استفاده از تردمیل با توجه به تأثیری که در کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده ال دارد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. بر این اساس توجه کنید که برای افزایش کارایی بیشتر این وسیله و جلوگیری از آسیب دیدگی آن لازم است اقداماتی انجام دهید، بر این اساس در ادامه به بررسی دلایل خراب شدن تردمیل‌ها می پردازیم.

در ادامه به این موضوع توجه داشته باشید که بهتر است،  تردمیل را از مراکز ورزشی معتبر تهیه کنید که در طولانی مدت دچار آسیب‌های مالی نشوید. بر این اساس می‌توان گفت، تردمیل‌ها به دودسته خانگی و باشگاهی دسته بندی می‌شوند که برای مراقبت از هرکدام باید موارد خاصی را رعایت کنید.

در حالت کلی می‌توان گفت، برای افزایش عمر تردمیل‌ها بهتر است، موارد ایمنی را رعایت کنید که در طولانی مدت با توجه به هزینه ایی که برای خرید این وسیله در نظر گرفتید، دچار آسیب‌های مالی نشوید.

هرآنچه باید از دلایل خراب شدن تردمیل بدانید

تردمیل‌ها به دلایل مختلفی ممکن است که با مشکلاتی مواجه شوند. با توجه به این موضوع بهتر است، زمان استفاده از این وسیله ورزشی را مدیریت کنید که در طولانی مدت با مشکلات فراوان مواجه نشوید. بر این اساس توجه کنید که بهتر است، روزانه 10 الی 15 دقیقه استفاده از این وسیله ورزشی را در برنامه‌های خود قرار دهید که در طولانی مدت باعث آسیب به آن نشوید.

در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع می پردازیم.

فشار زیاد به موتور تردمیل

سعی کنید بعد از 15 دقیقه استفاده از این وسیله ورزشی زمانی را برای استراحت در نظر بگیرید که در طولانی مدت به موتور تردمیل فشار وارد نشود. بر این اساس توجه داشته باشید که موتور تردمیل‌ها توان مختلف دارند.

با توجه به این موضوع بهتر است، زمان طولانی از این وسیله استفاده نکنید که در نهایت منجر به آسیب‌های فراوان نشود.

فشار زیاد و شل شدن تسمه

تسمه یکی از اجرای اصلی تردمیل است، بر این اساس توجه داشته باشید، فشار زیاد به این قسمت باعث شل شدن و در نهایت خراب شدن این قطعه می‌شود. در ادامه توجه داشته باشید که آسیب دیدگی به تسمه باعث می‌شود که آسیب  های جبران ناپذیر به افراد وارد شود.

در نتیجه توجه داشته باشید که بهتر است، نکات ایمنی لازم هنگام استفاده از این وسیله ورزشی را رعایت کنید.

رعایت نکردن نکات ایمنی و آسیب دیدن بدنه تردمیل

قرار گرفتن بدنه تردمیل در تابش مستقیم نور خورشید باعث آسیب دیدگی آن می‌شود، به این موضوع توجه کنید، با توجه به هزینه ایی که برای خرید این وسیله ورزشی در نظر می‌گیرید، بهتر است، مواردی که در این مقاله به آنها اشاره شد را در نظر بگیرید که در تردمیل در طولانی مدت کارکرد خود را از دست ندهد و شما نیز دچار آسیب‌های مالی نشوید.

استفاده زیاد از صفحه نمایش تردمیل

استفاده زیاد از آپشن‌های موجود در صفحه نمایش تردمیل در طولانی مدت باعث آسیب به این محصول می‌شود. بر این اساس به این موضوع توجه کنید که صفحه نمایش تردمیل اطلاعاتی مانند ضربان قلب، میزان کالری که سوزانده آید و... را نمایش می‌دهد.

بر این اساس بهتر است، توجه خاصی به این قسمت تردمیل داشته باشید که در طولانی مدت باعث از بین رفتن صفحه نمایش تردمیل نشود.

سخن آخر

در این مقاله به   خرید تردمیل خانگی و بررسی دلایلی که باعث خراب شدن تردمیل ها میشود،‌ پرداخته شد. بر این اساس توجه کنید که تردمیل ها وسیله ورزشی بسیار حساسی هستند و هنگام استفاده از آنها بهتر است، مواردی که در این مقاله به آنها اشاره شد را رعایت کنید.

در ادامه توجه کنید که بهترین راهی که می توانید از آسیب دیدگی به این وسیله ورزشی جلوگیری کنید،‌ کوتاه کردن زمان استفاده از آنها است. بر این اساس سعی کنید، روزانه 10 الی 15 دقیقه از تردمیل استفاده کنید و برای استفاده مجدد نیز 15 دقیقه صبر کنید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 355
نمایش همه
علاقه مندی ها ()