تردمیل یکی از دستگاه‌های پرکاربرد بدنسازی است که در فروشگاه‌های ورزشی آنلاین و حضوری به فروش می‌رسد. برای اینکه متوجه شویم، چه عواملی روی فروش تردمیل تاثیرگذار هستند؟ باید در مورد این دستگاه و مشخصات آن اطلاعات کاربردی را به‌دست آوریم. تردمیل‌ها دارای مدل‌ها و برندهای متفاوت هستند و در انواع متنوع تولید می‌شوند. این دستگاه‌ها با توجه به مشخصات فنی خود مانند: قدرت موتور، میزان تحمل وزن، نوع مصرف انرژی، نوع تجهیزات به کار رفته و مشخصات ظاهری مانند: ابعاد و اندازه، جنس بدنه و غیره به فروش می‌رسند. از این رو در هنگام خرید تردمیل توجه به مشخصات فنی و ظاهری دستگاه از اهمیت بسیاری برخوردار است. در ادامه این مقاله عوامل تاثیرگذار در فروش تردمیل را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

چه عواملی روی فروش تردمیل تاثیرگذار هستند؟

تردمیل‌ها از جمله دستگاه‌های ورزشی به شمار می‌روند که انجام حرکات هوازی را برای افراد متقاضی کاهش وزن راحت‌تر می‌کنند. زیرا به‌واسطه این دستگاه‌ها عمل دویدن و پیاده روی شبیه سازی می‌شود. از این رو مخاطبان کار با این دستگاه رو به افزایش است. به همین دلیل شرکت‌های معتبر بسیاری در سراسر جهان دست به تولید تردمیل زده‌اند که این امر در تفاوت قیمت تردمیل‌ها نقش مهمی دارد.

در فروشگاه آنلاین هایپرجیم طیف وسیعی از دستگاه‌های تردمیل در انواع برندها و مدل‌های متنوع با قیمت‌های باور نکردنی به فروش می‌رسد. این فروشگاه فرصتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بدون صرف هزینه و زمان گزاف، دستگاه ورزشی مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

 از این رو اگر به دنبال تردمیل مناسب با بودجه مد نظر خود هستید، بازدید از این فروشگاه آنلاین را فراموش نکنید. در ادامه برخی از عوامل مهم که در زمان فروش تردمیل تاثیرگذار هستند را بررسی می‌کنیم.

قیمت گذاری تردمیل بر اساس برند یا نام تجاری

اگر در مورد این سؤال که چه عواملی روی فروش تردمیل تاثیرگذار هستند؟ کنجکاو هستید، باید بگوییم یکی از عوامل بسیار مهمی که در فروش این دستگاه نقش اساسی دارد، برند آن عنوان می‌شود. برند یا نام تجاری هر شرکت نشان دهنده هویت آن و کیفیت کالاهای تولید شده است.

 به‌عنوان نمونه برند سونی و سامسونگ جز بهترین و شناخته شده‌ترین برندهای لوازم الکترونیکی به شمار می‌روند. شرکت‌های بسیاری در چین، ژاپن، آلمان، ایتالیا، آمریکا و غیره وجود دارند که در زمینه تولید و فروش تردمیل به فعالیت مشغول هستند. نام تجاری نشان دهنده کیفیت کالا و ضمانت آن است. برندهای معروف به‌دلیل مرغوبیت کالاهای خود شناخته شده‌اند و تقاضا برای خرید آنها در سراسر جهان بیشتر از برندهای ناآشنا است.

فروش تردمیل بر اساس نوع دستگاه

هر تردمیل در نوع خود کارایی به خصوصی دارد و برای انجام فعالیتی خاص طراحی شده است. برخی از این دستگاه‌ها برای مصارف خانگی مناسب هستند و برخی دیگر در باشگاه‌ها استفاده می‌شوند. به همین دلیل نوع تردمیل و کاربرد آن در قیمت‌ها تاثیرگذار است.

دستگاه‌های خانگی بازده کمتری دارند و باید در طول روز به دفعات کمتری استفاده شوند. اما دستگاه‌های باشگاهی توان و قدرت بالاتری دارند و موتور آنها تا زمان طولانی‌تری قادر به کار کردن است. در پاسخ به این سؤال که چه عواملی روی فروش تردمیل باشگاهی تاثیرگذار هستند؟ نوع تردمیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

هر کدام از دستگاه‌های تردمیل دارای تنظیمات سرعت و شیب دستی یا اتوماتیک هستند که امکان پیاده روی و دویدن در حالت‌های متفاوت را برای افراد ممکن می‌کنند. این تنظیمات روی قیمت تردمیل نیز تاثیرگذار است.

تأثیر جنس بدنه تردمیل‌ها در فروش

بدنه تردمیل باید از مواد و متریال محکم تولید شود که در اثر استفاده طولانی مدت به افراد آسیبی وارد نکند. استحکام بدنه در طول عمر دستگاه نیز مؤثر است و سبب بالا رفتن کیفیت آن می‌شود. بدنه برخی از دستگاه‌های تردمیل ضد آب است و در محیط‌های مرطوب به هیچ وجه دچار پوسیدگی و آسیب نمی‌شود. این ویژگی تردمیل در افزایش قیمت و فروش آن نیز نقش مهمی دارد.

تجهیزات و امکانات نصب شده در تردمیل

برای درک بهتر اینکه چه عواملی روی فروش تردمیل تاثیرگذار هستند؟ باید ابتدا در مورد امکانات دستگاه اطلاعات کافی به‌دست آورید. برخی از تردمیل‌ها مجهز به جایگاه اتصال usb و هدفون برای پخش موسیقی هستند. در این صورت سرعت چربی سوزی و کارایی افراد بیشتر می‌شود. زیرا در حین انجام ورزش‌های هوازی فرد تمام تمرکز خود را روی انجام تمرینات مورد نظر می‌گذارد و با تمام توان برای کاهش وزن تلاش می‌کند. در مانیتور برخی از تردمیل‌ها میزان کالری، سرعت، شیب، ضربان قلب، چربی مصرف شده و غیره نیز قابل رؤیت است. این ویژگی در فروش تردمیل و قیمت آن نیز تأثیر می‌گذارد.

در نتیجه…

در این مقاله سعی کردیم به این سؤال که چه عواملی روی فروش تردمیل تاثیرگذار هستند؟ به‌طور مختصر جواب دهیم و شما را تا حدودی با نحوه قیمت گذاری و فروش این دستگاه آشنا کنیم. شرکت‌های تولید کننده بر اساس تکنولوژی‌های به کار رفته در این دستگاه، جنس بدنه، نوع و برند،   تردمیل را قیمت گذاری می‌کنند و آن را توسط نمایندگان خود در سراسر جهان به فروش می‌رسانند.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 366
نمایش همه
علاقه مندی ها ()