کیسه جاروبرقی به عنوان محل ذخیره سازی زباله طراحی شده است. همانطور که می دانید شرکت های متعددی در حوزۀ ساخت لوازم خانگی از جمله دستگاه های جاروبرقی فعالیت دارند و توانسته اند مدل های مختلف جاروبرقی را با ظرفیت های متفاوت تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار داده اند. شرکت های تولید کننده متناسب با سیستمی که برای این دستگاه در نظر گرفته اند، کیسه جاروبرقی دائمی و یا  کیسه جارو برقی یکبار مصرف را فراهم نموده اند. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های خاص نسبت به یکدیگر می باشند. زمان خرید کیسه جاروبرقی باید به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید.

فروشگاه همتا جزء یکی از فروشندگان بزرگ و شناخته شده در حوزۀ تهیه و پخش کیسه های جاروبرقی فعالیت دارد. این مجموعۀ معتبر به اقتضای نیاز بازار توانسته اند متناسب با مدل های مختلف جاروبرقی، انواع پاکت جاروبرقی را در بسته بندی های مختلف تهیه نموده و در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند.

خرید کیسه جاروبرقی یکبار مصرف

علت استقبال از خرید کیسه جاروبرقی یکبار مصرف مانند خرید پاکت جاروبرقی فیلیپس و... ، این است که شرکت های سازندۀ جاروبرقی جهت افزایش راندمان و بازدهی دستگاه های جاروبرقی از پاکت های یکبار مصرف استفاده می نمایند.

در واقع پس از پر شدن ظرفیت این نوع کیسه ها، فرد با تعویض پاکت جاروبرقی مانع از ایجاد فشار بر روی موتور جاروبرقی می شود. در حال حاضر امکان خرید کیسه جاروبرقی نانو و آنتی باکتریال برای افراد فراهم می باشد که قابلیت از بین بردن میکروب های داخل پاکت ها را مهیا می سازد.

قیمت کیسه جاروبرقی به مدل، سایز و جنس آن بستگی دارد. متناسب با مدل جاروبرقی، امکان خرید انواع کیسه جاروبرقی پاناسونیک، الکترولوکس، تیوا، دوو، پارس خزر، جنرال، ال جی و ... برای دارندگان این برند جاروبرقی فراهم می باشد.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی همتا، به سهولت می توانید انواع کیسه جاروبرقی یکبار مصرف و دائمی را متناسب با مدل های رایج این دستگاه فراهم نموده است.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 506
نمایش همه
علاقه مندی ها ()