همه افراد تمایل دارند که سالم زندگی کنند و از این طریق کیفیت زندگی خود را ارتقا ببخشند. رعایت سبک مطلوب تغذیه، محافظت از جنبه‌های مختلف سلامتی و ورزش کردن می‌توانند در دسته فعالیت‌هایی قرار گیرند که انسان‌ها به طور معمول برای حفظ سلامتی خود انجام می‌دهند. در این میان، ورزش کردن، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ به گونه‌ای که کسی نمی‌تواند اثرات مثبت و مفید ورزش را انکار کند. راهکارهای بسیار زیادی برای ورزش کردن وجود دارد؛ یعنی پیاده روی در مسیر خانه تا محل کار و فعالیت و همچنین شرکت در ورزش‌های پیچیده باشگاهی می‌توانند در دسته حرکات ورزشی قرار بگیرند. کسانی که در طول زندگی خود به ورزش اهمیت می‌دهند و علاقه به تجربه کردن ورزش‌های گوناگون دارند، به احتمال زیاد نام تردمیل را شنیده‌اند. اما شاید کمتر کسی از این موضوع آگاه باشد که تردمیل خانگی با تردمیل باشگاهی متفاوت است و هر کدام از این دو دستگاه، ویژگی‌های خاص خود را دارند. اگر مایل هستید درباره این تردمیل بیشتر بدانید در ادامه با این مقاله همراه شوید.

تفاوت‌های تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی

دستگاه‌های تردمیل باشگاهی و خانگی، تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که عبارتند از:

1) اولین تفاوت این دو دستگاه در استفاده از آن است. تردمیل خانگی، وسیله‌ای برای اجرای ورزش‌های سبک و کم حجم در خانه است. اما استفاده از تردمیل باشگاهی برای ورزش‌های سنگین‌تر و پیچیده‌تر است.

2) تفاوت دوم این دو تردمیل مربوط به قدرت موتور دستگاه است. یکی از مواردی که در زمان خرید دستگاه تردمیل باید به آن توجه کرد، قدرت موتور آن است. در واقع توان موتور دستگاه تردمیل و وزن فرد، عوامل موثر بر انتخاب این دستگاه خواهند بود.

3) تفاوت دیگر این این تردمیل‌ها با یکدیگر، اندازه و ابعاد آنها است. طراحی تردمیل خانگی به این صورت است این تردمیل‌ها ابعاد کوچکتری دارند؛ به همین دلیل نیز فضا و مکان کمتری برای نگهداری احتیاج دارند. علاوه بر آن، امکان تاشدن این دستگاه تردمیل وجود دارد تا در صورت عدم استفاده از آن برای مدت زمانی معین بتوان آن را جمع‌آوری و در مکان مورد نظر قرار داد.

4) از تفاوت‌های دیگر تردمیل باشگاهی و خانگی می‌توان به شیب آنها اشاره کرد. تردمیل‌های خانگی به گونه‌ای طراحی و تعبیه شده‌اند که امکان تغییر شیب را به دو شیوه دستی و برقی را دارند.

5) امکانات و تجهیزات طراحی شده برای تردمیل‌های خانگی، برای استفاده در منزل مناسب هستند. به عبارت بهتر برای انجام ورزش‌هایی که سطح پایین‌تری دارند و ساده‌تر هستند مناسب است. تردمیل‌های خانگی، گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به دلایل مختلف، امکان خروج از خانه و حضور در باشگاه‌های ورزشی را ندارند.

آنچه بهتر است در انتها بدانید

یکی از وسیله‌های مورد استفاده برای انجام ورزش‌های پرطرفدار مانند پیاده‌روی و یا دویدن، دستگاه تردمیل است. تردمیل دستگاهی است که هر دو صورت خانگی و باشگاهی تولید و در بازار توزیع می‌شود. در حال حاضر، برندهای گوناگونی از تردمیل‌های خانگی توسط شرکت‌های مختلف تولید شده است که این دستگاه‌ها با توجه به تردمیل‌های باشگاهی طراحی می‌شود و خریداران به آسانی می‌توانند تردمیل خانگی را هم انتخاب و تهیه کنند. در زمان خرید تردمیل باید به این نکته توجه کرد که با وزن فرد مطابقت داشته باشد؛ در غیر این صورت، دستگاه با گذشت زمان، نقص فنی پیدا خواهد کرد، به تدریج ضعیف خواهد شد و در نهایت از بین می‌رود. همچنین در هنگام دستگاه تردمیل نباید توجه به مشخصات فنی فراموش شود. این مشخصات شامل تسمه تردمیل، آگاهی از قد و وزن کاربر و مطابقت آن با تردمیل مورد نظر و عرض مورد نیاز کاربر برای پیاده‌روی و یا دویدن روی تردمیل هستند. همچنین این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گیرد که تردمیل انتخابی، چه میزان فضایی را برای نگهداری و کارکرد احتیاج دارد تا افراد برای نگهداری از آن با مشکل مواجه نشوند. اگر شما هم قصد خرید تردمیل باشگاهی و یا خانگی را دارید، بهتر است با ویژگی‌های هر کدام آشنا شوید و سپس برای خرید آنها اقدام کنید. مطالب این مقاله به ویزگی‌های تردمیل خانگی اشاره کرده است که همین ویژگی‌ها، تفاوت این دستگاه‌ها را با تردمیل‌های باشگاهی مشخص می‌کند. محتوای این مقاله برای افرادی مناسب خواهد بود که تصمیم به خرید دستگاه تردمیل گرفته‌اند.

خرید تردمیل‌های خانگی از هایپر جیم

برای  خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم دیدن کنید. این فروشگاه می‌تواند راهنمای خوبی در این زمینه برای شما باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()