ورزش منظم و روزانه نقش اساسی در زندگی ما دارد. حداقل روزانه 30 دقیقه فعالیت‌های ورزشی مانند آئروبیک (هوازی) برای سلامت ما واجب است. حتماً لازم نیست برای ورزش کردن به بیرون از خانه برویم؛ دویدن در پارک یا تمرین در باشگاه‌های ورزشی صرفاً برای تناسب اندام نیست. حتی با ورزش کردن در منزل به کمک اندک وسائل مورد نیاز می‌توانیم میزان سلامتی جسمی خود را افزایش دهیم. یکی از مهمترین دستگاه‌های مورد نیاز تمرین در منزل  تردمیل است. برای شناخت بیشتر درباره فواید آن با هایپرجیم همراه باشید.

فواید استفاده از تردمیل

در ادامه به چگونگی استفاده و مزایای این دستگاه مجهز و محبوب می‌پردازیم

·                    عالی برای کاهش وزن

از مهمترین مزایایی که این دستگاه برای کسانی که استفاده می‌کنند داراست، می‌توان به کمک برای کاهش وزن اشاره کرد. بله، دویدن روی این دستگاه به شما کمک می‌کند تا چربی‌های شکمی خود را از بین ببرید و همچنین روشی مؤثر برای کاهش وزن است.

برای مثال، دویدن به‌مدت 30 دقیقه با سرعت 9.6 کیلومتر بر ساعت برای یک فرد 79 کیلویی این امکان را فراهم می‌کند تا حدود 405 کالری بسوزاند.

همچنین این دستگاه برای سوزاندن بیشتر کالری، قابلیت افزایش شیب را دارد که فرد را وادار به فعالیت سخت‌تر می‌کند. دویدن با سرعت 9.6 کیلومتر بر ساعت به علاوه 5% شیب دستگاه این امکان را فراهم می‌کند کالری سوخته شده با کالری تمرینات ورزشی شما در مدت زمانی معین در کمترین زمان برابر شود

·                    آیتمی ایده آل برای کاردیو

ورزش منظم باعت کاهش خطر بیماری‌های قلبی در افراد می‌شود. پیاده روی یا دویدن روی با این دستگاه یکی از این فعالیت‌های روزمره ایروبیک به حساب می‌آیند که تأثیر بسزایی بر سلامت قلبی و عروقی می‌گذارند.

اگر فعالیت‌های ورزشی به‌صورت روتین باشد، به‌مراتب گردش خون را تسهیل می‌بخشد و ماهیچه‌های قلب را تقویت می‌کند.

·                    ماهیچه سازی و افزایش تراکم استخوان

این وسیله در جهت افزایش سلامت قلبی، کاهش وزن و عضله سازی بسیار عالی عمل می‌کند. دیدن با این دستگاه نه تنها به شما کمک می‌کند تا از چربی‌های اضافی راه شوید، بلکه عضلات ساق پا، باسن، همسترینگ و بازوها را تقویت کنید.

برای بهتر شدن نتیجه فعالیت‌های خود می‌توانید از تمرینات اینتروال (Interval) به همراه چند درصد شیب دستگاه برای افزایش قدرت ماهیچه‌های پا استفاده کنید.

در ادامه ماهیچه سازی، استفاده از تردمیل به شما کمک می‌کند تا تراکم استخوان‌های خود را بالا ببرید که به معنی مصرف بیشتر مواد معدنی توسط بافت استخوانی شماست.

فعالیت‌های روزمره میزان نیاز بدن به مواد معدنی را افزایش می‌دهد. هرچقدر مواد معدنی بیشتری در استخوان‌های شما ذخیره شده باشد، شما قادر به فعالیت‌های سخت‌تر خواهید بود. که در عین حال از پوکی استخوان جلو گیری می‌کند.

·                    حملات استرسی کمتر

از دیگر فواید می‌توان به کاهش حملات روانی که موجب استرس می‌شوند، اشاره کرد. دویدن روی سطوح ناهموار خیابان‌ها در طولانی مدت عوارض منفی به همراه خواهد داشت، زیرا به مرور مفاصل، استخوان‌ها و عضلات تحت تأثیر فشار زیاد از بین می‌روند.

دویدن با این دستگاه از چنین آسیب‌های جسمی غیر قابل برگشت جلوگیری می‌کند. فاکتورهای خطر نظیر لیز خوردن، افتادن، پیشچ خوردن پا حین استفاده از این دستگاه بسیار کمتر از دویدن در حالت عادی و در طبیعت است.

·                    دیابت را کنترل می‌کند

سپری کردن 5 روز در هفته یا انجام ورزش‌های آئروبیک، در کنترل دیابت نوع 2 به شما کمک می‌کند. زیرا ورزش مستقیماً بر قند موجود در خون تأثیر می‌گذارد.

هر وقت که شما در حال ورزش کردن هستید، بافت ماهیچه‌ای شما به تبدیل گلوکز موجود در خون شما برای تأمین انرژی بدنتان برای برقرار تعادل قند خون در تکاپو است. همچنین ورزش کردن باعث بهبود حساسیت بدن به انسولین در افراد بزرگ سال بشود که تا 72 ساعت پس از ورزش تأثیرات مثبتی بر سلامت فرد بگذارد.

·                    نگهداری آن آسان و کم حجم است

هیچ کس علاقه‌ای به دستگاه‌های پیچیده که برای آگاهی از روش استفاده آن زمان می‌برد ندارد. این دستگاه به‌دلیل ساده بودن از محبوبیت بسیاری برخوردار است، تنها کاری که لازم است انجام شود فقط اعمال تنظیمات دلخواه شما در پنل دستگاه است.

·                    نکته‌ای به‌عنوان پاداش، تردمیل بهترین وسیله برای پیگیری میزان فعالیت‌ها خود

ورزش منظم روزانه تأثیر بسیار زیادی بر روان و سلامت جسمی می‌گذارد. برای اینکه بفهمیم چقدر و با چه شدتی ورزش کرده‌ایم باید میزان فعالیت خود را محاسبه کنیم.

برای محاسبه حتماً نیاز به صبر و شکیبایی دارید تا گزارشات روزنه خود را جمع آوری کنید و در آخر به قیاس بپردازید. این دستگاه به خاطر داشتن پنل ریز جزئیاتی از میزان شدت فعالیت ورشی شما در اختیارتان قرار می‌دهد. خرید تردمیل باشگاهی با قیمت ارزان را از سایت هایپرجیم انجام دهید. 

جمع بندی

برای تمام کسانی که اهمیت زیادی برای سلامت خود برخوردارند و عین حال وقت بسیار تنگی دارند، داشتن تردمیل در منزل نقش بسیار مهمی می‌تواند ایفا کنید. زندگی انسان‌ها بدون داشتن سلامت کافی امروزه بشدت سخت می‌شود. با حفظ سلامتی یا حتی افزایش توان جسمی آینده‌ای بهتر و سالم‌تر برای خود به ارمغان می‌آوریم.

صرف نظر از هزینه‌ها، انعطاف‌پذیر بودن ساعات ورزش و همچنین آیتم‌های ورزشی برای افراد پر مشغله به‌مراتب نیاز به چنین دستگاهی را افزایش می‌دهد.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 395
نمایش همه
علاقه مندی ها ()