انواع دستکش ایمنی

دستکش ایمنی آتش نشانی

دستکش ایمنی آتش نشانی یکی از انواع دستکش ایمنی است که مناسب برای آتش نشانان به تولید رسیده است و مقاوم در برابر درجه حرارت بسیار بالا بوده و در مقابل آتش نمیسوزد.همچنین تحرک و فعالیت با این دستکش ها بسیار راحت بوده و فرد می‌تواند بر کار خود تسلط داشته باشد.

دستکش ایمنی در برابر الکتریسیته

دستکش های ایمنی در برابر الکتریسیته از انواع دستکش هایی هستند که در محیط های در خطر الکتریسیته قرار دارند ،مورد استفاده قرار می‌گیرند و افرادی که با برق سروکار دارند می‌توانند از این دستکش ایمنی استفاده کنند این دستکشها عایق جریان الکتریسیته بوده و از دستان محافظت میکنند. 

دستکش ایمنی در برابر مواد شیمیایی

دستکش های ایمنی که در محیط های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند معمولاً جنس لاستیکی داشته که از انواع پلیمر غیر حلال در اسید به تولید می‌ رسند تا بتواند در مقابل انواع مواد شیمیایی از دستان به خوبی محافظت کند.

دستکش ایمنی ضد برش 

دستکش ایمنی ضد برش از انواع دستکش های ایمنی رایجی است که در بافت آن زنجیر های ریز به هم پیوسته وجود دارد که ضد برش بوده و بنابراین مناسب افراد در مشاغل مختلف می باشد. خرید کفش ایمنی را به صورت مطمئن از مجموعه رادین ایمن انجام دهید زیرا این مرکز انواع تجهیزات ایمنی را با کیفیت بالا به فروش می رساند.

فروش دستکش ایمنی با قیمت مناسب

رادین ایمن از مجموعه های ارائه دهنده انواع تجهیزات ایمنی از جمله دستکش ایمنی می باشد که انواع متنوع دستکش های ایمنی را مناسب با مشاغل مختلف به به فروش می‌رساند و قیمت‌های بسیار مناسبی را برای این محصولات در نظر گرفته است. شما مشتریان عزیز با مراجعه به سایت رادین ایمن میتوانید از محصولات با کیفیت این مرکز برخوردار شوید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 626
نمایش همه
علاقه مندی ها ()