به احتمال بسیار بالا همواره در اطرافیان و جامعه شاهد این موضوع بوده‌اید که پیشنهاد ورزش کردن را به شما داده‌اند. به عبارت بهتر کسی نمی‌تواند بگوید که ورزش، فعالیتی بیهوده و نامطلوب است. برعکس اکثر افراد نیز درباره مزایا و فایده‌های بی شمار آن آگاهی دارند؛ البته درست است که افراد به دلایل مختلف از ورزش کردن خودداری می‌کنند. این دلایل شامل کمبود زمان، نداشتن انگیزه، درگیری‌های گوناگون شغلی، فردی و تحصیلی و دیگر عوامل مشابه است. شاید این عوامل تا حدی مانع از تصمیم و اقدام برای ورزش کردن می‌شوند و به نوعی بازدارنده هستند؛ اما با این وجود می‌توان بر این عوامل غلبه کرد و در حد اندکی به ورزش پرداخت. این میزان اندک را می‌توان به مرور زمان افزایش داد و به میزان مورد نظر دست پیدا کرد. مواردی روی نحوه ورزش موثر هستند که از میان آنها تجهیزات ورزشی را می‌توان نام برد. یکی از این تجهیزات ورزشی، تردمیل خانگی در نوع آبی است که در ادامه موارد استفاده از این دستگاه ورزشی توضیح داده خواهد شد. با تردمیل آنلاین همراه شوید.

نحوه کار تردمیل خانگی آبی

زمانی که فرد در آب قرار می‌گیرد، درد را احساس نمی‌کند و وزن فرد نیز کاهش پیدا می‌کند. همچنین با قرارگیری در آب به دلیل وارد شدن فشار روی عضله های شخص، قوی‌تر شدن عضله و استخوان‌های پا رخ خواهد داد.

موارد استفاده و کاربرد تردمیل آبی

1) تردمیل‌ها می‌توانند تورم را از طریق توان‌بخشی کنترل شده به وسیله دما کاهش دهند. شناوری و مقاومت می‌تواند سطح آب قابل تنظیم را تغییر دهند. بنابراین تردمیل‌های آبی با کاربرد در توان‌بخشی سبب بهبود زندگی خواهند شد.

2) برخی افراد ورزشکار که دچار آسیب‌دیدگی می‌شوند با فشار روانی نیز مواجه می‌شوند؛ این فشار در نتیجه از دست دادن زمان تمرینات ورزشی به وجود می‌آید. استفاده از دستگاه تردمیل در زیر آب کمک می‌کند که پریشانی روان‌شناختی کاهش پیدا کند و توان‌بخشی زودتر آغاز شود. برخی از افراد ورزشکار در طول مدت زمانی که برای بهبودی آنها مورد نیاز است به استفاده از دستگاه تردمیل روی می‌آورند. به خصوص در زمانی که قصد دارند افزایش راه رفتن و دویدن را کمتر روی مفاصل و ماهیچه ها احساس کنند و در واقع درد ناشی از چنین افزایشی را کم کنند.

3) استفاده از این دستگاه تردمیل می‌تواند برای افراد مختلف (به خصوص افراد بیمار) سبب ارتقای سطح و کیفیت زندگی شود؛ منظور از کیفیت زندگی مواردی مانند خواب مطلوب، برخی توانایی‌ها و متابولیسم است. استفاده از تردمیل آبی برای هر شخصی که قصد توان‌بخشی و بهبود زندگی خود را دارند، مفید و سودآور است.

موارد استفاده از تردمیل خانگی آبی

در ادامه به برخی از موارد استفاده از تردمیل در زیر آب اشاره خواهد شد:

1) ورزشی بدون تحمل وزن به طور کامل: به افراد ورزشکار توصیه می‌شود که در راستای کاهش فشار روانی تمرینات، امکانات آموزشی برای خود در نظر بگیرند که یکی از آنها نصب تردمیل در زیر آب است. همچنین همه افراد می‌توانند برای تقویت عضله‌های خود بدون اینکه لازم باشد وزن خود را تحمل کنند نسبت به خرید تردمیل آبی اقدام کنند تا از مزایای آن بهره‌مند شوند.

2) بهبود راه رفتن بعد از آسیب‌دیدگی با تردمیل آبی: افرادی که در ناحیه ران و یا پا دچار صدمه شده‌اند در این اندیشه هستند که به سرعت بهبود پیدا کنند و زندگی را به طور عادی ادامه دهند. این دسته از افراد می‌توانند از روشی استفاده کنند که در کوتاه مدت، شاهد نتیجه آن باشند. این روش استفاده از دستگاه تردمیل است که افراد (به خصوص اشخاصی که عمل جراحی مفصل را پشت سر گذاشته‌اند) می‌توانند با جلسه های منظم و مداوم استفاده از تردمیل از مزایای آن برخوردار شوند.

3) افزایش قدرت عضلانی: زمانی که قرارگیری پاهای فرد در برابر فشار آب رخ می‌دهد، راه رفتن می‌تواند موجب تقویت قدرت و توان اندام‌ها و عضله‌ها شود. این قابلیت دستگاه ورزشی تردمیل آبی برای کسانی که یک جراحی داشته‌اند و نباید فعالیت‌های تحمل کننده وزن انجام دهند بسیار مناسب و پر کاربرد خواهد بود و سبب بهبودی آنها به طور سریع خواهد شد. 

آنچه بهتر است در انتهای این مطالب بدانید

فعالیت پیاده‌روی و دویدن آن به صورت مستمر و روزانه، حرکت بسیار مفید و اثرگذار است و سلامتی و تناسب اندام را به دنبال خواهد داشت. اما امکان دارد که همه اشخاص، فرصت و موقعیت این کار را پیدا نکنند. دستگاه ورزشی تردمیل، وسیله‌ای است که به کمک آن دیگر نیازی به ترک خانه (که خود فرآیندی زمان‌بر است) نیست و می‌توان به وسیله آن در خانه ورزش کرد. یکی از انواع تردمیل‌های موجود و در دسترس برای افراد، تردمیل آبی خانگی است. در این تردمیل، سرعت توان‌بخشی برای افراد ورزش‌کار و بیمار بیشتر می‌شود؛ این فرآیند به کمک آب انجام می‌گیرد. متخصصان در حیطه فیزیوتراپی همواره بر این نکته تاکید دارند که آب، محیط و مکانی بسیار خوب برای ورزش کردن است. پیش از این، ورزش‌هایی که در آب صورت می‌گرفت شامل ایروبیک در آب، شنا و تمرینات انعطاف‌پذیری بود؛ اما تردمیل آبی این امکان ورزش در آب را ارتقا داده است و به گزینه‌های آن افزوده است، زیرا با استفاده از آن، امکان راه رفتن و دوی آهسته در زیر آب وجود دارد. امکان راه رفتن برای افراد روی تردمیل آبی می‌تواند نسبت به راه رفتن در خشکی طولانی‌تر شود. تردمیل خانگی آبی کمک می‌کند فعالیت بدنی زودتر و بی‌درد انجام گیرد. این مقاله درباره این دستگاه ورزشی صحبت کرده است و موارد استفاده از آن در ورزش ارائه شده است.  

خرید تردمیل خانگی آبی از تردمیل آنلاین

انواع تردمیل با مدل‌ها و طرح‌های مختلف در فروشگاه اینترنتی تردمیل آنلاین وجود دارد و امکان خرید تردمیل به صورت اینترنتی را برای متقاضیان فراهم کرده است. محصولات موجود در تردمیل آنلاین از کیفیت، گارانتی، اصالت و خدمات پس از فروش برخوردار هستند.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()