تردمیل خانگی وسیله‌ای است که بسیار از افرادی که به هر دلیل نمی‌توانند به باشگاه‌ها ورزشی بروند از آن استفاده می‌کنند.

اما آیا فقط خرید  تردمیل خانگی برای منزل خود کافی است؟ خیر! این وسیله و استفاده از آن اصولی دارد که باید برای دست‌یابی به نتیجه دلخواه به خوبی رعایت شود و صرفا فقط با خرید آن نمی‌توان انتظار نتیجه‌گیری را داشت.

با فروشگاه اینترنتی هایپرجیم همراه باشید که شما را با اصول صحیح ورزش کردن با این وسیله محبوب آشنا کنیم و شما بتوانید به نتایح بسیار بهتری با ورزش کردن روی این دستگاه به دست بیاورید.

آشنایی با اصول صحیح ورزش کردن با تردمیل خانگی برای نتیجه بهتر

تردمیل خانگی هم مانند دیگر ابزار ورزشی، نیازمند رعایت اصولی خاص است. اصول صحیح ورزش کردن با این وسیله می‌تواند شما را در رسیدن به تناسب اندام کمک کند. اگر شما بدون اصولی مشخص روی این دستگاه شروع به تمرین کنید، نه تنها مزیتی برای شما نخواهد داشت، بلکه ممکن است باعث آسیب دیدگی شما هم شود.

بنابراین آشنایی با برخی مقررات و روش‌های مناسب برای تمرین با تردمیل بسیار مهم است و باید گفت هرکس که از این وسیله استفاده می‌کند باید از این مسائل آگاهی داشته باشد.در ادامه مهم‌ترین اصول ورزش کردن با تردمیل برای شما شرح داده خواهند شد.

برای خود هدف تعیین کنید

یکی از اصول صحیح ورزش کردن با تردمیل خانگی این است که شما پیش از قرارگیری روی تردمیل برای اولین بار، برای خود برنامه‌ای طولانی مدت تدوین کنید و طبق آن پیش بروید.

این به شما هدف مشخصی را می‌دهد که شما بر طبق آن می‌توانید به تناسب اندام برسید. برنامه تمرینی هر شخصی با شخص دیگر متفاوت است؛ بنابراین از برنامه دیگران استفاده نکنید. اگر در این راه به مشکل خوردید، مربیان ورزشی می‌توانند به خوبی شما را راهنمایی کنند.

امنیت خود را تامین کنید

اگر تا به حال با تردمیل تمرین نکرده‌اید و روی آن ندویدید، در شروع حتما با سرعت‌های بسیار پایین شروع کنید و از سرعت‌های بالا اجتناب کنید. شما باید کم کم به سطح زیرین پای خود عادت کرده و در ابتدا با سرعت‌های زیاد امنیت و سلامتی خود را به خطر نیندازید.

این موضوع در مورد شیب تردمیل هم صدق می‌کند و تنظیم شیب‌های شدید در صورت عادت نداشتن و تمرین نکردن قبلی، می‌تواند سلامت شما را به خطر بیندازد.

البته خوشبختانه بسیاری از انواع تردمیل، کلیدی جهت خاموش شدن سریع دستگاه دارند که معمولا به بندی متصل است که شما با کشیدن آن در هنگام بر هم خوردن تعادلتان، از افتادن و آسیب‌دیدگی جلوگیری خواهید کرد. همچنین هیچ‌گاه روی تردمیلی که در حال حرکت است نپرید و در زمانی که تردمیل به طور کامل هم خاموش نشده و از حرکت نایستاده است، از آن پیاده نشوید.

سرعت مناسب خود را پیدا کنید

ضربان قلب شما مهم‌ترین و بهترین ملاک برای شدت ورزش شما است. برخی از انواع تردمیل قادر هستند که ضربان قلب شما را با ابزاری خاص اندازه‌گیری کنند و این می‌تواند مزیت بسیار مناسبی باشد.

البته در عصر تکنولوژی، این امکان با استفاده از ابزارهای دیگر هم برای شما وجود دارد. این که بتوانید میزان فشار متناسب با خود را پیدا کنید، یکی از نکات مهم در ورزش با تردمیل خانگی است. این که شما در باشگاه مشغول ورزش نیستید و مربی بالا سر شما نیست، می‌تواند کمی ریسک را بالاتر ببرد. اما شناخت مشخصات و توان بدن شما می‌تواند به خوبی این مشکلات را حل کند.

بیش از حد فشار آوردن به بدن نه تنها مزیتی نخواهد داشت، بلکه ممکن است آسیب‌های جسمی و قلبی شدیدی را به شما وارد کند. بنابراین با برنامه‌ریزی مناسب، پله پله فشار را بیشتر کنید. فروش تردمیل باشگاهی از طریق سایت انجام می گیرد.

برنامه های متنوع را اجرا کنید

شما باید طبق اصول صحیح ورزش کردن با تردمیل خانگی، به آهستگی فشار تمرین خود را بالا ببرید. در این راه ممکن است شما در میانه راه خسته و دلسرد شوید. به خصوص این که شما در خانه مشغول تمرینات خود هستید و رقیب و هم‌تمرینی هم ندارید.

به این منظور بهترین راه متنوع‌ کردن تمرینات است. روند تمرینات خود را به طور اصولی و در فواصل زمانی مشخص تغییر دهید. به طور مثال چند دقیقه با سرعت بدوید و سپس سرعت آرام را ادامه دهید و این کار را به طور معکوس انجام دهید. یا در روزی در کنار دویدن، وزنه زدن را هم امتحان کنید.

کلام پایانی

تردمیل خانگی وسیله بسیار محبوبی در دنیای امروزی شده است و این امکان را به شما می‌دهد که در منزل خود به راحتی به تناسب اندام برسید.

اما رسیدن به این تناسب اندام نیازمند آگاهی از اصول صحیح ورزش کردن با این دستگاه است. با دویدن صحیح و رعایت نکات تمرینی مهم، می‌توانید در بازه زمانی کمی نتایج بسیار خوبی را بگیرید و به ادامه راه خود با ورزش کردن با این وسیله، امیدوار شوید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()