اسکی فضایی دستگاه ورزشی فوق‌العاده‌ای است که به‌وسیله آن می‌توانید تمرین‌های هوازی گوناگونی را در منزل یا باشگاه انجام دهید. در واقع تمرین‌های ورزشی به شما این امکان را می‌دهند که به تناسب‌اندام دلخواه خود برسید و وزن خود را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهید.

اما بهتر است قبل از تهیه  اسکی فضایی به نکاتی که برای خرید ضروری هستند، توجه کنید. در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفید و مختصری را در مورد خرید اسکی‌های فضایی در اختیار شما قرار دهیم.

نکات خرید اسکی فضایی که باید بدانید

اسکی فضایی به‌عنوان یک دستگاه بدنسازی در دو نوع خانگی و باشگاهی وجود دارد. در واقع کار با این دستگاه شباهت بسیار زیادی به دویدن دارد. به همین دلیل نیز شما با انجام حرکات ورزشی مختلف می‌توانید چربی‌های اضافه بدن خود را بسوزانید.

خوشبختانه خرید اسکی‌های فضایی در مقایسه با دستگاه‌های دیگر راحت‌تر است. با بررسی نکاتی که در هنگام تهیه این دستگاه لازم هستند، می‌توانید خریدی مطمئن را از هایپر جیم تجربه کنید.

1- بودجه و قیمت

یکی از عواملی که به هنگام خرید باید به آن توجه کنید، قیمت و بودجه لازم برای تهیه اسکی‌های فضایی محسوب می‌شود. معمولاً اسکی‌های فضایی ارزان‌قیمت دوام و کیفیت خوبی ندارند و بعد از مدتی خراب می‌شوند و از کار می‌افتند. بهتر است که کمی بیشتر هزینه کنید که بعدها با خسارت‌های جبران‌ناپذیر آنها مواجه نشوید.

اما به‌طورکلی اگر هدف شما از خرید اسکی فضایی انجام تمرینات هفتگی است، باید بدانید که نمونه‌های ارزان‌قیمت برای شما مناسب هستند. ولی درصورتی‌که قصد دارید به‌وسیله این دستگاه تمرینات هوازی سنگین را انجام دهید، بهتر است که نمونه‌های با‌کیفیت‌ و گران‌تر را خریداری کنید.

2- فضای لازم برای تمرین

قبل از خرید اسکی‌های فضایی حتماً در مورد فضای تمرین خود فکر کنید و محل مناسبی را نیز برای آن در نظر بگیرید. جالب است بدانید که اسکی‌های فضایی معمولاً 1.5 تا 2.5 متر از فضا را به خود اختصاص می‌دهند. البته فراموش نکنید که 50 سانتی‌متر فضای خالی نیز در اطراف آن نیز باید بگذارید.

 نکته دیگری که در مورد فضا باید به آن توجه کنید، ارتفاع است. به‌عنوان‌مثال در صورتی که قصد دارید، اسکی فضایی را در زیر زمین قرار دهید، به حتم با مشکل مواجه خواهید شد. در نتیجه قبل از خرید این دستگاه‌های ورزشی کاربردی از هایپر جیم حتماً اندازه‌گیری‌های دقیق را در مورد فضا انجام دهید.

3- ضمانت و خدمات پس از فروش

بهتر است که در هنگام خرید به گارانتی اسکی‌های فضایی نیز توجه کنید. همان‌طور که می‌دانید اسکی‌های فضایی با کیفیت معمولاً گران‌قیمت هستند. در این شرایط به شما پیشنهاد می‌شود که دستگاهی را خریداری کنید که حداقل به مدت یک تا سه سال گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشند. علاوه بر این قفل کودک نیز در این دستگاه بسیار ضروری است. در این صورت زمانی که در منزل نیستید، کودک خردسال شما نمی‌تواند از آن استفاده کند.

ویژگی‌های دستگاه اسکی فضایی که قبل از خرید باید به آنها توجه کنید

بهتر است که قبل از خرید اسکی‌های فضایی به ویژگی‌های لازم و ضروری این دستگاه‌ها نیز توجه کافی را داشته باشید. در این قسمت سعی داریم که برخی از ویژگی‌هایی که یک اسکی فضایی خوب باید داشته باشد، مورد بررسی قرار دهیم.

1- طول گام

خوب است بدانید که در برخی از دستگاه‌ها حداکثر طول گام فقط 35 سانتی‌متر است. این طول برای افرادی که قد متوسط یا بلندی دارند، مناسب نیست. بهتر است که اسکی فضایی را بخرید که به‌راحتی بتوانید طول گام مورد نیاز خود را تنظیم کنید. این ویژگی سبب می‌شود که افراد بیشتری نسبت به خرید اسکی‌های فضایی اقدام کنند و از فواید  این دستگاه ورزشی کاربردی بهره‌مند شوند.

2- دستگیره‌های مناسب

درصورتی‌که قصد دارید اسکی‌های فضایی با شدت کم را خریداری کنید، خوب است بدانید که نیازی به دستگیره ندارید. اما اگر می‌خواهید به‌وسیله اسکی‌های فضایی حرکات هوازی با شدت زیاد را انجام دهید، حتماً دستگاهی را خریداری کنید که مجهز به دستگیره‌های مناسب باشد. با مقایسه محصولات مختلف در هایپر جیم به‌راحتی می‌توانید، یکی از بهترین مدل‌ها را تهیه کنید.

3- صدای کم

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات خرید اسکی‌های فضایی که باید به آن توجه کنید، صدا محسوب می‌شود. به‌طورکلی اسکی‌های فضایی استاندارد نباید سروصدای زیادی را تولید کنند. پس بهتر است، دستگاهی را خریداری کنید که نه‌تنها صدای کمی دارد، بلکه اصلاً صدا ایجاد نمی‌کند.

4- شیب قابل تنظیم

این ویژگی در مقایسه با موارد دیگر اهمیت بسیار بالایی ندارد. اما به‌وسیله آن می‌توانید شدت تنظیمات خود را افزایش یا کاهش دهید. خوب است بدانید که شیب اسکی‌های فضایی معمولاً به دو صورت دستی یا اتوماتیک تنظیم می‌شود. ناگفته نماند که مدل‌های دستی یا مکانیکی اغلب ارزان‌تر از نمونه‌های دیگر هستند.

کلام آخر

اسکی فضایی دستگاهی بسیار کاربردی محسوب می‌شود که برای انجام تمرینات آرام یا شدید در منزل و باشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. قبل از اینکه بخواهید این دستگاه را خریداری کنید، بهتر است که اطلاعات خود را در مورد نکات خرید اسکی‌های فضایی بیشتر کنید. اما شما می‌توانید با خرید وسایل ورزشی مختلف مانند خرید اسکی فضایی باشگاهی از هایپر جیم خریدی مطمئن را داشته باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 280
نمایش همه
علاقه مندی ها ()