دستکش ایمنی یکی از ضروریات در هر شغلی بوده که هر فردی باید از آن استفاده کند در واقع آمادگی های لازم ایمنی در کار بسیار مهم بوده و استفاده از تجهیزات ایمنی می‌تواند جان فرد را در برابر سوانح غیر منتظره نجات دهد در محیط های کاری استفاده از ابزارهای خطرناک بسیار زیاد بوده و همچنین شرایط سخت کاری موجب به وجود آمدن شرایطی غیر ایمن می شود که در صورتی که تجهیزات کامل داشته باشید می توانید با اطمینان کامل  کار خود را انجام دهید. یکی از لازمه های ایمنی کار  دستکش کار می باشد که در انواع متفاوت به تولید می‌رسد که با توجه به فرم و نوع کاربرد در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد.

دستکش ایمنی چیست؟

با توجه به آنچه گفته شد استفاده از تجهیزات و وسیله های ایمنی بسیار مهم بوده و در شروع هر کاری اولویت دارند.این تجهیزات برای هر یک از قسمتهای بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند از بروز آسیب‌های احتمالی به بدن جلوگیری کند و ایمنی را حفظ نماید. یکی از اعضای حساس بدن که بیشتر در معرض خطرات و سوانح می باشد، دست ها هستند.بنابراین استفاده از دستکش ایمنی برای محافظت از دست ها بسیار مهم بوده و برای کارهای مختلف از جمله آتش نشانی ، کار در بخش های صنعتی، کار در صنعت ساختمان سازی ،در محیط های شیمیایی ، جوشکاری و غیره استفاده می شود. برای خرید دستکش ضد برش و کف مواد به سایت رادین ایمن مراجعه نمایید.

دستکش ایمنی باید با توجه به نوع شغل انتخاب شود زیرا دستکش ها با توجه به مشاغل مختلف می توانند محافظت کاملی را از دستان به وجود آورند همچنین طوری ساخته شده اند که علاوه بر محافظت می توانند کارایی بسیار خوبی را داشته باشد و استفاده از آن در این مشاغل بسیار راحت و آسان باشد.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 625
نمایش همه
علاقه مندی ها ()