هر شخصی که به‌سلامتی خود اهمیت می‌دهد قطعاً راهی برای حفظ آن پیدا خواهد کرد. همه ما می‌دانیم مهمترین و موثرترین راه برای حفظ سلامتی و تناسب اندام ورزش کردن است. با این حال ورزش کردن برای همه افراد نمی‌تواند به طور یکسان باشد. افرادی که فرصت بیرون رفتن از خانه و ورزش کردن طبق تایم‌های باشگاهی را ندارند میتوانند تجهیزات و وسائل ورزشی برای خانه خود تهیه کنند که با این کار دیگر تمرینات منظم خود را از دست نمی‌دهد. اگر به دنبال یک تمرین مؤثر در خانه خود هستید می‌توانید تمرین منظم روی تردمیل خانگی را در نظر بگیرید. برای این کار کافی است یک تردمیل خانگی خوب و کارآمد، مختص با نیازهای خود خریداری کنید و از آن به بعد دیگر نگران مشکلات قلبی عروقی یا تجمع کلسترول در بدن خود نباشید. اگر شما هم به خرید یک تردمیل برای خانه‌تان فکر می‌کنید می‌توانید از فروشگاه هایپر جیم تردمیل‌های خانگی خوب با ضمانت را دریافت کنید.

تمرین با تردمیل خانگی برای حفظ سلامتی

ممکن است برای شما هم پیش بیاید از خود بپرسید هر چند وقت یکبار باید از تردمیل خود استفاده کنم؟ جواب این سؤال را در ادامه به شما خواهیم داد مطمئناً تمرینات با هر وسیله ورزشی به غیر از اثرات مثبت ممکن است اثرات منفی نیز داشته باشد. برای این کار نیاز به یک برنامه منظم ورزشی که متناسب با توانایی بدنتان باشد دارید. همچنین زمانی که بدن شما نیاز به استراحت داشت، مطمئن شوید زمان کافی برای ریکاوری خود بگذارید و سپس تمرین را شروع کنید.

توصیه‌هایی قبل از شروع به ورزش با تردمیل

ابتدا نیاز است برنامه متناسب با ریتم زندگی خودتان طراحی کنید. ایده آل ترین حالت برای کار با تردمیل تمرین هر روز است. البته شدت و مقدار انجام آن بسته به وضعیت جسمانی و سن شما ممکن است متغیر باشد، اما به طور کلی برای دیدن نتایج و رسیدن به اثرات مفید تمرین با تردمیل حداقل روزی ۳۰ دقیقه برای ورزش خود زمان بگذارید. مطمئناً ورزش به طور پراکنده در دراز مدت هیچ اثر مثبتی برای شما نخواهد داشت و تنها در صورتی می‌توانید سلامتی خود را تضمین کنید که یک برنامه هفتگی برای خود تنظیم کرده و به آن پایبند باشید. تمرین حدود سه تا چهار بار در هفته میتواند نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

برای استفاده از تردمیل مستلزم این هستید که اصول تمرینی را به طور کامل بدانید.

نکته‌ای که باید برای استفاده از تردمیل بدانید دانست که شما باید استقامت خود را به‌تدریج افزایش دهید که در نهایت از آسیب سرگیجه و مشکلات فشار خون یا کم آبی بدن انسان جلوگیری کنید در ادامه راهنمای گام به گام برای استفاده از تردمیل را به شما آموزش داده‌ایم.

نکات عمومی استفاده از تردمیل به این صورت است:

در صورتی که مشکلات مفصلی یا درد در ناحیه کمر خود دارید ابتدا باید با پزشک خود صحبت کنید پزشک می‌تواند مشخص کند تمرینات شما چگونه باشد چه زمانی می‌توانید به تمرینات پرتحرک‌تر بپردازید ممکن است در ابتدا مجبور باشید از این فقط برای پیاده روی استفاده کنید و و بعد از مدتی تمرینات خود را به مرحله بعدی برسانید.

کفش راحت برای دویدن خود به خرید درست است که در خانه قصد تمرین کردن دارید، با این حال وجود یک کفش مناسب می‌تواند راحتی تمرین را برای شما افزایش دهد.

مایعات را فراموش نکنید همیشه این تمرینات و قبل از تمرین آب بنوشید این به این دلیل است که تمرین با تردمیل بیشتر از ۲۰ دقیقه شما را به مرحله عرق ریزی می‌رساند و و بدن دچار کم آبی می‌شود بنابراین شما باید این آب از دست رفته از بدن خود را جبران کنید.

بازوهای خود را به دسته نچسبانید، ممکن است برای بهتر شدن وضعیت تعادل خود روی تردمیل فکر کنید گرفتن دسته‌های تردمیل می‌تواند به شما کمک کند، اما دقیقاً بر عکس این وضعیت اتفاق می‌افتد. با نگه داشتن آنها وضعیت بدنی شما به حالت نامناسبی قرار گرفته و کالری سوزی را کاهش می‌دهد.

گرم کردن و سرد کردن فراموش نکنید قبل از شروع تمرین حتماً ۵ تا ۱۰ دقیقه با سرعت حدود ۲ تا ۳ کیلومتر ریتم زمین راه بروید و بدنتان را آماده کنید بعد از تمام شدن تمرینات آن نیز باید پنج زمان را برای خنک کردن بگذارید و در آخر حرکات کششی انجام دهید.

سخن آخر

ورزش کردن با خرید تردمیل مزایای زیادی دارد در صورتی که نکات ایمنی استفاده از آن را بدانید و با برنامه منظم و متناسب با توانایی خود ورزش کنید اگر مبتدی هستید بهتر است تمرین‌های ورزش تلویزیون برای مبتدیان را پیدا کرده و طبق آنها پیش بروید معمولاً تمرینات مرتضویان برای شروع در مدت زمان کمی مانند ۱۵ تا ۳۰ دقیقه خواهد بود. اگر شما را به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهید بهتر از هر چه سریع‌تر یک تردمیل خانگی برای خود از فروشگاه هایپر جیم تهیه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()