ورزش کردن همواره به عنوان راهی برای سلامت جسم و روح به انسان‌ها معرفی شده است. در واقع اکثر افراد از مزایای بی‌شمار ورزش آگاه هستند. اما چرا همه افراد ورزش را در برنامه روزانه خود قرار نمی‌دهند؟ کمبود وقت، نداشتن انگیزه، درگیری‌های شغلی و دیگر موارد مشابه همگی از دلایلی هستند که مانع از ورزش کردن افراد می‌شوند. اما در این میان افرادی هم وجود دارند که ورزش را به صورت جدی در زندگی خود گنجانده‌اند؛ شاید این افراد از مزایای فراوان ورزش اطلاع دارند و شاید هم به دلیل علاقه شخصی، ورزش را جزئی از زندگی خود می‌دانند. در هر صورت، ورزش برای این افراد نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت. افرادی که زیاد ورزش می‌کنند و به اصطلاح ورزشکار هستند از وسیله‌های مختلفی استفاده می‌کنند. چنین افرادی به احتمال زیاد با نام تردمیل هم که دستگاهی پرطرفدار برای ورزش کردن است، آشنا هستند. اگر شما هم در دسته این افراد قرار دارید برای آگاهی از نکات مهم خرید تردمیل در ادامه با هایپر جیم همراه شوید.

خرید تردمیل

گزینه‌های گوناگونی برای خرید تردمیل وجود دارد که خریداران می‌توانند به انتخاب یک مورد از این مجموعه بپردازند. تردمیل خانگی آغاز کننده این مجموعه است که تا مدل‌های حرفه‌ای‌تر پیش می‌رود. درست است که همه تردمیل‌ها دارای هدف، کاربرد و نحوه عملکرد برابری هستند، اما برخی تفاوت‌های جزئی و یا عمده هر کدام با دیگری موجب متمایز شدن آنها از یکدیگر می‌شوند.

نکات مورد توجه در خرید تردمیل

ویژگی‌های مهمی را می‌توان نام برد که موجب ایجاد تفاوت میان خرید دستگاه‌های تردمیل ارزان و گران‌تر می‌شود. این ویژگی‌ها در هنگام خریداری دستگاه تردمیل باید مورد توجه قرار گیرد که در ادامه به دو مورد از آنها اشاره و توضیحاتی راجع به آنها ارائه خواهد شد:

 

  • شیب: هنگامی از سطح شیب دار صحبت می‌شود، منظور این است که دستگاه تردمیل، پیاده روی در بالای تپه و یا کوه را شبیه‌سازی کند. تعادل بیشتری در زمان تمرین روی سطح شیب دار لازم است و درگیر شدن ماهیچه‌های ران و ساق پای افراد شدیدتر خواهد بود؛ درست است که اینگونه، زمان کمتری برای ورزش اختصاص خواهد یافت اما بازدهی و کارایی ورزش را بیشتر و نتیجه آن را خواهد کرد. اگر بتوانید یک تردمیل حرفه‌ای خریداری کنید، امکان تقسیم مدت زمان تمرین به دو قسمت شیب دار (تمرین شدید) و مسطح (شدت کمتر و در واقع استراحت) وجود دارد. شاید هزینه این تردمیل‌ها بیشتر باشد، اما قابلیت برنامه‌ریزی و تغییر در هنگام تمرین بدون اختلال وجود دارد. این تردمیل‌ها می‌توانند مدت زمان زیادی را بدون توقف کار کنند. تردمیل‌های حرفه‌ای با امکانات و البته قیمت بالاتری که دارند، فعالیت‌های فرد را بررسی و گزارش می‌کنند و برای افرادی که تصمیم به شرکت در رقابت‌های ورزشی را دارند و به اصطلاح ورزشکار هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

2) سرعت دویدن : یکی دیگر از نکاتی که بین دستگاه تردمیل خانگی و مدل‌های حرفه‌ای‌تر تفاوت و تمایز ایجاد می‌کند، سرعت تردمیل است. برخی تردمیل‌ها محدودتر هستند و سرعت کمتری دارند؛ بنابراین در دسته مجزایی قرار خواهند گرفت. به طور مثال، می‌توان تردمیل مکانیکی را نام برد که فعالیت آن، بدون برق است و به دلیل اعمال فشار کمتر روی آن، ضمانت آن بیشتر است و مناسب برای افراد با وزن بالا است. در واقع سرعت مورد نظر برای دویدن، مهم‌ترین عامل برای انتخاب میان تردمیل خانگی و مدل‌های تردمیل باشگاهی است. مدل‌هایی که در باشگاه‌ها استفاده می‌شوند، قابلیت تنظیم در تمام سرعت‌ها را دارند.

آنچه بهتر است در انتها راجع به دستگاه تردمیل بدانید

دستگاه تردمیل جز تجهیزات ورزشی به شمار می‌رود که برای تمرینات و فعالیت‌های مختلف ورزشی با اهداف مختلف به کار می‌روند. این اهداف بالا بردن ضربان قلب و سرعت تنفس تا تناسب اندام را در بر می‌گیرند. ایده اصلی و ویژگی عمومی دستگاه‌های تردمیل این است که صفحه‌ای را که به شکل کمربند است را به صورت مداوم و بدون وقفه روی سطح مسطحی حرکت دهند؛ در این صورت کاربر مورد نظر ضمن ثابت بودن در یک ناحیه، توانایی پیاده‌روی و یا دویدن را خواهد داشت. تردمیل‌ها بر اساس خصوصیات منحصر به فرد برخی از آنها، به انواع گوناگونی تقسیم می‌شوند و به همین دلیل نیز قیمت‌های یکسانی نخواهند داشت. دستگاه تردمیل قابلیت مطابقت با سرعت گام‌های افراد را دارد تا در حین حرکت، مشکلی برای آنها به وجود نیاید. اگر شما تمایل به خرید تردمیل را دارید، محتویات این مقاله را بار دیگر با دقت مطالعه کنید.

خریداری دستگاه تردمیل برای ورزشکاران از هایپر جیم

تردمیل یک وسیله ورزشی برای پیاده‌روی در منزل و یا باشگاه است. شاید شما هم با دستگاه تردمیل آشنا باشید و هم اکنون در اندیشه فروش تردمیل خانگی به سر می‌برید. فروشگاه هایپر جیم می‌تواند در این زمینه شما را یاری و همراهی کند و بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد دهد تا انتخاب شایسته و مطلوبی داشته باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 367
نمایش همه
علاقه مندی ها ()