امروزه ممکن است که شما مانند بسیاری از افراد دیگر به تمرین‌کردن در منزل به‌وسیله دستگاه‌های ورزشی علاقه‌مند باشید. در این شرایط معمولاً تقاضا برای این دستگاه‌های کاربردی و مفید روزبه ورز در حال افزایش است. در این میان تردمیل خانگی یکی از بهترین تجهیزاتی است که با تمرین‌کردن روی آن به‌راحتی می‌توانید، چربی‌های اضافه بدن خود را بسوزانید. اما چگونه می‌توان افزایش چربی‌سوزی با تردمیل‌های خانگی را تجربه کرد؟

تردمیل‌های خانگی بهترین راه برای چربی‌سوزی و کاهش وزن

تردمیل خانگی یکی از معروف‌ترین دستگاه‌های ورزشی است که برای انجام تمرینات هوازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. خوب است بدانید که به‌وسیله این دستگاه می‌توانید، وزن خود را کاهش دهید و چربی‌های اضافه بدن خود را بسوزانید.

علاوه بر چربی‌سوزی و کاهش وزن تردمیل خانگی فواید بسیار زیادی را برای شما به همراه دارد. از این فواید می‌توان به بهبود سلامت قلب، بهتر شدن حال روحی، کاهش ابتلا به بیماری‌های خطرناک و مزمن مانند بیماری‌های قلبی، بهبود روند خواب و بهبود عملکرد مغز اشاره کرد.

اما چگونه می‌توان چربی‌سوزی با تردمیل‌های خانگی را افزایش داد؟

همان‌طور که در قسمت بالا بیان کردیم، تردمیل خانگی به‌عنوان یکی از بهترین و کاربردی‌ترین دستگاه‌های ورزشی فواید بسیار زیادی را برای شما به همراه دارد. علاوه بر این فروشگاه هایپرجیم یکی از معتبرترین فروشگاه‌هایی است که شما می‌توانید، با مقایسه دستگاه‌های ورزشی گوناگون از جمله تردمیل‌های خانگی بهترین خرید را تجربه کنید. در این قسمت سعی داریم به شما بگوییم که چگونه می‌توانید، با استفاده از این دستگاه وزن خود را کاهش دهید و چربی‌های اضافه بدن خود را بسوزانید.

1- تمرینات متناوبی با شدت بالا را انجام دهید

تمرینات متناوبی با شدت بالا شامل تمرینات شدیدی هستند که برای کاهش چربی‌های بدن و سوزاندن کالری گزینه بسیار عالی محسوب می‌شوند. خوب است بدانید که با استفاده از این تمرینات نه‌تنها چربی‌سوزی بدن را افزایش می‌دهید، بلکه در مدت‌زمان بسیار کوتاهی به هدف خود خواهید رسید.

 در واقع در این نوع حرکات شما باید در فواصل کوتاهی تمرینات شدیدی را انجام دهید و سپس بین تمرینات شدید برای مدت‌زمان کوتاهی استراحت کنید. این عمل هم سبب سوزاندن کالری‌های بدن می‌شود و هم مؤثر در کاهش وزن خواهد بود.

2- نقطه چربی‌سوزی خود را پیدا کنید

یکی از مفیدترین راه‌ها برای افزایش چربی‌سوزی با تردمیل‌های خانگی پیدا کردن نقاطی از بدن است که در آنها بیشترین چربی‌سوزی انجام می‌شود. در واقع این نقطه از بدن به مکانی گفته می‌شود که به‌وسیله آن می‌توانید، بیشترین کالری را در هر دقیقه بسوزانید.

 برای پیدا کردن این نقطه ابتدا باید حداکثر ضربان قلب خود را حین تمرین‌کردن روی تردمیل خانگی محاسبه کنید. به بیانی دیگر عدد محاسبه شده حداکثر تعداد دفعاتی است که قلب شما طی یک دقیقه تمرین می‌تپد. خوب است بدانید که حداکثر ضربان قلب 220 تا کم تر از سن هر شخص است.

به‌عنوان‌مثال اگر شما فردی 40 ساله هستید، ضربان قلب شما در هر دقیقه 180 است. به‌طورکلی نقطه چربی‌سوزی بدن 70 درصد از حداکثر ضربان قلب را شامل می‌شود. با استفاده از این عدد به‌راحتی متوجه می‌شوید که برای کاهش وزن و چربی‌سوزی چقدر باید تمرینات خود را روی تردمیل خانگی سخت‌تر و شدیدتر کنید.

3- عادت‌های تمرین خود را تغییر دهید

یکی از راه‌های مؤثر دیگری که برای افزایش چربی‌سوزی با تردمیل‌های خانگی می‌تواند، مورد استفاده قرار بگیرد، تغییر دادن روتین ورزشی محسوب می‌شود. تغییر دادن عادت‌ها و روتین‌های ورزشی فواید بسیار زیادی را برای شما به همراه دارد که در ادامه مطلب به بررسی آنها پرداخته‌ایم.

کاهش خطرات و آسیب‌های احتمالی

تکرار کردن تمرینات یکنواخت و یکسان ممکن است، فشارهایی را به مفاصل شما وارد کند. در واقع همین عامل سبب می‌شود که شما با آسیب‌ها و خطرات جبران‌ناپذیری مواجه شوید. اما در صورتی که عادت تمرین‌های خود را تغییر دهید، به‌راحتی می‌توانید از برخی از صدمه‌های احتمالی دور بمانید.

بیشترین تأثیر روی بدن

هرچه قدر که بیشتر تمرینات یکنواخت و مشخصی را انجام دهید، کمتر شاهد نتایج مثبت خود خواهید بود. برای اینکه شما بتوانید، بیشترین اثربخشی را از انجام تمرینات ورزشی مختلف روی تردمیل خانگی دریافت کنید، بهتر است که بدن خود را با چالش‌های گوناگونی مواجه کنید.

هیجان‌انگیز بودن تمرینات

خوب است بدانید، در صورتی که از عادت‌های ورزشی مختلف استفاده کنید، نه‌تنها از انجام تمرینات روی تردمیل خانگی لذت می‌برید، بلکه از انجام تمرینات یکنواخت روی این دستگاه خسته نخواهید شد. با خرید تردمیل‌های خانگی از هایپرجیم می‌توانید، تمرینات هیجان‌انگیز و لذت بخشی را داشته باشید.

4- استفاده از شیب دستگاه

راه‌رفتن به‌آرامی یا دویدن با استفاده از شیب تعیین شده سبب سوزاندن کالری‌های اضافه بدن و افزایش چربی‌سوزی با تردمیل‌های خانگی می‌شود. زیرا در این شرایط شما باید تمرینات شدیدتری را انجام دهید و بیشتر از بدن خود کار بکشید. علاوه بر این، این عمل سبب در گیر شدن بسیاری از عضلات و ماهیچه‌های بدن شما می‌شود. در این شرایط نه‌تنها شما کالری‌ها و چربی‌های اضافه بدن خود را می‌سوزانید، بلکه با کاهش وزن خوبی نیز مواجه خواهید شد.

فواید چربی‌سوزی

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر بیان کردیم، تردمیل خانگی برای کاهش وزن جز بهترین دستگاه‌های ورزشی است. در واقع خوب است بدانید که افزایش چربی‌سوزی با تردمیل‌های خانگی فواید و مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. این فواید این عبارت‌اند از:

  • کنترل قند خون
  • افزایش کلسترول بدن
  • بهبود عملکرد حافظه و یادگیری
  • دور ماندن از برخی از بیماری‌ها مانند آلزایمر
  • داشتن پوستی سالم
  • افزایش مقاومت ماهیچه‌ها
  • کاهش اضطراب و استرس
  • بهبود روند خواب
  • تقویت سیستم ایمنی بدن

کلام آخر

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر بیان کردیم، تردمیل خانگی برای سوزاندن کالری و کاهش وزن گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود. علاوه بر این برای افزایش چربی‌سوزی با تردمیل‌های خانگی می‌توانید، برخی اقدامات و نکات لازم و ضروری را انجام دهید. خرید تردمیل را با اطمینان از سایت هایپرجیم انجام دهید.

به‌علاوه زمانی که چربی‌های اضافه بدن خود را بسوزانید، به‌راحتی از فواید و مزایای فوق‌العاده‌ای دررابطه‌با سلامت جسمی و روحی بهره‌مند خواهید شد.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()