خرید اسکی فضایی خانگی با توجه به تأثیری که در کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده ال دارد در سال‌های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است، با توجه به این موضوع می‌توان گفت، هنگام استفاده از اسکی فضایی خانگی ، دست و پا به‌طور همزمان فعالیت می‌کنند، تأثیر زیادی در کاهش وزن نیز دارند.

بر این اساس توجه داشته باشید که برای تناسب اندام و رسیدن به وزن دلخواه بهتر است، روزانه 10 الی 15 دقیقه از این وسیله ورزشی استفاده کنید که در طولانی مدت به آسیب‌های بدنی دچار نشوید.

در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع می‌پردازیم.

هرآنچه از اسکی فضایی باید بدانید

با توجه به اینکه اسکی فضایی خانگی تأثیر زیادی در کاهش وزن و رسیدن به اندام مناسب دارند، اما بهتر است در کنار استفاده از آن از سایر وسائل ورزشی نیز استفاده کنید که به تناسب اندام بیشتری برسید.

بر این اساس توجه داشته باشید که برای ثبات وزن خود در طولانی مدت لازم است که از دستگاه‌های ورزشی مختلفی استفاده کنید که بازگشت وزن نداشته باشید. بر این اساس در ادامه به توضیح وسیله‌هایی که در کنار اسکی فضایی میتوانید، استفاده کنید، می‌پردازیم.

تردمیل

یکی از ابزارهایی که در کنار اسکی فضایی به شما کمک می‌کند که به تناسب اندام و وزن ایده آل خود برسید، تردمیل است، بر این اساس بهتر است، سعی کنید، بعد استفاده از اسکی فضایی به بدنتان استراحت دهید و در ادامه از تردمیل استفاده کنید.

توجه داشته باشید که بهتر است، در ابتدا با سرعت کم از تردمیل استفاده کنید و در ادامه با توجه به شرایط بدنی خود اگر آمادگی داشتید، سرعت تردمیل را بیشتر کنید.

دمبل

یکی از ابزارهایی که برای افزایش قدرت و کاهش وزن به آن احتیاج دارید، دمبل است، با توجه به این موضوع می‌توان گفت، استفاده از دمبل به شما این امکان را می‌دهد چربی سوزی بیشتری داشته باشید و در نهایت باعث افزایش قدرت بدنی شما نیز می‌شود.

دوچرخه ثابت

یکی از ابزارهایی که تأثیر زیادی در کاهش وزن و چربی سوزی پایین تنه دارد، دوچرخه ثابت است، با توجه به این موضوع می‌توان گفت، بهتر است، بعد از استفاده از اسکی فضای خانگی کمی استراحت کنید و در نهایت از دوچرخه ثابت استفاده کنید.

بر این اساس توجه داشته باشید که استفاده از دوچرخه ثابت این امکان را برای شما فراهم می‌کند که کالری بیشتری بسوزانید و سوخت و ساز بدن خود را افزایش دهید.

پرس پا

یکی دیگر از وسایلی که تأثیر زیادی در کاهش وزن و کاهش سایز دارد، پرس پا است، استفاده از این وسیله در طولانی مدت باعث می‌شود که ماهیچه‌های پا تقویت شود. در ادامه می‌توان گفت، با توجه به اینکه این وسیله ورزشی سنگین است، در شروع بهتر است، با وزنه‌های کوچک شروع کنید و در نهایت با توجه به آمادگی بدن خود از وزنه‌های سنگین‌تر استفاده کنید.

فلای سینه

برای تقویت عضله‌های بالا تنه بهتر است، بعد استفاده از اسکی فضایی از فلای استفاده کنید، بر این اساس می‌توان گفت، سعی کنید در ابتدا با توجه به قدرت بدنی خود از این وسیله استفاده کنید و در ادامه از وزنه‌های سنگین‌تر استفاده کنید. فروش اسکی فضایی باشگاهی در معتبرترین مرکز یعنی هایپرجیم انجام می گیرد.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی وسیله‌های ورزشی که در کنار اسکی فضایی خانگی می­توانید، استفاده کنید، پرداخته شد. بر این اساس توجه داشته باشید که برای استفاده از سایر وسیله‌های ورزشی باید به توانایی و قدرت بدنی خود توجه کنید که در طولانی مدت باعث اثرات جبران ناپذیر برای شما نشود.

مورد مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، بهتر است، قبل استفاده از هر وسیله ورزشی بدن خودتان را گرم کنید که در طولانی مدت باعث گرفتگی عضلات نشوید.

در نهایت امید است، مواردی که به آنها در این مقاله اشاره شد، برای شما مفید باشد و برای رسیدن به اندام مناسب به شما کمک کند.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 302
نمایش همه
علاقه مندی ها ()