زمانی که تصمیم به انجام کار جدید و ورود به فضایی تازه را می‌گیریم، اولین سوال ما در مورد لباس مناسب است. در مورد ورزش با تردمیل نیز این سوال وجود دارد که بهترین لباس برای کار با تردمیل باشگاهی چیست؟

ورزش کردن فعالیت فیزیکی فراتر از فعالیت‌هایی است که به طور روزمره انجام می‌دهیم. پس نیاز است که لباسی که برای ورزش انتخاب می‌کنیم متفاوت با لباس روزمره ما باشد. علاوه بر این موضوع مسائل بهداشتی نیز اهمیت و نیاز به استفاده از لباس مناسب برای ورزش را دو چندان می‌کند.

شما برای ورزش‌ و تمرین در باشگاه یا خانه چه لباسی را در نظر دارید؟ آیا لباس ورزش شما با لباس‌های روزانه‌تان متفاوت است؟ اگر قصد خرید تردمیل باشگاهی دارید می‎‌دانید که این لباس چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که لباس مناسب برای ورزش و کار با تردمیل باشگاهی را انتخاب و تهیه کنید.

اهمیت پوشیدن لباس مناسب

شاید فکر کنید پاسخ به این سوال که بهترین لباس برای کار با تردمیل باشگاهی چیست مهم نیست یا نیازی به فکر کردن ندارد. اما به همین سادگی هم نیست.

در طول ورزش و به دلیل فعالیت بدنی بالا، تعریق نیز بالا بوده و اگر از لباس‌های مناسب برای این اتفاق استفاده نشود، بیماری‌های مختلف پوستی را به همراه خواهد داشت.

همچنین در طول کار کردن با تردمیل، تنوع در فعالیت‌ها بالا بوده و همچنین از تمام اندام‌ها استفاده می‌شود. پس لباس باید راحت، آزاد و بدون محدودیت در حرکت باشد.

بهتر است علاوه بر لباس‌هایی که هنگام کار با تردمیل می‌پوشید به هدبند برای کنترل حرکت موها، کیفی مناسب برای حمل لباس‌ها، کمربند ورزش برای همراه داشتن وسایل مهم از جمله موبایل و کارت اعتباری و ساعت هوشمندی که می‌پوشید نیز توجه کنید.

اولین و مشهورترین گزینه؛ شلوار گرمکن

اگر از هر کسی بپرسید که بهترین لباس برای کار با تردمیل باشگاهی چیست، قطعا پاسخ می‌دهد شلوار گرمکن! تعجب نکنید؛ این شلوار نه تنها برای کار با تردمیل، بلکه برای اکثر ورزش‌ها گزینه بسیار مناسبی است.

عضوی که بیشترین فعالیت را در کار با تردمیل و دویدن روی آن دارد، پاهایتان است. پس بهتر است به شلواری که می‌پوشید توجه کافی داشته و راحت‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

شلوارهای بسیار تنگ و ناراحت مانند شلوار جین را فراموش کنید، این لباس‌ها تنها تمرین شما را سخت کرده و ممکن است آسیب زیادی به پوست شما وارد کند.

شلوار گرمکن با جنس غیرپلاستیکی و آزاد که بتواند هوا را به درون پای شما رد و بدل کند، گزینه بسیار مناسبی است. اگر در کمد خود شلواری با این ویژگی را پیدا نکردید، هر چه سریع‌تر یکی از این شلوارها تهیه کنید.

تاپ سبک، گزینه مناسب بعدی

بالاتنه شما نیز به اندازه پاهایتان مهم است. پس به همان اندازه که شلوارتان برایتان اهمیت دارد، بهتر است به لباس بالاتنه خود نیز توجه کنید. می‌رسد.

برای بانوان پوشیدن نیم تنه یا تاپ‌های سبک که کمترین فشار را به بدن وارد کرده و همزمان از تکان خوردن بیش از حد سینه‌ها هنگام ورزش جلوگیری کند، مناسب‌ترین گزینه است.

برای آقایان نیز بهتر است از تاپ‌های آزاد و سبک استفاده شود. تاپ بایستی به فرد اجازه حرکت آزادانه و بدون محدودیت را داده، آزاد باشد و فشار کمی را به فرد وارد کند.

چه جورابی می‌پوشید؟

به این سوال که بهترین لباس برای کار با تردمیل باشگاهی چیست فکر کنید. اصلا در مورد جورابی که قرار است بپوشید ایده‌ای دارید؟ قطعا کمترین توجه شما به این موضوع است.

مهم‌ترین نکته در مورد جورابی که می‌پوشید، جنس آن است. جوراب‌های نخی برای دویدن مناسب نیستند. چون این جوراب‌ها نمی‌توانند به درستی رطوبت را جذب کرده و موجب عفونت می‌شوند.

همچنین برخی افراد برای دویدن از دو لایه جوراب استفاده می‌کنند که از تاول جلوگیری کنند. سعی کنید با توجه به جنس و کلفتی جوراب یا آب و هوا این کار را انجام دهید.

کفش مناسب ورزش را فراموش نکنید

به همان اندازه که لباس‌های شما و حتی جوراب مهم است، کفش مناسب برای دویدن و انجام فعالیت فیزیکی نیز اهمیت دارد. سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که برای دویدن طراحی شده و کمترین فشار را هنگام تمرین به شما وارد می‌کند. راحتی شما از گران بودن آن مهم‌تر است.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم که به یکی از سوالات اصلی در شروع ورزش پاسخ دهیم. شما پس از خواندن این مقاله می‌دانید که بهترین لباس برای کار با تردمیل باشگاهی چیست علاوه بر این می‌توانید به سادگی و با در نظر گرفتن چند ویژگی اصلی آن را تهیه کنید.   

اگر تصمیم دارید که ورزش مخصوصا کار با تردمیل را آغاز کنید، بهتر است لباس مناسب تمرین را نیز تهیه کنید. این کار به نظافت و بهداشت شما کمک خواهد کرد. همچنین اگر لباس مناسبی برای تمرین داشته باشید در طول تمرین با محدودیت کمتری مواجه می‌شوید و راحت‌تر تمرین خواهید کرد. برای خرید تجهیزات ورزشی و خرید تردمیل می‌توانید به فروشگاه هایپرجیم مراجعه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 395
نمایش همه
علاقه مندی ها ()