برای اینکه بتوانید از کالایی مانند اسکی فضایی باشگاهی به بهترین نحو بهره ببرید، بهتر است که موارد مختلفی را در هنگام ورزش کردن رعایت کنید. برخی از امور باعث خواهد شد که همانند ورزشکاران حرفه ای شده و بیشتریت فشار را بیاورید. البته حواستان باشد که متناسب با بدن و توانایی‌های جسمی این کار را انجام دهید که دچار مصدومیت نشوید. برخی از این اقدامات در استفاده از اسکی فضایی باشگاهی به شرح زیر خواهد بود. با ما همراه باشید.

1. پاهای خود را صاف روی پدال اسکی فضایی باشگاهی نگه دارید

فرم مناسب کمک می‌کند که از دردها و دردی که ممکن است در زمانی که بدنتان در یک راستا قرار ندارد، جلوگیری کنید. بسته به نوع اسکی، پاهایتان روی پدال‌ها می‌روند و دست‌هایتان میله‌ها را در کنار دستگاه یا در پایه مانیتور نگه می‌دارند.

مطمئن شوید که خمیدگی کوچک در زانوها و آرنج‌های خود داشته باشید و به همواره این نکته را چک کیند که پاها را در مقابل پدال‌ها صاف نگه دارید، برخلاف ایستادن روی انگشتان پا. محل نشستن خود را به سمت پایین فشار دهید تا درگیر بماند و پشت خود را صاف نگه دارید تا ستون فقراتتان دراز باشد.

2. ترکیب کردن در برخی تمرینات اصلی همیشه ایده خوبی است

ممکن است در طول جلسه تمرین، فشاری بر خودتان احساس نکنید، اما برای حفظ فرم خوب و استفاده حداکثری از هر تمرین، باید مطمئن شوید که عضلات شکم خود را درگیر نگه دارید. به طور مثال، پایین آمدن از دستگاه برای نگه داشتن خود در حالت پلانک ثابت می‌تواند کمک شایانی در راستا اینکه چگونه واقعاً شکم خود را درگیر کنید.

اضافه کردن برخی تمرینات اصلی نیز راهی آسان برای مخلوط کردن زمان خود در این حالت است. می توان هر سه دقیقه، از دستگاه پیاده شوید و 1 پلانک یا پلانک های جانبی 30 ثانیه ای انجام دهید.

3. شیب را تغییر دهید تا واقعاً به عضلات لگن ضربه بزنید

هر چه شیب بیشتر باشد، بیشتر روی عضلات لگن کار می‌کنید. می‌توانید به صورت دستی شیب را هر دقیقه در میان تنظیم کنید تا بالا یا پایین بروید، فقط برای اینکه احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید. شیب معمولاً از 1 تا 20 متغیر است، بنابراین سعی کنید هر بار با افزایش دو برابری بالا بروید.

یک دقیقه از صفر شروع کنید، سپس به دو، بعد چهار، سپس شش دقیقه حرکت کنید و حالا به پایین برگردید. می‌توانید این نردبان را تغییر دهید و در صورت تمایل تا 20 بالا رفته یا حتی به نوبت پنج تایی بروید.

4. حرکت به سمت عقب بدون بلند شدن از رو دستگاه

عقب رفتن روی بیضوی بیشتر عضلات همسترینگ (پشت ران) را که معمولاً در اکثر افراد ضعیف است، هدف قرار می‌دهد. چگونه این کار را انجام دهیم؟

هنگامی که روی اسکی فضایی باشگاهی قرار می‌گیرید و شروع به چرخاندن پاهای خود می‌کنید، احتمالاً در جهت عقربه‌های ساعت است. حال پاهای خود را آهسته کرده و آنها را به عقب برگردانید که در جهت خلاف جهت عقربه‌های ساعت حرکت کنید. ممکن است عجیب به نظر برسد، اما زمانی که آن را امتحان کنید، می‌توانید تفاوت را احساس کنید.

5. از دکمه مکث به عنوان تایمر فاصله استفاده کنید

وقتی روی دستگاه هستید و مکث را فشار می‌دهید، 1 دقیقه شمارش معکوس می‌دهد. الپتیکال را به مدت 1 دقیقه انجام دهید و سپس از زمین بپرید و 15 تا 20 حرکت فشاری انجام دهید. بسته به میزان فضای اطراف دستگاه، می‌توانید تشک را بکشید یا به سایر ورزش‌های وزن بدن مانند لانژ یا اسکات ادامه دهید.

باقی مانده دقیقه را استراحت کنید، سپس روی اسکی برگردید. می توان 10 مرتبه برای تمرین 20 دقیقه ای برای کل بدن انجام دهید که از نظر قدرت و کاردیو مناسب است.

6. بدانید که چه زمانی از دستگیره‌ها استفاده و چه زمانی آنها را رها کنید

فقط از پاهای خود برای تأکید بر پایین تنه استفاده کنید. رانندگی از طریق عضلات سرینی و همسترینگ فشار و تلاش بیشتری را روی قسمت پایینی بدنتان وارد می‌کند. همچنین بدون عقربه به این معنی است که تمرکز اصلی شما نیز بیشتر خواهد بود. باید از حفظ تعادل پاهای خود اطمینان حاصل کنید.

هنگامی که بر پاها مسلط شدید، تمرین را تغییر دهید و بر میزان فشار دادن و کشیدن دسته‌ها تأکید کنید. اجازه دهید که دست‌ها، پاها را دنبال کنند، اما تمام تلاش خود را صرف استفاده از دسته‌ها برای شروع حرکت کنید. خرید اسکی فضایی را از سایت با بترین قیمت انجام دهید. 

سعی کنید 30 ثانیه به طور متناوب فشار از قسمت بالایی بدن خود را با یک دقیقه تمرین کل بدن (درگیر کردن مجدد پاها) انجام دهید. 20 دقیقه تکرار کنید.

7. اضافه کردن دمبل

می‌توانید 1 جفت دمبل سبک را روی دستگاه خود قرار دهید که بتوانید هر سه دقیقه یا بیشتر مکث کنید و مجموعه‌ای از پرس‌های شانه یا حلقه‌های دوسر بازو را انجام دهید.

سخن آخر

می‌توانید برای یافتن اطلاعات بیشتر به سایت هایپرجیم مراجعه کنید و در مورد نحوه کار کردن و آپشن های مختلف اسکی فضایی باشگاهی اطلاعات به دست آورید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 306
نمایش همه
علاقه مندی ها ()