این روزها به دلیل گسترش دستگاه‌های ورزشی مختلف به‌راحتی و بدون رفتن به باشگاه می‌توانیم حرکات و تمرین‌های مختلف ورزشی را در منزل انجام دهیم. تردمیل خانگی یکی از دستگاه‌های ورزشی و کاربردی است که به‌وسیله آن قادر هستیم که به تناسب‌اندام برسیم و سلامت جسم خود را افزایش دهیم. اما قبل از خرید تردمیل خانگی بهتر است که تردمیل‌های خانگی ارزان‌قیمت را کمی بررسی کنیم.

آیا تردمیل خانگی ارزان بخریم؟

واضح است که هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست. معمولاً تردمیل‌های خانگی ارزان‌قیمت قابلیت‌های زیادی ندارند. علاوه بر این احتمالاً کیفیت آنها نیز بسیار کم باشد. حتی امکان دارد که برخی از تردمیل‌های خانگی با قیمت‌های پایین بعد از استفاده خراب شوند و نیاز به تعمیرات پیدا کنند.

در نتیجه این شرایط سبب ایجاد ضررهای جبران‌ناپذیری برای ما خواهد شد. علاوه بر این ممکن است که این‌گونه تردمیل‌ها آسیب‌های زیادی را برای سلامت ما به همراه داشته باشند. اما چرا تردمیل‌های خانگی ارزان قیمت مناسب نیستند؟

1- کیفیت بسیار پایین

معمولاً تردمیل‌های خانگی برای انجام تمرین‌های ورزشی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. حتی امکان دارد که ما از این دستگاه ورزشی برای مدت‌زمان طولانی‌تری استفاده کنیم. اما شایان ذکر است که تردمیل‌های خانگی ارزان‌قیمت بسیار بی‌کیفیت هستند.

به حتم این دستگاه‌های ورزشی بعد از چند بار تمرین عملکرد خود را از دست می‌دهند و از کار می‌افتند. بهتر است که تردمیلی را با امکانات کمتر برای منازل خود تهیه کنیم. زیرا در این شرایط هم دستگاه کیفیتی خوبی دارد و هم مجبور نیستیم که بعد از مدتی هزینه‌های اضافه تعمیرات را پرداخت کنیم.

2- موتور ضعیف

بدیهی است که عوامل مختلفی بر قیمت تردمیل‌ خانگی تأثیر می‌گذارد. یکی از مهم‌ترین مواردی که سبب افزایش یا کاهش قیمت تردمیل می‌شود، موتور آن است. اما معمولاً تردمیل‌های خانگی با قیمت‌های پایین موتورهای بسیار ضعیف و بی‌کیفیتی دارند.

معمولاً این موتورها بعد از مدتی دچار سوختگی بسیار خفیفی می‌شوند و سپس از کار می‌افتند. در نتیجه بهتر است زمانی که قصد خرید تردمیل خانگی را داریم، به موتور، قدرت و حتی تحمل وزن آن توجه کنیم. علاوه بر این شرکت سازنده و ضمانت آن نیز بسیار مهم هستند.

3- اجزا و اهرام پلاستیکی با جنس‌های ضعیف

برخی از تردمیل‌های خانگی مجهز به موتورهایی برای تنظیم شیب دستگاه هستند. طراحی این موتور به‌گونه‌ای است که شیب مورد نیاز برای انجام تمرین‌های مختلف ورزشی قابل تنظیم است. اما معمولاً اجزا به‌کاررفته در موتورهای تنظیم‌کننده شیب تردمیل‌های خانگی ارزان پلاستیکی هستند و جنس خوبی نیز ندارند.

ولی کیفیت اهرام موتور تردمیل خانگی با قیمت مناسب نه‌تنها بسیار بالاست، بلکه این اجزا جنس‌های فلزی و مقاومی دارند. همین ویژگی سبب می‌شود که طول عمر دستگاه افزایش یابد.

4- تکان‌ها و لغزش‌های زیاد تردمیل خانگی ارزان‌قیمت

یکی دیگر از عواملی که سبب ضعف تردمیل‌های خانگی ارزان‌قیمت می‌شود، تکان‌ها و لرزش‌های بسیار زیاد آنها است. در این شرایط نه‌تنها این لرزش‌ها صدای زیادی را تولید می‌کنند، بلکه معمولاً به‌سختی می‌توانیم روی این مدل از تردمیل‌های خانگی راه برویم یا بدویم. علاوه بر این شایان ذکر است که این مدل دستگاه خانگی نوار نقاله و ضربه‌گیرهای ضعیفی نیز دارد.

5- بدنه ضعیف و بی‌کیفیت

بسیاری از تردمیل‌های خانگی که قیمت‌های بسیار پایینی دارند، با مشکلاتی در بدنه مواجه هستند. این مدل از تردمیل‌های خانگی بدنه‌ای ضعیف با جنس بی‌کیفیت دارند. در واقع بدنه ضعیف نه‌تنها کیفیت و دوام خوبی نداند، بلکه طول عمر این دستگاه ورزشی را نیز کم می‌کند. اما تردمیل‌های خانگی با قیمت‌های مناسب معمولاً بدنه‌های محکم و با کیفیتی دارند. بهتر است با تعیین بودجه کافی، تردمیل خانگی با قیمت مناسب و بدنه‌ای با دوام را از هایپر جیم تهیه کنیم.

6- امکانات محدود

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر بیان کردیم، تردمیل‌های خانگی وسایل ورزشی بسیار کاربردی هستند که برای انجام تمرین‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما تردمیل‌های خانگی ارزان‌قیمت معمولاً امکانات و برنامه های تمرین گسترده‌ای ندارند.

در نتیجه با خرید این نوع تردمیل‌ها قادر به انجام حرکات ورزشی مختلف نخواهیم بود. شایان ذکر است که تردمیل‌های خانگی قیمت مناسب قابلیت‌های منحصربه‌فرد و فوق‌العاده‌ای دارند که نیاز ما را از هر دستگاه ورزشی دیگر برطرف می‌سازند.

7- نداشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

هدف ما از خرید تردمیل خانگی بر اساس نیازهای ما سنجیده می‌شود. اما به‌طورکلی تردمیل‌های خانگی برای رسیدن به تناسب‌اندام یا کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل نیز ممکن است که برای مدت‌زمان طولانی روی آنها حرکات ورزشی مختلف را انجام دهیم. در نتیجه احتمال خرابی و نیاز به تعمیرات جانبی در این شرایط وجود دارد.

 اما نکته اینجاست که تردمیل‌های خانگی ارزان‌قیمت معمولاً خدمات پس از فروش تردمیل باشگاهی یا ضمانت ندارند. در این صورت ما مجبور هستیم که برای تعمیر آنها هزینه‌های هنگفتی را پرداخت کنیم. پس بهتر است تردمیل‌های خانگی با قیمت مناسب از هایپر جیم تهیه کنیم که خیالمان از خرید راحت باشد.

کلام آخر

تردمیل خانگی دستگاه ورزشی بسیار فوق‌العاده‌ای است که به‌وسیله آن می‌توانیم ورزش‌های مختلفی را انجام دهیم. یکی از عواملی که در هنگام خرید این دستگاه‌ها باید به آن توجه کنیم، قیمت آن است. در واقع تردمیل‌های خانگی ارزان‌قیمت کاربردی نیستند و احتمال خراب‌شدن آنها نیز بسیار است.

بهتر است که تردمیل‌های خانگی با قیمت‌های معقول و با کیفیت را خریداری کنیم که بتوانیم برای مدت‌زمان طولانی تمرین‌های ورزشی مختلف را روی آنها انجام دهیم.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()