کفش کار از انواع کفش هایی است که مقاومت بسیار بالایی دارد و در زمان کارکردن از آن استفاده می شود.همانطور که می دانیم در زمان کارکرد حوادث مختلفی به صورت ناگهانی به وجود می‌ آید که می‌ تواند جان افراد را به خطر بیندازد به همین جهت از انواع تجهیزات ایمنی از جمله کفش کار استفاده میشود و با استفاده از این تجهیزات میتوان از جان افراد محافظت کرد و از بروز مشکلات فراوان جلوگیری کرد.

یکی از مواردی که در زمان کار کردن باید در ابتدا به آن توجه شود ایمنی در کار می باشد که به واسطه استفاده از تجهیزات ایمنی همچون کفش کار به وجود خواهد آمد. کارفرمایان وظیفه دارند تا انواع لوازم ایمنی مورد نیاز را برای کارکنان خود فراهم کنند و از جان آنها محافظت نمایند.

خرید انواع کفش کار

کفش کار در تنوع گسترده بوده که هر یک مناسب با شغلی است و در زمان خرید کفش ایمنی و خرید چکمه پلاستیکی باید بسیار دقت داشت که چرا کفشی را باید تهیه کنیم تا بتواند بهترین حفاظت را از پاهای ما داشته باشد.به همین دلیل داشتن اطلاعات کامل در این زمینه بسیار مهم و ضروری است که اگر شما اطلاعات لازم را در این خصوص ندارید می توانید با کارشناسان فروش ما در رادین ایمن تماس بگیرید و کفش مناسب با شغل مورد نظرتان را به راحتی و با راهنمایی های مفید رادین ایمن خریداری کنید. مراقبت از اعضای بدن بسیار مهم است و هر یک از افراد باید خود در جهت حفاظت از بدن خود تلاش نماید و انواع تجهیزات ایمنی را مورد استفاده قرار دهد. رادین ایمن انواع تجهیزات ایمنی از جمله کفش کار، دستکش ایمنی، کلاه ایمنی، لباس کار ،عینک ایمنی و غیره را با قیمتهای بسیار مناسب به فروش می رساند.

 

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 638
نمایش همه
علاقه مندی ها ()