کالا

یکی دیگر از دلایلی که نشان می‌دهد خرید تردمیل به‌صورت آنلاین بهتر است یا حضوری؟ امکان مرجوع کردن کالا است. اکثر سایت‌های آنلاین این امکان را به مخاطب می‌دهند که در صورت بروز هرگونه مشکل در سیستم داخلی دستگاه یا عدم رضایت از کارکرد آن، کالای مورد نظر تا یک هفته قابل برگشت باشد. از این رو میزان رضایت مشتری و اعتماد او به فروشگاه مورد نظر افزایش پیدا می‌کند.

معایب خرید تردمیل به‌صورت حضوری و آنلاین

خرید آنلاین و حضوری دارای مزایای و معایب متفاوتی هستند که در ادامه آنها را ذکر می‌کنیم.

معایب خرید حضوری

  • صرف زمان و انرژی گزاف
  • پرداخت هزینه حمل و نقل
  • عدم مرجوعیت کالا
  • غیر ممکن بودن خرید کالا از مسافت‌های دور
  • عدم مقایسه قیمت کالاهای متنوع

معایب خرید آنلاین

  • عدم مشاهده کالا از نزدیک
  • پرداخت کامل هزینه‌ها به‌صورت آنلاین
  • امکان رسیدن صدمه به تردمیل در حین جابجایی
  • عدم پرداخت وجه به‌صورت اقساط
  • دریافت کالا بعد از چند روز

در نتیجه…

در پاسخ به این سؤال که خرید تردمیل به‌صورت آنلاین بهتر است یا حضوری؟ باید بگوییم که هر کدام از روش‌های خرید مزایای و معایب خود را به همراه دارند. با این حال خرید آنلاین این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که از هر کجای دنیا خرید خود را با صرف کمترین زمان و انرژی انجام دهید.

با این نوع خرید خدمات متنوعی از قبیل: امکان مرجوعی کالا، خرید با هزینه‌های کمتر، مشاوره با کارشناسان آنلاین، تحویل کالا درب منزل و غیره در اختیار شما قرار می‌گیرد. به همین دلیل طرفداران خرید تردمیل خانگی روز به روز در حال افزایش هستند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 362
نمایش همه
علاقه مندی ها ()