استفاده از تردمیل با توجه به فوایدی که برای کاهش وزن و چربی سوزی دارد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت، در برخی موارد نیز این وسیله ورزشی نیاز به تعمیر دارد که بهتر است از مراکز معتبر استفاده کنید.

در ادامه ذکر این نکته ضروری است که در بازه‌های مختلف بهتر است، زمانی را برای چکاپ تردمیل در نظر بگیرید و که در طولانی مدت باعث آسیب‌های بیشتر نشود و در نهایت هزینه‌های زیادی را برای شما به دنبال نداشته باشد.

هر آنچه که باید از تعمیر تردمیل بدانید

تردمیل وسیله ورزشی حساسی است کاربرد فراوانی برای کاهش وزن و چربی سوزی دارد، با توجه به موارد گفته شده، بهتر است در بازه‌ای زمانی مختلف از سلامت و عملکرد مناسب این وسیله اطمینان پیدا کنید.

با توجه به موارد گفته شد در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع می‌پردازیم.

عملکرد نادرست تسمه

تسمه یکی از مهمترین قسمتهای تردمیل است. با توجه به این موضوع هنگامی که هرگونه تغییراتی در این قسمت مشاهده کردید، بهتر است برای تعمیر آن اقدام کنید.

در همین راستا می‌توان گفت، شل شدن تسمه تردمیل بسیار خطرناک است و سلامت ورزشکاران را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

عملکرد نادرست موتور

موتور قلب تردمیل است. با توجه به این موضوع بهتر است، در انتهای هر روز عملکرد درست آن را بررسی کنید و در ادامه اگر مشکلی برای این قسمت به وجود آمد، بهتر است در اسرع وقت با متخصصین ارتباط بگیرید و سعی کنید عملکرد موتور را به حالت اولیه برگردانید.

عملکرد نادرست سنسور سرعت

سنسور سرعت یکی از حساس‌ترین قسمت تردمیل است، با توجه به این موضوع توجه کنید که تنظیم سرعت نقش زیادی در سلامتی و ایجاد ایمنی برای افراد دارد. با توجه به این موضوع دقت کنید که سنسور تنظیم سرعت عملکرد مناسبی داشته باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل در اولین فرصت آن را از بین ببرید.

مشکل در نمایشگر تردمیل

نمایشگر تردمیل ضربان قلب، میزان کالری که سوزانده‌اید و... را نمایش می‌دهد، با توجه به این موضوع بهتر است، در اسرع وقت به تعمیر این قطعه بپردازید، توجه داشته باشید که تعمیر این قطعه بسیار حساس است، بهتر است برای تعمیر از افراد متخصص و حرفه ایی استفاده کنید.

احساس بوی سوختگی از تردمیل

به دلایل مختلفی ممکن است، از تردمیل بوی سوختگی احساس کنید، در این موارد بهتر است، تردمیل را از برق بکشید که مشکلات بیشتری برای شما به وجود نیاید.

بوی سوختگی معمولاً در اثر اصطکاک پشت تردمیل به سطح زمین به وجود می‌آید. در موارد نیز ممکن است در قسمت الکتریکی تردمیل مشکل ایجاد شده باشد که این بهتر است در اسرع وقت به افراد متخصص اطلاع دهید و این مشکل را پیگیری کنید.

عملکرد نادرست سیستم SDS

این سیستم از پا و زانوی شما در برابر آسیب‌های احتمالی مراقبت می‌کند. با توجه به این موضوع می‌توان گفت، بروز هرگونه اختلالی در این سیستم به شما آسیب می‌رساند و در نهایت سلامت شما را تهدید می‌کند. در نتیجه بهتر است، به هرگونه تغییرات در این سیستم حساس باشد و از نظر متخصصین استفاده کنید.

عملکرد نادرست گیره ایمنی

گیره ایمنی از شما در برابر سرعت بالای تردمیل و آسیب‌های احتمالی مراقبت می‌کند، با توجه به نقش مهمی که این وسیله در امنیت شما دارد، بهتر است، عملکرد نادرست آن را پیگیری کنید و در اسرع وقت از بین ببرید.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی نکات مهم برای  خرید تردمیل خانگی و تعمیر تردمیل پرداخته شد. با توجه به کاربرد زیاد این وسیله در سالهای اخیر، بهتر است، به کوچکترین اختلالی در عملکرد درست این وسیله ورزشی حساس باشید و برای از بین بردن آن اقدام کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()