اگر قصد خرید تردمیل در آینده نزدیک دارید بهتر است نکاتی را درباره آن بدانید. در گذشته وقتی افراد قصد خرید چیزی را داشتند، هیچ اطلاعاتی در زمینه آن و نکاتی که باید مد نظر قرار می‌دادند نمی‌دانستند! ‌امروزه هر کس قصد خرید محصولی را داشته باشد از قبل درباره آن تحقیق می‌کند تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشد. ما در هایپرجیم سعی کردیم اطلاعات مناسبی درمورد  فروش تردمیل و نکات مربوط به آن در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

نکات خرید تردمیل مناسب

هنگام خرید یک تردمیل مناسب باید به نکاتی که در زیر به آن‌ها اشاره شده توجه کنید:

  • میزان بودجه
  • موتور تردمیل
  • میزان سرعت
  • بدنه تردمیل
  • گنجایش وزنی
  • کشور سازنده

لازم است برای خرید یک تردمیل مناسب به همه این نکات توجه کنید. در ادامه با هایپرجیم همراه باشید تا با این نکات بیشتر آشنا شوید.

میزان بودجه

ابتدایی‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، قیمت تردمیل است. اگر قصد خرید یک تردمیل مناسب با امکانات ویژه دارید، به‌طور حتم باید قیمت بیشتری هم برای آن بپردازید، اما اگر بودجه کافی ندارید می‌توانید یک تردمیل با قیمت مناسب‌تر تهیه کنید.

پیشنهاد هایپرجیم به شما این است که کیفیت را فدای کمیت نکنید. یعنی اگر می‌خواهید یک تردمیل مناسب داشته باشید، سعی کنید بودجه خوبی به آن اختصاص دهید تا تردمیل با کیفیت تری داشته باشید و در طولانی مدت استفاده بهینه تری از آن داشته باشید.

موتور تردمیل

یکی از مهم‌ترین نکات فروش تردمیل موتور و قدرت آن است. هر چه موتور تردمیل قوی‌تر و با کیفیت‌تر باشد، تأثیر مستقیم روی قیمت آن دارد و تردمیل هایی که موتور قوی‌تری دارند، معمولاً گران قیمت‌تر هستند.

معمولاً مقدار قدرت موتور تردمیل‌ها از یک اسب بخار تا هفت اسب بخار متغیر است. موتور تردمیل مهم‌ترین وظیفه یعنی انتقال قدرت لازم به تسمه را دارد که باعث به حرکت درآمدن آن می‌شود.

قدرت موتور در تردمیل‌های خانگی معمولاً به‌وسیله جریان مستقیم برق تأمین می‌شود که این جریان مستقیم توسط باتری تأمین می‌شود، اما در تردمیل‌های باشگاهی تأمین قدرت برق موتور به‌واسطه جریان متناوب برق که همان برق فاز و نول شهری است اتفاق می‌افتد.

تردمیل‌های باشگاهی به‌دلیل قدرت موتور بالاتر معمولاً گران‌تر از تردمیل‌های خانگی هستند، اما نسبت به تردمیل خانگی پر سروصدا تر نیز هستند.

میزان سرعت

میزان سرعت تردمیل هنگام راه رفتن بین ۳ تا ۷ کیلومتر و هنگام دویدن بین ۶ تا ۱۰ کیلومتر در ساعت است. هنگام خرید تردمیل باید با توجه به هدفی که دارید به میزان سرعت آن توجه کنید، اما اکثر تردمیل‌ها دارای حداکثر سرعت ۱۰ کیلومتری هستند که این میزان برای افراد عادی مناسب است و بیشتر از آن برای دونده‌های حرفه‌ای مورد استفاده است.

اگر قصد شما از خرید تردمیل استفاده خانگی و در حد معمولی است، نیاز به حساسیت بالا در مورد میزان سرعت آن ندارید و سرعت بیشتر از ۱۰ کیلومتر برای شما لازم نیست.

بدنه تردمیل

بدنه تردمیل باید با نظر گرفتن فضای شما و میزان وزن افرادی که قصد استفاده از آن را دارند متناسب باشد. تردمیل هایی که قدرت تحمل وزن بیشتری دارند معمولاً بدنه قوی‌تر و بزرگتری نیز دارند. تردمیل‌های باشگاهی معمولاً به‌دلیل استفاده عمومی‌تر و میزان وزن‌های مختلفی که افراد دارند دارای بدنه بزرگتر و محکم‌تری هستند.

پیشنهاد هایپرجیم به شما این است اگر قصد استفاده شخصی از تردمیل دارید، می‌توانید تردمیلی که میزان تحمل وزن آن متناسب با اعضای خانواده شما است تهیه کنید تا در استفاده از آن و فضایی که اشغال می‌کند دچار مشکل نشوید.

گنجایش وزنی

یکی دیگر از نکاتی که هنگام   خرید تردمیل خانگی باید بدانید میزان تحمل وزنی آن است. هر چقدر میزان تحمل وزن تردمیل بالاتر باشد سایز بدنه، قدرت موتور، جنس و ضخامت بدنه و تسمه دارد. اگر قصد استفاده خانگی دارید، باید وزن افراد خانواه را مد نظر قرار دهید و متناسب با آن تصمیم به خرید بگیرید.

معمولاً گنجایش وزنی تردمیل شما باید بیشتر از وزن سنگین‌ترین فردی که قصد استفاده از آن را دارد باشد. پس باید وزن سنگین‌ترین فرد خانواده خود را در نظر بگیرید و تردمیلی به خرید که میزان تحمل وزنش بیشتر از آن فرد باشد تا در آینده دچار مشکل نشود.

کشور سازنده

تردمیل هایی که در بازار موجود هستند معمولاً ساخت کشورهای مختلفی است. تفاوت کشور سازنده تأثیر زیادی روی قیمت تردمیل دارد، ولی این به معنی افزایش کیفیت آنها نیست و چه بسا تردمیل یک کشور با قیمت کمتر اما کیفیت برابر یا حتی بیشتری باشد.

اگر شما جزء افرادی هستید که نام کشور سازنده محصول برایتان اهمیت دارد، ممکن است مجبور باشید هزینه بیشتری برای خرید تردمیل بپردازید. اما نکته‌ای که در واقع از اهمیت بیشتری برخوردار است گارانتی و ضمانت فروش آن است. کشورهای سازنده مختلف معمولاً گارانتی مختلفی برای محصولات خود در نظر می‌گیرند.

نتیجه نهایی

برای تصمیم گیری بهتر درباره خرید یک محصول لازم است با نکات مربوط به آن آشنا باشید. ما در تردمیل کو سعی کردیم تعدادی از رازهای خرید تردمیل که به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کند برای شما بیان کنیم.

با در نظر گرفتن نکاتی که بیان شد شما می‌توانید مناسب‌ترین تردمیلی را که به اهداف و شرایط شما نزدیک‌تر است تهیه کنید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()