لباس بچه گانه در طرح های متنوعی تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. والدین مبتنی بر نیاز فرزندان خود به سهولت می توانند انواع لباس بچه گانه تابستانه و یا زمستانه در طرح های متنوع تهیه نمایند. انتخاب و خرید لباس بچه گانه به دلیل حساس بودن پوست کودکان حائز توجه می باشد. جنس پارچه، مدل، طرح و دوخت از جمله موارد مهم و اساسی هستند که زمان خرید لباس بچه گانه از سوی والدین باید مورد توجه قرار گرفته شود. تولیدی لباس بچه ایران نوین در ادامۀ این متن قصد دارد به معرفی انواع پارچه ای که جهت تولید لباس بچه مورد استفاده قرار گرفته می شود، بپردازد.

آشنایی با انواع پارچه لباس بچه گانه

جهت تولید لباس بچه گانه از پارچه های متعددی استفاده می شود که ما در اینجا به طور مختصر به برخی از آنها اشاره می نمائیم. پارچه نخ پنبه، پارچه وال، پارچه ماهوت نخ پنبه، پارچه لینن، پارچه چیت، پارچه batiste، پارچه نخی گلدوزی شده، پارچه بافتنی ژرسه، پارچه تدی ببعی (خز طرح دار)، پارچه میکروفایبر و پارچه بامبو برخی از انواع پارچه رایج در بازار هستند که تولیدی لباس بچه گانه متناسب با ردۀ سنی کودکان از این نوع پارچه ها استفاده می نمایند.

قیمت لباس بچه بر اساس جنس پارچه، کیفیت دوخت، طرح و سایز تعیین می شود. بدین وسیله شاهد عرضۀ انواع لباس بچه در طرح و رنگ بندی های متنوع و شیک می باشیم. والدین متناسب با ردۀ سنی و جنسیت کودکان می توانند بهترین لباس بچه دخترانه و پسرانه را متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف تهیه نمایند.

تولیدی لباس بچه ایران نوین بر اساس فصول مختلف سال، انواع لباس بچه گانه پسرانه و دخترانه را تولید و در سراسر کشور عرضه می کند. فروشگاه ها و عرضه کنندگان پوشاک کودکانه می توانند لباس بچه ارزان و با کیفیت را به طور مستقیم از این مجموعۀ تولیدی تهیه نمایند.

  تولیدی لباس بچه ایران نوین 

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 568
نمایش همه
علاقه مندی ها ()