موتور اصلی مهم و تأثیرگذار بر قیمت فروش تردمیل

موتور جز اصلی در تردمیل محسوب می‌شود که مسئولیت‌های حرکت تسمه و تحمل وزن کاربر را بر عهده دارد. موتورها به دلایل زیادی ممکن است از کار بیفتند یا عمر طولانی نداشته باشند. یکی از این موارد موتورهای با کیفیت پایین است، که معمولاً در تردمیل‌های ارزان قیمت فروش تردمیل استفاده می‌شود و در صورت استفاده بیش از حد یا مداوم از این دستگاه گرمای زیادی تولید می‌کند و عمر موتور را بسیار کاهش می‌دهد.

از دیگر مواردی که می‌تواند طول عمر تردمیل را تحت تأثیر قرار داد نگهداری نامناسب آن خواهد بود قدرت موتور تردمیل با اسب بخار اندازه گیری می‌شود. اگر به عنوان یک دونده می‌خواهید از تردمیل استفاده کنید باید قدرت موتور تردمیل انتخاب شده توسط شما حداقل 2.5 اسب بخار قدرت داشته باشد و برای افرادی که استفاده معمولی از این دستگاه دارد 1.5 تا 2 اسب بخار جوابگو خواهد بود.

بهتر است هنگامی که به مراکز فروش تردمیل می‌روید تمام نکات گفته شده در این مقاله را در نظر بگیرید و از فروشنده بپرسید.

انواع موتور در تردمیل و کاربرد آن

موتور در تردمیل انواع مختلفی دارد در تردمیل‌های باشگاهی عموماً موتورها سنگین‌تر و قابلیت بالاتری از نوع خانگی آن دارند. این اصل وجود دارد که هر چقدر از دستگاه تردمیل کارکرد بهتری بخواهید سریع‌تر باید هزینه بیشتری را برای خرید این دستگاه کنار بگذارید. در مدل‌های باشگاهی به‌دلیل آنکه موتور بزرگتر و اسب بخار بالاتری دارد قیمت را نیز بالاتر خواهد بود بنابراین ابتدا مهم است بدانید برای چه هدفی میخوای تردمیل را خریداری کنید. در صورتی که هدف دارید به صورت روزانه و منظم از تردمیل استفاده کنید بهتر است از همان ابتدا تردمیل را انتخاب کنید که موتور توانایی داشته باشد به این ترتیب جوابگو ضربات بیش از حد وارد بر آن خواهد بود و کمتر از مدل‌های معمولی نیازمند تعمیر و نگهداری خواهند بود.

متوسط عمری که برای یک تردمیل خانگی در نظر گرفتند ۱۰ سال است که البته با نگهداری مناسب و رعایت اصول درست کار با تردمیل می‌توانید عمر آنها را بیشتر کنید. در این صورت حتی اگر یک گران قیمت داشته باشید به‌دلیل نگهداری نامناسب ممکن است خیلی زودتر از زمانی که باید دوام داشته باشد از بین برود و نیاز به تعویض موتور داشته باشد.

گردو غبار را می‌توان قاتل تردمیل‌ها دانست، برای از بین بردن احتمال خراب شدن و از کار افتادن تردمیل باید حداقل هفته‌ای دو بار گردو غبار اطراف تسمه عرشه را پاک کنید.

موتور در تردمیل معمولاً از دو جریان DC یا AC استفاده می‌کند تفاوت این دو با هم در توانایی و تولید صدا هنگام کار کردن با دستگاه است. از نوع AC معمولاً در مدل‌های باشگاهی استفاده می‌شود، زیرا قدرت بیشتری داشته و نویز کمتری دارد. تصور کنید در یک باشگاه تعداد زیادی از این قرار است جای بگیرد، اگر هر کدام از این تردمیل‌ها صدای بسیار زیادی تولید کنند مطمئناً فضای خوبی ایجاد نخواهد کرد. حتی در نوع خانگی اگر قصد دارید تردمیل با موتور نوع DC به خرید به قرارگیری آن در در فضای خانه خود دقت کنید و جایی را در نظر بگیرید که حداقل در شلوغی یا جلوی تردمیل نباشد، زیرا با نویزهایی که ایجاد می‌کند فضای اتاق را ناخوشایند می‌کند.

سخن آخر

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم موتور در تردمیل یک جزء اساسی و مهم است. اگر حتی به موارد دیگر از جمله فریم و تسمه دقت کافی نداشتید، باید در انتخاب موتور تردمیل خود دقت زیادی داشته باشید. زیرا عمل اصلی که با تردمیل انجام می‌دهید همان دویدن، بر اساس موتور دستگاه قابل انجام خواهد بود. عدم توجه به این مورد می‌تواند هزینه‌های زیادی در ادامه استفاده از این دستگاه برای شما به وجود آورد. امروزه برای خرید تردمیل خانگی نیازی نیست لزوما به مراکز فروش تردمیل رفته و حضوری خرید کنید. اگر امکان خرید حضوری را ندارید می‌توانید از سایت فروشگاه هایپر جیم به صورت آنلاین مشخصات تردمیل‌های مختلف را مشاهده کرده و خریدتان را ثبت کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 367
نمایش همه
علاقه مندی ها ()