دوچرخه‌های ثابت باشگاهی یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌های ورزشی هستند که برای باشگاه‌های ورزشی گزینه‌های بسیار عالی محسوب می‌شوند. دوچرخه ثابت باشگاهی تاثیر بسیار زیادی بر کالری سوزی  و بهبود سلامتی دارد. خوب است بدانید که انواع دوچرخه ثابت باشگاهی به شکلی طراحی شده‌اند که شما می‌توانید، بر اساس نیاز خود آنها را برای باشگاه‌های ورزشی خود تهیه کنید یا از آنها استفاده کنید.

 انواع دوچرخه‌های ثابت باشگاهی که حتماً باید آنها را بشناسید

جالب است بدانید که انواع دوچرخه‌های ثابت باشگاهی مختلف هستند. تفاوت اصلی بین این دوچرخه‌های ثابت باشگاهی نحوه نشستن و ویژگی‌های هر کدام از آنهاست. ناگفته نماند که طراحی هر کدام از آنها به‌گونه‌ای است که شما به‌راحتی می‌توانید، به نتیجه مطلوب خود برسید و از فواید فوق‌العاده هر کدام از آنها بهره‌مند شوید. ما در فروشگاه هایپر جیم در کنار شما هستیم که انواع دوچرخه‌های ثابت باشگاهی را در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید با مقایسه همه مدل‌ها یکی از آنها را برای باشگاه‌های ورزشی خود تهیه کنید.

دوچرخه ثابت ایستاده

یکی از رایج‌ترین دوچرخه‌های ثابتی که در باشگاه‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دوچرخه‌های ثابت ایستاده نام دارند. طراحی این مدل از دوچرخه ثابت باشگاهی به‌گونه‌ای است که به هنگام نشستن شما کاملاً حالت ایستاده دارید. علاوه بر این خوب است بدانید که دسته‌های این نوع دوچرخه کمی بالاتر از صندلی و نشیمن آن قرار گرفته‌اند. از مزیت‌های این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش آن به‌منظور ارزیابی تمرین‌ها اشاره کرد.

فواید دوچرخه‌های ثابت ایستاده

خوب است بدانید که این نوع دوچرخه شباهت بسیار زیادی با دوچرخه‌های معمولی دارد. معمولاً کارکردن با این نوع دوچرخه بسیار آسان‌تر از دوچرخه‌های دیگر است. با استفاده از دوچرخه ثابت ایستاده به‌راحتی می‌توانید، شدت تمرین‌ها را افزایش یا کاهش دهید. علاوه بر این ویژگی‌های پیشرفته طراحی شده در این دستگاه سبب خاص شدن آن شده‌اند. این دستگاه برای افرادی که به دنبال دستگاهی ساده با عملکرد بسیار فوق‌العاده هستند، گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود.

 دوچرخه ثابت پشتی دار

ممکن است که در نگاه اول دوچرخه ثابت پشتی دار به دوچرخه ایستاده شبیه به نظر برسد. اما خوب است بدانید این دو نوع دوچرخه ثابت باشگاهی تفاوت‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. نشستن و پیاده شدن از این دوچرخه بسیار آسان است. نشیمن این دستگاه ورزشی در مقایسه با دو دستگاه دیگر در قسمت پایین‌تری قرار گرفته است. خوب است بدانید که این نوع دوچرخه‌ها مجهز به کنسول‌های پیشرفته‌ای برای مشاهده و ارزیابی عملکرد شما هستند.

مزیت‌های دوچرخه ثابت پشتی دار

از مزیت‌های فوق‌العاده دوچرخه ثابت پشتی دار این است که فشار زیادی را به کمر شما وارد نمی‌کند. زیرا در این نوع دوچرخه ثابت باشگاهی شما مجبور نیستید که بیش از حد به سمت جلو خم شوید. علاوه بر این در این شرایط شما احساس بهتری را تجربه می‌کنید و فشار زیادی به اندام شما وارد نخواهد شد. خوب است بدانید که این نوع دوچرخه برای افرادی که از درد کمر رنج می‌برند، گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود.

 دوچرخه ثابت اسپینینگ

دوچرخه  اسپینینگ یکی از رایج‌ترین، آسان‌ترین و کاربردی‌ترین انواع دوچرخه‌های ثابت باشگاهی است. نشیمن این دستگاه بسیار کوچک است و به هنگام نشستن شما مجبور هستید که کمی به سمت جلو خم شوید. در این شرایط مسلماً فشار بیشتری به پدال‌ها وارد می‌کنید و نتیجه بهتری از تمرینات خود دریافت خواهید کرد.

فواید دوچرخه ثابت اسپینینگ

دوچرخه ثابت فواید بسیار زیادی دارد که شما می‌توانید، باتوجه‌به نیاز و هدف خود از آنها بهره‌مند شوید. خوب است بدانید که این مدل از دوچرخه ثابت باشگاهی سبب می‌شود که شما برنامه‌های ورزشی پیشرفته‌ای را برای خود داشته باشید. علاوه بر این معمولاً میزان کالری سوزی در این مدل از دوچرخه در مقایسه با مدل‌های دیگر بسیار بالاتر است. ناگفته نماند که دوچرخه مورد نظر برای انجام تمرین‌های ورزشی شدید و سخت گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود.

کلام آخر

دوچرخه‌های ثابت باشگاهی به‌عنوان دستگاه ورزشی کاربردی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. خوب است بدانید که دوچرخه ثابت باشگاهی انواع مختلفی دارد که بهتر است، باتوجه‌به خواسته و اهداف خود یکی از آنها برای ورزش‌کردن انتخاب کنید. انواع دوچرخه‌های ثابت باشگاهی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیاز شما را از دستگاه‌های ورزشی دیگر برطرف می‌کنند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 284
نمایش همه
علاقه مندی ها ()