امروزه با توجه به شرایط جوی حاکم بر جهان بسیاری از افراد تمایل دارند که در خانه‌های خود به سراغ تناسب اندام خود بروند. به خاطر همین برخی از افراد اقدام به خرید دستگاه‌های ورزشی می‌کنند که یکی از این دستگاه‌های ورزشی که برای خانه‌ها مناسب است   تردمیل خانگی  نام دارد که با استفاده از آن می‌توانید روتین ورزشی و کیلومترها دویدن را به بدن خود هدیه دهید. اما پس از خرید این محصول باید به نکات زیادی از جمله رسیدگی و سرویس این دستگاه‌ها توجه داشته باشید. اگر می‌خواهید در مورد این موضوع اطلاعات زیادی به دست بیاورید در ادامه با هایپرجیم همراه باشید.

چه نکاتی برای سرویس تردمیل خانگی مهم است؟

تردمیل‌ها دستگاه‌هایی هستند که به صورت دائم باید به آن‌ها توجه داشته باشید و رسیدگی کنید. از آنجایی که به صورت روزانه از این دستگاه‌ها استفاده می‌شود نیاز است که پس از مدتی سرویس‌های لازم را روی این دستگاه‌ها اعمال کنید.

علاوه بر اینکه باید محیط اطراف تردمیل خانگی را تمیز و عاری از هر گونه گرد و خاک نگه دارید، این دستگاه‌ها باید در شرایطی قرار بگیرد که به دور از نور خورشید باشد و تهویه مناسبی در اطراف آن وجود داشته باشد. به این دلیل می‌گویند که این دستگاه را در برابر تابش نور خورشید قرار ندهید که به مرور زمان سبب کاهش طول عمر و مقاومت آن‌ها در برابر فعالیت‌های ورزشی می‌شود‌. بجز توجه به این موارد باید برای سرویس این دستگاه‌ها نیز به نکات ویژه زیر توجه داشته باشید.

۵ مواردی برای رسیدگی و سرویس تردمیل‌های خانگی

  • روغن‌کاری؛
  • استفاده از جاروبرقی برای تمیز کردن گرد و خاک؛
  • استفاده از محافظ برق؛
  • استفاده از دستمال مرطوب به جای آب؛
  • قرار گیری دستگاه در جایگاه مناسب.

این پنج مورد جزء مهم‌ترین نکات برای رسیدگی به این محصولات ورزشی به حساب می‌آید که در ادامه به جزئیات این موارد می‌پردازیم.

روغن‌کاری: تردمیل خانگی با توجه به اینکه روزانه ممکن است مورد استفاده قرار گیرد پس از مدتی نیاز دارد که مورد روغن کاری قرار گیرد. این روش نه تنها سبب می‌شود که موتور و تسمه‌های دستگاه شما راحت‌تر و سریع‌تر کار کند، بلکه دستگاه شما را مانند روز اول نو و تازه جلوه می‌دهد به صورتی که انگار همین حالا محصول ورزشی خود را خریداری کرده‌اید! البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که انجام این کار سالی یکبار کافی است و انجام دادم این عمل به صورت ماهانه توصیه نمی‌شود.

برای انجام این کار باید روغن را در اطراف تسمه‌ها بریزید و مراقب باشید روغن روی سطح بالشتک محصول نریزد. ریختن روغن روی بالشتک به دلیل اینکه عمل دویدن را روی آن انجام می‌دهید ممکن است خطرات جبران ناپذیری را برای شما همراه داشته باشد.

پاکسازی گرد و خاک: ممکن است با این موضوع رو به رو شده باشید که می‌گویند دستگاه‌های ورزشی خود را تمیز و عاری از هر گونه گرد و خاک نگه دارید. این موضوع به این دلیل گفته می‌شود که وجود گرد و خاک در اطراف درز و پیچ و مهره‌های تردمیل خانگی سبب از کار افتادن و کاهش طول عمر دستگاه شما می‌شود. برای اینکه با این مشکل مواجه نشوید کافی است با دستمال مرطوب‌ یا جاروبرقی این گرد و خاک را از بین ببرید. بهترین وسیله برای تمیز کردن تردمیل جارو برقی به حساب می‌آید که کافی است با لوله‌های جاروبرقی خود در اطراف درز و کنار بالشتک دستگاه ورزشی خود را تمیز کنید.

وجود محافظ برق: در برخی مناطق کشور ممکن است نوسانات برقی وجود داشته باشد که سبب پریدن فیوز خانه‌ها شود. برای اینکه از دستگاه‌های لوازم خانه مخصوصا تردمیل خانگی خود در برابر نوسانات برق محافظت کنید بهتر است از محافظ برق‌ برای دستگاهتان استفاده کنید. این روش نه تنها از دستگاه شما محافظت می‌کند، بلکه اگر زمانی پریدن فیوز خانه شما اتفاق بیفتد، دیگر آسیبی به دستگاه شما وارد نمی‌شود. فروش تردمیل در سایت هایپرجیم در انواع مختلف انجام می شود. 

دستمال مرطوب برای تمیز کردن: تا آنجایی که می‌توانید به هیچ عنوان از آب یا دستمال‌های خیلی خیس برای تمیزکاری دستگاه ورزشی خود استفاده نکنید. به این دلیل می‌گویند که از آب برای این دستگاه استفاده نکنید زیرا آب به داخل دستگاه رفته و ممکن است دچار از کار افتادن یا سوختن موتور دستگاه شما گردد. در بیشتر شرایط بسیاری از افراد از خراب شدن دستگاه خود به دلیل استفاده از دستمال بسیار مرطوب ناراحت هستند که مجبور به خریداری مجدد دستگاه خود یا تعویض موتور تردمیل خانگی خود شده‌اند.

کلام آخر

تردمیل خانگی با ورودش به خانه‌ها توانسته بسیاری از افراد را وادار به انجام فعالیت‌های ورزشی کند و از تناسب اندام خوبی برخوردار باشند. این دستگاه که به صورت رایگان در خانه‌های شما قرار می‌گیرد توانسته عملکرد مثبتی را از خود به نمایش بگذارد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که تنها وجود این دستگاه‌ها در خانه‌ها مهم نیست و باید از روش‌هایی برای نگهداری و سرویس آن‌ها نیز با اطلاع باشید. با توجه به نکاتی که در بالا برای شما اشاره کرده‌ایم می‌توانید به راحتی به سرویس دستگاه‌های خود رسیدگی کنید‌.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 396
نمایش همه
علاقه مندی ها ()