با توجه به تأثیری که تردمیل خانگی در کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده ال دارد، در سال‌های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت است، با توجه به این موضوع بهتر است، از فروشگاه‌های معتبر مانند هایپرجیم این وسیله ورزشی را تهیه کنید که در طولانی مدت با مشکلات جدی مواجه نشوید.

در ادامه به این موضوع توجه داشته باشید که برای استفاده از  تردمیل خانگی سعی کنید روزانه 10 الی 15 دقیقه استفاده از تردمیل را در برنامه خود داشته باشید که در نهایت به سلامت خود کمک کنید و به اندام ایده آل برسید.

هرآنچه از تردمیل‌های خانگی باید بدانید

تردمیل‌ خانگی با توجه به شرایطی که در سال‌های اخیر برای دنیا به وجود امده، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. برای خرید و استفاده از این وسیله باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه به آنها پرداخته می‌شود.

موتور تردمیل

تردمیل‌های خانگی به دودسته با موتور و بدون موتور تقسیم بندی می‌شوند، به این موضوع توجه داشته باشید که برای انتخاب تردمیل در مرحله اول باید به هدف و شرایط خود توجه داشته باشید.

تردمیل‌های بدون موتور با فشار پای افراد کار می‌کنند و با توجه به این موضوع افراد کالری بیشتری نیز می‌سوزاند.

تردمیل‌های با موتور به‌وسیله قدرت و نیروی موتور کار می‌کنند که همین موضوع استفاده از این وسیله را برای افراد آسان‌تر می‌کند. برای انتخاب تردمیل مناسب خانگی بهتر است، بر اساس نظر سایر افراد خانه تصمیم بگیرید و بهترین نوع این وسیله ورزشی را تهیه کنید.

بدنه تردمیل

یکی از موارد مهم دیگری که در استفاده از تردمیل‌های خانگی باید به آن توجه داشته باشید، بدنه این وسیله ورزشی است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت، بدنه این تردمیل‌ها انواع مختلفی مانند آلومینیوم و فولاد هستند که شما بر اساس شرایط و موقعیت خود بهتر است، این محصول را تهیه کنید.

گارانتی

گارانتی یا ضمانت نامه یکی از اصلی‌ترین مولفه‌ها برای خرید این وسیله ورزشی است. با توجه به افزایش روز افزون قیمت تردمیل بهتر است محصولی را انتخاب کنید که دارای گارانتی مشخصی باشد و در زمینه پرداخت هزینه‌ها برای تعمیر از تردمیل به شما کمک کند.

حداکثر تحمل وزن

مورد دیگری که در خرید تردمیل‌های خانگی باید به آنها توجه کنید، قدرت تحمل وزن است. با توجه به اینکه از تردمیل‌های خانگی افراد مشخصی استفاده می‌کنند، بهتر است قبل از خرید حداکثر وزن را محاسبه کنید که در طولانی مدت برای این وسیله مشکلی پیش نیاید و وزن افراد از قدرت تردمیل بیشتر نباشد.

گیره ایمنی

یکی از موارد مهمی که در خرید تردمیل خانگی باید به آن توجه کنید، گیره ایمنی است. در برخی موارد سرعت زیاد باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی می‌شود، وجود این گیره در حین وق. ع حادثه از شما محافظت می‌کند و تردمیل را خاموش می‌کند و شما متوقف می‌شوید.

سیستم SDS

 این سیستم از پا و زانوی شما در مقابل آسیب دیدگی‌ها جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که در طولانی مدت به شما آسیب نرسد. در هنگام خرید تردمیل خانگی برای حفظ سلامت خود بهتر است به این مورد توجه کنید.

بر این اساس توجه داشته باشید، تردمیل هایی که به این سیستم مجهز هستند، قیمت بیشتری دارند.

صفحه نمایش

یکی از قابلیت‌های مهم تردمیل‌های خانگی، صفحه نمایش است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد که از ضربان قلب و میزان کالری که سوزانده‌اید با خبر بشید. در هنگام خرید تردمیل از فروشنده بخواهید که تردمیل را روشن کند و از سلامت صفحه نمایش مطمئن شوید.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی موضوع  خرید تردمیل در نوع خانگی خوب پرداخته شده است، با توجه به تأثیری که تردمیل در کاهش وزن و چربی سوزی دارد، در سال‌های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. در همین راستا بهتر است به مواردی که در بالا اشاره شد، دقت کنید که دچار چالش‌های مالی نشوید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()