استرچ پالت بند به عنوان یکی از کاربردی ترین پلاستیک های صنعتی است که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف جهت بسته بندی محصولات مشاهده نمود.

فروش استرچ پالت بند به صورت رولی در ابعاد مختلف صورت می گیرد و صنعت گران می توانند بر اساس ابعاد محصولات، رول فیلم استرچ پالت بند را تهیه نمایند. مجموعۀ حباب پدیده از جمله مراکز پیشرو در حوزۀ تولید و عرضۀ پلاستیک های صنعتی از جمله نایلون حبابدار، نایلون عریض و نایلون پالت بند در تهران فعالیت می کند و پاسخگوی سفارشات مشتریان در سرار کشور می باشند. فروش استرچ پالت بند با قیمت ارزان تر از بازار در لیست خدمات این مجموعۀ تولیدی معتبر گنجانده شده است.

علت اصلی فروش استرچ پالت بند

با گسترش کاربرد پالت در امور بسته بندی و حمل و نقل محصولات، بهره گیری از نایلون فیلم استرچ و دستگاه های مکانیزه به نوعی سرعت قابل توجهی به امور بسته بندی و فروش کالاها می دهد. به همین دلیل نسبت به فروش استرچ پالت بند از سوی صنایع مختلف مورد استقبال قرار گرفته می شود. این مجموعه تولید کننده نایلون حبابدار است.

استفاده از نایلون برای بسته بندی محصولات، یک نیاز محسوب می شود چون مانع از نفوذ مایعات به داخل کالا می شود. علاوه بر آنکه از گرد و غبار و آلودگی محفوظ نگه داشته می شوند. فروش استرچ پالت بند بر اساس ضخامت و ابعاد فیلم انجام می گیرد و برای صنایع تولیدی، مهم است که متناسب با کالاهایی که تولید می کنند، این نوع پلاستیک را تهیه نمایند.

قیمت فیلم استرچ به فاکتورهای متعددی وابسته بوده و هنگام تهیۀ نایلون در حجم عمده، می توانید به طور مستقیم از خدمات فروش استرچ پالت بند که توسط مجموعۀ حباب پدیده ارائه داده می شود، استفاده نمائید. به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که نایلون استرچ پالت بند از آن برخوردار است، کاربرد گسترده ای در امور حمل و نقل کالاهای کارتنی و رولی در صنایع مختلف دارد.

 شرکت حباب پدیده 

شماره دفتر :  55753091-021 –  همراه : 20351480912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 550
نمایش همه
علاقه مندی ها ()