امروزه مشکلات زیادی از جمله آب و هوای بد، سختی رفت و آمد در ماه‌های سرد زمستان، دغدغه‌های کاری و محدودیت زمان برای استراحت باعث شده بسیاری از افراد امروزه یا دست از ورزش کردن بکشند یا برای انجام تمرینات خود وسائل و تجهیزات ورزشی خانگی تهیه کنند. اما شروع ورزش با این وسائل نیز نیازمند دانستن نکاتی است که شما را از آسیب‌های احتمالی حفظ کند. یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید تردمیل و تجهیزات ورزشی فروشگاه هایپر جیم است.

نحوه دویدن روی تردمیل چگونه است؟

در صورتی که به‌تازگی تردمیل خود را خریداری کرده‌اید دفترچه راهنمای تردمیل مراجعه کنید از آنجا می‌توانید نکات اولیه وصل کردن تردمیل و روشن کردن آن را پیدا کنید.

در ادامه برای شروع کار با تردمیل باید آن را روشن کرده، به روی تسمه بروید و روی دکمه تمرین سریع کلیک کنید.

بعد از اتمام شماره معکوس ترجمه شروع به حرکت می‌کند و شما می‌توانید به آرامی روی آن راه بروید.
مطمئناً شما فقط برای راه رفتن تردمیل را نخریده اید و می‌خواهید تمرینات خود را با آن شروع کنید.
به‌عنوان یک مبتدی باید نکاتی را قبل از شروع تمرین بدانید که در ادامه برای شما با جزئیات توضیح داده‌ایم.

بعد از راه اندازی تردمیل شما می‌توانید اطلاعات شخصی خود از جمله وزن، سن و هدف خود از تمرین را در برنامه تردمیل وارد کنید از این رو میتوانید میزان پیشرفت خود و مقدار کالری سوزانده شده از این تمرینات را پیگیری کرده و دقیقاً ببینید که چقدر پیشرفت کردید.

چه سرعتی برای دویدن روی تردمیل برای افراد مبتدی پیشنهاد می‌شود؟

برای تنظیم سرعت میتوانید مایل یا کیلومتر را انتخاب کنید، این بستگی به خود شما دارد. کار با دکمه‌های تردمیل آسان است و می‌توانید براحتی تمام آنها را تشخیص دهید. در صورتی که نتوانستید این کار را بکنید به دفترچه راهنما تردمیل خود رجوع کنید.

سرعت پیشنهاد شده برای افراد مبتدی نسبت به تمرینات مختلف است اما برای شروع می‌توانید بعد از انجام مراحل گرم کردن سرعت تردمیل را روی ۳ تا ۵ مایل بسته به توانایی خود تنظیم کنید.

شیب تردمیل باید چگونه باشد؟

اولین نکته‌ای که باید بدانید آن است که دویدن روی تردمیل نمی‌تواند کاملاً مانند دویدن در فضای باز باشد.
زیرا هنگام کار با تردمیل در فضای بسته مانند خانه یا باشگاه ما مقاومت در برابر باد را نخواهیم داشت. بنابراین، تردمیل هایی که قابلیت شیب را دارند می‌توانند این مشکل را تا حدی جبران کنند. قابلیت کاهش یا افزایش شیب در بسیاری از تردمیل‌های امروزی وجود دارند و شما می‌توانید برای انجام تمرینات قبل از مسابقات نیز از آنها استفاده کنید همچنین استفاده از شیب در تمرینات می‌تواند خستگی و یکسان بودن آن را از بین ببرد و تمرینی جالب داشته باشید.

چگونه از تمرین با تردمیل خسته نشویم؟

بسیاری از افراد ورزشکار و دوندگان تردمیل را وسیله‌ای خسته کننده می‌دانند که این به همان دلیل ثابت ماندن در یک جا و زل زدن به دیوار میتواند باشد. با این حال برای بسیاری از افراد می‌تواند تمرینی مناسب و تنها گزینه برای رسیدن به تناسب اندام باشد.

برای جلوگیری از این خستگی می‌توانید با ایجاد چالش‌هایی تمرین را برای خود جالب نگه دارید و همچنین گوش دادن به موسیقی یا پادکست در طول تمرین یا انجام تمرینات زنده با دوستان یا گروههای ورزشکار می‌تواند برای شما ما بسیار مفید و چالش برانگیز باشد به این صورت که دیگر خستگی را حس نخواهید کرد.

نکات ایمنی استفاده از تردمیل

مطمئن شوید قبل از شروع تمرینات خود با تردمیل تمام نکات مهم را بدانید همچنین حین تمرین نیز باید نکات گفته شده در زیر را انجام دهید.

گرم کردن قبل از تمرین و خنک کردن بعد از آن را فراموش نکنید. تا زمانی که آماده نشدید به مرحله شروع تمرین با سرعت بالا نروید، این کار نه تنها مزیتی ندارد بلکه میتواند باعث آسیب رساندن به مفاصل و عضلات شما شود. فروش تردمیل خانگی به صورت اینترنتی و حضوری انجام می گیرد. 

بدن خود را هیدراته نگه دارید. هنگام تمرین به‌دلیل عرق کردن مواد معدنی خود را از دست می‌دهید، باید برای جبران آن و بهبود عملکرد به بدنتان آبرسانی کنید.

از گیره ایمنی هنگام تمرین استفاده کنید.

برای جبران عدم مقاومت هوا شیب تردمیل را روی یک درصد قرار دهید.

لباس و کفش مناسب برای تمرین خود تهیه کنید.

بعد از انجام تمرینات تردمیل را تمیز کنید. عرق کردن و تجمع آن روی تردمیل یک موضوع اجتناب ناپذیر است می‌تواند تردمیل شما را خراب کند.

سخن آخر

کار با تردمیل چالش برانگیز بوده و برای سلامت قلبی عروقی و تقویت عضلات بسیار مفید است. با این حال لازم است نکات ایمنی را قبل از انجام تمرینات بدانید و آنها را رعایت کنید مخصوصاً اگر به‌تازگی با تردمیل می‌خواهید تمرین کنید باید نکات گفته شده در این مقاله را به دقت بخوانید و آنها را رعایت کنید. دقت داشته باشید برای گرفتن نتایج خوب و مد نظرتان بعد از آشنا شدن با تردمیل از مرحله مبتدی بگذرید و تمرینات سخت‌تر را شروع کنید. همچنین برای خریدی ایمن و راحت به فروشگاههای هایپر جیم سر بزنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()