همانطور که می‌دانید خرید یک دستگاه ورزشی مانند تردمیل چه از نوع خانگی و چه باشگاهی نیازمند داشتن پیش زمینه و اطلاعات زیادی است که امکان دارد فروشنده به شما نگوید و دانستن آنها برای شما قبل از انتخاب مزیت بزرگی است. از بین تمام قطعات مهم و کاربردی یک تردمیل با جرأت می‌توان گفت موتور از مهمترین قطعات آن خواهد بود. موتور تردمیل نیز مانند دیگر قطعات قابلیت تعویض دارد اما اگر شما قبل از نهایی کردن خرید تردمیل نسبت به نوع و کاربرد موتور تردمیل اطلاعات کافی داشته باشید، دیگر اشتباهی در انتخابتان رخ نخواهد داد و به طبع مدت زیادی نیاز به تعویض موتور نخواهید داشت. فروشگاه هایپر جیم علاوه بر فروش تردمیل به صورت حضوری برای راحتی بیشتر شما امکان فروش محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز فراهم کرده است و شما می‌توانید بعد از خواندن راهنمای خرید بهترین انتخاب را از این سایت داشته باشید.

هر آنچه که باید از گارانتی تردمیل بدانید

به این موضوع توجه داشته باشید که گارانتی و خدمات پس از فروش به شما این امکان را می‌دهند که در هر زمان که مشکلی برای تردمیل به وجود آمد به راحتی آن را رفع کنید یا قطعه مورد نظر را جایگزین کنید.

در ادامه به این موضوع توجه داشته باشید که هنگام خرید تردمیل از فروشنده بخواهید که راجع به گارانتی و مدت زمان استفاده از آن به شما اطلاعات کافی دهد که در ادامه با مشکل مواجه نشوید.

در ادامه به توضیح بیشتری از گارانتی در فروش تردمیل می پردازیم.

توجه بیشتر افراد به تردمیلی که گارانتی دارد

به این موضوع توجه داشته باشید، تردمیلی که گارانتی دارد، در هر حال مورد توجه افراد بیشتری قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه گارانتی تردمیل شما را از هرگونه آسیب حفظ می‌کند، این موضوع مورد مهمی برای انتخاب توسط افراد مختلف است.

خدمات پس از فروش هر برند

داشتن خدمات پس از فروش درمورد تردمیل‌ها به دلیل هزینه بالایی که دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر دستگاه دچار مشکل بزرگی شود، هزینه تعویض آن بسیار بالا بوده و اگر دستگاه دارای خدمات پس از فروش و گارانتی مناسبی باشد، در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

درمورد برندهای ایرانی به دلیل دسترسی راحت در تمام نقاط ایران به نمایندگی‌ها، خیال افراد از خدمات پس از فروش راحت بوده و نگرانی‌ای از این بابت وجود ندارد. اما به دلیل تحریم‌های شرکت‌های خارجی برای ایران اعمال کرده‌اند، دسترسی به نمایندگی‌ها سخت و در برخی موارد غیرممکن است.

پس بهتر است فارغ از محبوبیت هر برند، از گارانتی و خدمات پس از فروش آن دستگاه اطمینان حاصل کنید. این خدمات پس از فروش در هزینه‌های جانبی که در آینده ممکن است داشته باشید، صرفه‌جویی می‌کند.

این فکری خوب است و لازم است به‌طور منظم دستگاه ورزشی خود را چک کنید و طبق راهنماها از صحیح بودن قرارگیری تجهیزات آن مطمئن شوید. با این حال در نظر بگیرید بعضی مشکلات باید به‌دست متخصصین برطرف شود و ممکن است شما تجهیزات و دانش کافی برای انجام تعمیرات سخت‌تر را نداشته باشید.

 

سخن آخر

وجود صداهای اضافی همیشه می‌تواند مزاحم اوقات خوب ما شود. اگر این صدا از دستگاه‌های ورزشی داخل خانه یا باشگاه باشد باید سریعاً به فکر راه حلی برای آن باشید. همانطور که در مطلب بالا گفته شد، استفاده از دستگاه‌ها نمی‌تواند کاملاً بی صدا باشد و تردمیل‌ها ناچارا حدود ۴۲ تا ۵۷ دسیبل صدا را ایجاد می‌کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در صورت افزایش این صدا و تبدیل شدن به صدای مزاحم، راهنمای تعمیرات تردمیل را بخوانید. اگر خودتان نمی‌توانید این کار را انجام دهید با متخصصان در نمایندگی دستگاه ورزشی خود تماس بگیرید. برای  خرید تردمیل خانگی به صورت راحت و مطمئن از سایت هایپر جیم تمام وسائل ورزشی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 391
نمایش همه
علاقه مندی ها ()