همان‌طور که می‌دانید، تردمیل خانگی یکی از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین دستگاه‌های ورزشی محسوب می‌شود که برای انجام تمرین‌های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما گاهی اوقات ممکن است که بعد از مدتی تمرین‌کردن با  تردمیل خانگی برای ما خسته‌کننده باشد. در این شرایط بهتر است با دنبال‌کردن برخی از روش‌ها تمرینات لذت‌بخش با تردمیل‌های خانگی را تجربه کنیم.

اما چگونه می‌توانیم تمرین‌کردن با تردمیل خانگی را برای خودمان لذت‌بخش‌تر کنیم؟

تردمیل خانگی به‌عنوان یک دستگاه ورزشی مفید می‌تواند، نیاز ما از هر وسیله و دستگاه ورزشی دیگر برطرف سازد. با استفاده از تردمیل‌های خانگی هم می‌توانیم، به تناسب‌اندام مورد علاقه خود برسیم و هم وزن خود را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهیم.

 اما امکان دارد که بعد از مدتی تمرینات با تردمیل‌های خانگی برای ما یکنواخت شود و هیچ لذتی را به همراه نداشته باشد. اما خوشبختانه ما می‌توانیم با انجام‌دادن راه‌حل‌های کاربردی و مفید تمرینات لذت‌بخش با تردمیل‌های خانگی را انجام دهیم.

فروشگاه هایپرجیم به‌عنوان بستری مطمئن این امکان را به همگان می‌دهد که با بررسی دستگاه‌های ورزشی مختلف مانند تردمیل‌های خانگی آنها را برای منازل خود تهیه کنیم و از فواید بیشمار آنها بهره‌مند شویم.

1- از برنامه‌های ورزشی هیجان‌انگیز استفاده کنیم

همان‌طور که می‌دانید، امروزه برنامه‌های ورزشی بسیار زیادی در صفحات اینترنت وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانیم، به تمرینات خود تنوع ببخشیم. با استفاده از این برنامه‌ها نه‌تنها می‌توانیم، تمرینات لذت‌بخش با تردمیل‌های خانگی را انجام دهیم، بلکه به‌راحتی قادر به افزایش انگیزه خود خواهیم بود. خوشبختانه این برنامه‌ها امکان دسترسی ما به تمرینات گوناگونی را فراهم می‌کنند.

2- به فواید تردمیل‌های خانگی فکر کنیم

یکی از بهترین روش‌هایی که سبب می‌شود به تردمیل خانگی خود علاقه‌مند شویم، تغییر دادن نگرش نسبت به این دستگاه ورزشی است. بر خلاف بسیاری از دستگاه‌های ورزشی دیگر این دستگاه دارای کامپیوتری است که به ما امکان برنامه‌ریزی را می‌دهد. علاوه بر این معمولاً تمرین‌های خانگی فواید بسیار زیادی را برای ما به همراه دارند. با استفاده از تردمیل‌های خانگی هم می‌توانیم، سلامت خود را بهبود ببخشیم و هم حال روحی خود را تغییر دهیم.

3- در حین تمرین در موسیقی غرق شویم

موسیقی یکی از بهترین موضوعاتی است که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان تأثیر آن بر بهترشدن حال روحی را انکار کرد. یکی از کاربردی‌ترین روش‌هایی که به‌وسیله آن می‌توانیم، تمرینات لذت‌بخش با تردمیل‌های خانگی را داشته باشیم، گوش‌دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خودمان است. در این شرایط نه‌تنها می‌توانیم، هیجان بیشتری به تمرینات خود ببخشیم، بلکه با غرق شدن در موسیقی غرق در تمرینات ورزشی خود خواهیم شد.

4- از خلاقیت خود استفاده کنیم

همان‌طور که می‌دانید، امروزه فیلم‌های ورزشی بسیار زیادی داخل صفحات اینترنت وجود دارند. در برخی از فیلم‌ها بسیاری از افراد مشغول آواز خواندن یا دویدن به هنگام تمرین روی تردمیل‌های خانگی خود هستند. ما هم می‌توانیم از خلاقیت خود استفاده کنیم و همین روش‌ها را برای خود برگزینیم. در این شرایط بهتر است، فعالیتی که به آن علاقه‌مند هستیم را به هنگام تمرین روی تردمیل‌های خانگی دنبال کنیم. فقط باید مراقب باشیم که برای انجام تمرینات لذت‌بخش با تردمیل‌های خانگی صدمه و آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به خود وارد نکنیم.

5- ذهن خود را درگیر کنیم

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر بیان کردیم، بعد از مدتی تمرین‌کردن روی تردمیل خانگی و گوش‌دادن به نفس‌هایمان برای ما خسته‌کننده می‌شود. در این شرایط ما باید هیجان بیشتری به تمرینات خود بدهیم و احساس خوبی را در خود ایجاد کنیم. یکی از مفیدترین راه‌ها برای داشتن تمرینات لذت‌بخش با تردمیل‌های خانگی درگیر کردن ذهن است. به‌عنوان‌مثال ما می‌توانیم، در حین تمرین به فایل‌های آموزشی گوش دهیم و زبان خارجه را تقویت کنیم. علاوه بر این با گوش‌دادن به فایل‌ها و پادکست‌های روان‌شناسی به‌راحتی قادر به بهتر کردن خصوصیات اخلاقی خود خواهیم بود.

6- به تمرینات خود تنوع ببخشیم

تردمیل‌های خانگی به‌عنوان یکی از دستگاه‌های ورزشی کاربردی و مفید مزایای بسیار زیادی را برای ما به همراه دارند. به‌عنوان‌مثال با استفاده از تردمیل خانگی هم استقامت عضلات خود را افزایش می‌دهیم و هم کالری‌های اضافه بدن را می‌سوزانیم. اما همه این فواید با داشتن تمرینات مختلف روی این دستگاه محقق خواهند شد. به‌عنوان‌مثال می‌توانیم ابتدا بدن خود را گرم کنیم و سپس سرعت خود را برای مدت‌زمان 30 ثانیه افزایش دهیم. بعد از آن هم برای یک دقیقه با سرعت آهسته‌تری روی تردمیل خود بدویم.

7- از ویدئوهای انگیزشی استفاده کنیم

یکی دیگر از راه‌های مناسب برای تجربه‌کردن تمرینات لذت‌بخش روی تردمیل خانگی آماده‌کردن و مشاهده ویدئوهای انگیزشی محسوب می‌شود. مسلماً احساسات همه ما با دیدن برخی از فیلم‌ها برانگیخته می‌شود و انگیزه ما نیز به همان میزان افزایش پیدا خواهد کرد. ما می‌توانیم برخی از صحنه‌های انگیزشی را برای خود در قالب یک فیلم کوتاه جمع‌آوری کنیم و در حین تمرین آنها را مشاهده کنیم. در این شرایط نه‌تنها انگیزه ما به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند، بلکه دیگر تمرینات ورزشی برای ما خسته‌کننده نخواهند بود.

8- با دوستان یا اعضای خانواده خود صحبت کنیم

در زندگی شخصی همه ما افرادی وجود دارند که ما علاقه بسیار زیادی به آنها داریم. در همین راستا هم می‌توانیم به هنگام تمرین‌کردن با تردمیل‌های خانگی خود با یکی از دوستان یا حتی اعضای خانواده خود صحبت کنیم. حتی می‌توانیم از آنها بخواهیم که تمرینات ورزشی را با یکدیگر انجام دهیم. این راه‌حل ممکن است که کمی جالب به نظر برسد. اما خوشبختانه با استفاده از این روش تمرینات ورزشی روی تردمیل‌های خانگی خسته‌کننده نخواهند بود. خرید تردمیل باشگاهی را از سایت انجام دهید.

کلام آخر

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر بررسی کردیم، تردمیل‌های خانگی جز بهترین دستگاه‌های ورزشی خانگی محسوب می‌شوند که به‌وسیله آنها می‌توانیم تمرین‌های ورزشی مختلف را انجام دهیم. اما گاهی اوقات ممکن است که تمرین با تردمیل خانگی برای ما خسته‌کننده شود و هیجانی را در ما ایجاد نکند. در این شرایط ما می‌توانیم با انجام‌دادن برخی از روش‌ها تمرینات لذت‌بخش با تردمیل‌های خانگی را در منزل انجام دهیم.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()