جهت نوشتن طرح توجیهی، نیاز به جمع آوری یک سری اطلاعات جامع نسبت به مسائل اقتصادی، مدیریتی و برنامه ریزی در خصوص حرفه ای است که شخص سرمایه گذار قصد راه اندازی آن را دارد. تجربه نشان داده که پروژه های متعددی بدون تحقیق، آینده نگری و بررسی وضعیت بازار از نظر دریافت خدمات و یا محصول تولید شده و به طور کلی طرح توجیهی نتوانستند موفق شوند و در مدت زمان کوتاهی ورشکست شده اند. از این رو برخی از مهندسین که در رشته های اعتباری، اقتصادی، مالی، سرمایه گذاری خارجی و غیره فعالیت دارند، تحت عنوان گروه های مشاوره و برنامه ریزی در کنار یکدیگر فعالیت می کنند.

مرکز مشاوره و برنامه ریزی مطصا با نوع فعالیتی که کارشناسان این مجموعه از آن برخوردار هستند، قادر به ارائه خدمات مشاوره ای و تجزیه و تحلیل نوع کسب و کاری که شما قصد راه اندازی آن را دارید، داشته و می توانند مانع از تصمیم گیری های ناگهانی گردند.

گسترش کسب و کار با سفارش نگارش طرح توجیهی

هر روز سرمایه گذاری های متعددی در حوزه های مختلف در حال شکل گیری هستند. طبیعتاً برخی از آنها جای پیشرفت دارد ولی بعضی از آنها نیز به دلیل شرایط وضعیت بازار، متقاضی زیادی نداشته و راه اندازی آنها کار اشتباه خواهد بود. از این رو سرمایه گذاران و مجریان طرح های مختلف، با مطالعۀ طرح توجیهی می توانند از این اتفاق ناخوشایند جلوگیری کنند. برای تهیه طرح توجیهی رست قهوه به سایت مطصا مراجعه فرمایید.

به طور کلی پرداخت هزینۀ ناچیز برای مشاوره و تهیۀ طرح توجیهی از نظر بازخوردگی که در آینده خواهد داشت، قابل چشم پوشی می باشد.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا، مشاوره ای تخصصی به صاحبان مشاغل ارائه می دهد و مبنای تصیم گیری نهایی را بر اساس سرمایه گذاری اشخاص قرار می دهد.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 633
نمایش همه
علاقه مندی ها ()