این روزها استفاده از دستگاه‌های ورزشی مانند تردمیل‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است. به‌وسیله این دستگاه‌های کاربردی هم می‌توانید، به تناسب‌اندام دلخواه خود برسید و هم وزن خود را کاهش دهید. اما گاهی اوقات دویدن روی  تردمیل خسته‌کننده می‌شود. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال لذت‌بخش کردن دویدن روی تردمیل‌ها هستید، بهتر است که تا پایان مطلب همراه ما باشید.

چگونه دویدن روی تردمیل را لذت‌بخش کنید؟

همان‌طور که می‌دانید، تردمیل‌ها بسیار کاربردی و مفید هستند. ولی شما نیز ممکن است، بعد از مدتی از دویدن روی تردمیل‌ها خسته شوید و حتی استفاده از آن را فراموش کنید. اما راه‌حل این مشکل کنار گذاشتن تردمیل نیست. شما می‌توانید، با دنبال‌کردن چند راه دویدن روی این دستگاه ورزشی را برای خود لذت‌بخش کنید. در واقع با این روش‌ها نه‌تنها ورزش را کنار نمی‌گذارید، بلکه انگیزه شما برای دویدن نیز چند برابر خواهد شد.

1- برنامه ورزشی مناسب و جذاب پیدا کنید

اگر به دنبال انگیزه هستید، بهتر است که داخل صفحات اینترنت جستجوهایی را انجام دهید و برنامه ورزشی مناسبی را برای دویدن پیدا کنید. خوشبختانه این روزها برنامه‌های تمرینی بسیار زیادی وجود دارند که توسط مربی‌ها برنامه‌ریزی شده‌اند. با استفاده از این برنامه‌ها به هزاران تمرین دویدن دسترسی خواهید داشت. یکی از راه‌های مناسب برای لذت‌بخش کردن دویدن روی تردمیل‌ها استفاده از برنامه‌های ورزشی کاربردی است.

2- با دوستانتان صحبت کنید

یکی از راه‌هایی که می‌توانید به‌وسیله آن دویدن روی تردمیل را لذت‌بخش کنید، این است که هنگام ورزش‌کردن، با دوستان یا حتی اعضای خانواده خود صحبت کنید. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید با یکی از دوستان خود تماس تصویری برقرار کنید و با سرعتی ملایم روی دستگاه بدوید. حتی می‌توانید با آنها برنامه‌ای را برای دویدن تنظیم کنید. شاید این روش کمی برای شما جالب باشد. اما با استفاده از این روش دویدن روی تردمیل برای شما کسل‌کننده نخواهد شد.

3- به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید

همان‌طور که می‌دانید، موسیقی تأثیر بسیار زیادی بر روحیه شما می‌گذارد. به شما پیشنهاد می‌شود که در هنگام دویدن روی تردمیل به موسیقی انگیزشی و مهیج گوش کنید. در واقع به‌وسیله این روش هم هیجان شما بیشتر می‌شود و هم می‌توانید، برنامه دویدن خود را لذت‌بخش‌تر کنید. گوش‌دادن به موسیقی یکی از بهترین راه‌ها برای لذت‌بخش کردن دویدن روی تردمیل‌ها محسوب می‌شود.

 مطمئن باشید که با خرید این دستگاه از هایپرجیم و غرق شدن در موسیقی اوقات لذت‌بخش و مفیدی را تجربه خواهید کرد.

4- برای خود ویدئوهای انگیزشی درست کنید

اگرچه تردمیل‌ها گزینه بسیار عالی برای دویدن محسوب می‌شوند، اما گاهی اوقات تمرین‌کردن روی آن کسل‌کننده می‌شود. در همین راستا بهتر است که کمی خلاق باشید و به برنامه تمرینی خود تنوع ببخشید. شما می‌توانید، چند صحنه انگیزشی فیلم‌های مورد علاقه خود را جمع‌آوری کنید و به هنگام دویدن روی تردمیل آنها را ببینید. مسلماً فیلم‌هایی وجود دارند که تماشای آنها احساسات شما را در گیر می‌کند و شما را برای دویدن آماده خواهد کرد.

5- خلاق باشید

احتمالاً شما هم فیلم‌هایی را دیده باشید که بسیاری از مردم در حال آواز خواندن یا رقصیدن روی تردمیل هستند و از دویدن روی دستگاه نیز لذت می‌برند. در واقع شما باید یکی از آنها باشید. بهتر است که خلاقیت به خرج دهید و یکی از فعالیت‌هایی که در آن ماهر هستید، مانند آواز خواندن را روی این دستگاه ورزشی انجام دهید. فقط مراقب باشید که برای لذت‌بخش کردن دویدن روی تردمیل‌ها آسیبی را به خود وارد نکنید.

6- از ذهن خود کار بکشید

معمولاً دویدن روی تردمیل و گوش‌دادن به صدای نفس‌های خود بعد از مدتی کسل‌کننده می‌شود. در این شرایط برای اینکه بتوانید، جذابیت تمرین‌کردن روی این دستگاه را افزایش دهید و حس بهتری به خود بدهید، بهتر است که ذهن خود را درگیر کنید. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید به پادکست‌های روان‌شناس یا حتی فایل صوتی کتابی که به آن علاقه دارید، گوش دهید. حتی به شما پیشنهاد می‌شود که با گوش‌دادن به فایل‌های صوتی گوناگون زبان خود را هم کمی تقویت کنید. درگیر کردن ذهن به‌منظور لذت‌بخش کردن دویدن روی تردمیل‌ها روشی کاربردی محسوب می‌شود.

7- تمرین‌های ورزشی گوناگون روی تردمیل انجام دهید

تردمیل‌ها برای افزایش استقامت بدن و همچنین سوزاندن کالری گزینه بسیار عالی محسوب می‌شوند. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید بعد از گرم‌کردن سرعت خود را به مدت 30 ثانیه افزایش دهید و سپس برای یک دقیقه با سرعت ملایم روی تردمیل بدوید. در واقع زمانی که به دویدن خود تنوع می‌بخشید، دیگر تمرین‌کردن روی تردمیل‌ها برای شما خسته‌کننده نخواهد شد و به طبع از انجام آن نیز لذت خواهید برد. با انجام تمرین‌های متعدد برای لذت‌بخش کردن دویدن روی تردمیل‌ها به هدف خود نزدیک‌تر خواهید شد.

کلام آخر

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر بیان کردیم، تردمیل گزینه بسیار مناسبی برای دویدن محسوب می‌شود. در واقع به‌وسیله این دستگاه می‌توانید، به تناسب‌اندام دلخواه خود برسید. اما ممکن است که بعد از مدتی از کار با تردمیل‌ها خسته شوید. در این شرایط به شما پیشنهاد می‌شود که برای لذت‌بخش کردن دویدن روی تردمیل‌ها چند روش بسیار عالی و کاربردی را دنبال کنید. در این شرایط نه‌تنها از دویدن خسته نمی‌شوید، بلکه هیجان شما نیز چند برابر خواهد شد. با  خرید تردمیل باشگاهی از هایپرجیم تمرین بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 379
نمایش همه
علاقه مندی ها ()