شاید باورتان نشود اما از دستگاه‌های تردمیل ورزشی تنها در منزل و باشگاه‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد! در بسیاری از مراکز توانبخشی و فیزیوتراپی‌ محصولات و دستگاه‌هایی قرار گرفته است که کار آن‌ها مختص افرادی است که نیاز دارند قوا و توانایی جسمانی خود را برگردانند. بخاطر همین نیاز دارند از دستگاه‌های تردمیل توانبخشی برخوردار باشند. فروش این دستگاه‌ها بیشتر برای پیشرفت و توانبخشی افرادی که دچار آسیب‌هایی شده‌اند ‌کاربرد دارد. اما اگر می‌خواهید در مورد فروش تردمیل توانبخشی اطلاعاتی کسب کنید، بهتر است در ادامه با تردمیل آنلاین همراه باشید.

اطلاعاتی در مورد تردمیل توانبخشی بدست بیاورید

قطعاً همه شما با دستگاه‌های تردمیل ورزشی آشنایی دارید و می‌دانید که روی این دستگاه‌ها افراد فعالیت‌هایی مانند دویدن برای رسیدن به تناسب اندام و داشتن یک روتین ورزشی ‌مناسب خود را انجام می‌دهند. اگر بخواهیم نگاهی سریع به تردمیل توانبخشی بیندازیم، باید گفت که عملکرد این دستگاه همانند تردمیل‌های ورزشی عمل می‌کند اما در درجه، شدت و سرعت بسیار کمتر و پایین‌تر!

از آنجایی که این وسیله برای توانبخشی و افزایش قوای جسمانی افراد آسیب دیده مورد استفاده قرار می‌گیرد باید از سرعت و شیب کمتری برخوردار باشد و تنها کافی است روزانه به مدت یک ربع روی این دستگاه توانبخشی فعالیت داشته باشند. البته باید به این نکته هم توجه کنید که فعالیت‌های افراد آسیب دیده روی دستگاه تردمیل توانبخشی تنها باید با تجویز پزشک و نیاز افراد صورت گیرد. پس از تجویز پزشک به مراکز توانبخشی رفته و با کمک فیزیوتراپ‌ها و دیگر افراد به بازگرداندن توانایی و قدرت اندام خود کمک شایانی کنید.

این دستگاه‌ها را به نوعی طراحی کرده‌اند که به دو نوع موتوری و بدون موتور روانه بازار شده است. همانطور که می‌دانید دستگاه‌های بدون موتور از برق برخوردار نیستند و بالشتک این محصولات تنها با نیرو و فشار افراد شروع به حرکت می‌کند. انجام دادن فعالیت ورزشی توسط وسیله‌ای که موتور ندارد کمی دشوار و سخت است اما دستگاه‌های دارای موتور نیازی به فشار آنچنانی افراد ندارد و تنها کافی است خود را به حرکت و مسیر تردمیل‌های توانبخشی بسپارید.

کاربرد تردمیل توانبخشی مناسب چه افرادی است؟

همانطور که از اسم این دستگاه پیدا است اصولاً روند استفاده از این محصولات برای افرادی است که نیاز به توانبخشی و افزایش قوای جسمانی خود دارند. برای همین استفاده از این محصول تنها شامل برخی از افرادی که دچار آسیب‌های جسمانی شده‌اند می‌شود.

یکی از کاربردهایی که در زمینه پزشکی از این دستگاه می‌توان یاد کرد برای بیماران قلبی و عروقی است. افراد دارای مشکلات قلبی با قرار گرفتن روی دستگاه تردمیل توانبخشی به پزشک معالج خود اطلاعات مورد نیاز را می‌دهند. این اطلاعات شامل میزان تعداد ضربان قلب، نحوه عملکرد و‌ فعالیت بدنی افراد و دیگر موارد است که با قرار گرفتن بیماران روی این دستگاه این موارد روی صفحه نمایشگر این محصول نمایان می‌شود.

در برخی موارد بعضی از افراد وجود دارند که دچار برخی بیماری‌هایی مانند سکته مغزی، ام اس، بیماری پارکینسون و دیگر موارد هستند‌. برای این افراد فعالیت‌های ورزشی توانبخشی تجویز می‌شود که می‌توانند با استفاده از این روش‌ها فعالیت جسمانی و روش طبیعی بدن خود را دوباره از سر بگیرند و می‌توان گفت که استفاده مفید و عالی از دستگاه تردمیل توانبخشی سبب بهبودی زیادی در عملکرد وضعیت آن‌ها می‌شود.

علاوه بر این موارد می‌توان به این موضوع اشاره کرد که از این دستگاه برای افرادی که دچار بیماری‌های مفصلی، زانو درد، گرفتگی عضلات، مشکلات استخوانی و دیگر موارد هستند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده درست از این دستگاه می‌تواند روند چشم‌گیری در افزایش قدرت توانایی جسمانی آن‌ها داشته باشد.

نکته‌‌ای که باید در مورد تردمیل توانبخشی در نظر داشته باشید

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کرده‌ایم بیشتر از این دستگاه برای افزایش توانایی جسمی افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه این افراد در شروع و ابتدای مسیر از توانایی پایین جسمانی برخوردار هستند باید به نکته زیر توجه داشته باشند.

دستگاه‌ها به نوعی طراحی شده‌اند که قابلیت تغییر شیب را دارند. از آنجایی که افراد برای بازگرداندن نیروی جسمانی خود از این محصولات استفاده می‌کنند، بهتر است در ابتدای کار شیب زیادی را برای خود مورد استفاده قرار ندهند البته باید به این نکته هم اشاره کرد که شرایط هر یک از افراد با یکدیگر متفاوت است و فعالیت‌های ورزشی توانبخشی تنها در صورتی امکان پذیر است که توسط فیزیوتراپ یا پزشک معالج تجویز شده باشد. خرید تردمیل باشگاهی را از سایت با قیت ارزان کیفیت بالا انجام دهید. 

کلام آخر

بشر با اختراع دستگاه تردمیل توانبخشی توانسته است پیشرفت عظیمی در صنعت پزشکی و افزایش ارتقاء عملکرد و فعالیت‌های بسیاری از انسان‌ها شود. افرادی که دچار برخی آسیب دیدگی‌های جسمانی شده‌اند با تجویز پزشک می‌توانند از این دستگاه برخوردار شود و روز به روز ارتقا و پیشرفت توانایی جسمانی خود را شاهد باشند. استفاده از این دستگاه برای همه افراد توصیه نمی‌شود و آن دسته از افرادی که نیاز به استفاده از این دستگاه‌ها را دارند نیز همانطور که گفتیم باید با مشورت پزشک و کمک فیزیوتراپ‌ها از این محصولات برخوردار باشند زیرا در برخی شرایط امکان استفاده تنهایی از این دستگاه‌ها را ندارند و نیاز دارند توسط فردی آن‌ها را در این مسیر همراهی کنند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()