خرید ترمیل خانگی برای بسیاری از افراد جامعه می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل جهت رسیدن به تناسب اندام باشد. اما معیارهای مختلفی برای خرید تردمیل خانگی محبوب وجود دارد که یکی از آن‌ها تردمیل ارزان قیمت است.

افراد با توجه به بودجه خود سعی بر انتخاب تردمیل مناسبی دارند که هم کارایی مناسبی داشته باشد و هم از قیمت خوبی برخوردار باشد.

ما در فروشگاه اینترنتی تردمیل آنلاین بهترین تردمیل‌های خوش قیمت را به شما معرفی خواهیم کرد. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بهترین تردمیل خانگی ارزان قیمت

همانطور که گفته شد، قیمت یکی از پارامترهای مهم برای خرید تردمیل خانگی است. اما قطعا کسانی که به فکر خرید این محصول هستند، نمی‌خواهند تردمیل ارزان قیمت و بی‌کیفیتی را خریداری کنند. بنابراین آشنایی با تردمیل‌هایی که هم از لحاظ قیمتی در محدوده مناسبی هستند و هم امکانات خوبی را ارائه می‌دهند، می‌تواند کمک بسیار خوبی قبل از خرید شما باشد.

شما با شناخت نیاز خود و آگاهی از انواع چنین تردمیل‌هایی، به راحتی با مطالعه آن‌ها، خواهید توانست انتخاب مناسب خود را انجام دهید و از ورزش با این وسیله محبوب در منزل خود، لذت ببرید

با معرفی تردمیل‌های خانگی ارزان قیمت همراه ما باشید.

HORIZON T101

اگر به دنبال تردمیل خانگی باکیفیت و بادوام و البته خوش قیمت هستید، این تردمیل یکی از بهترین انتخاب‌های موجود است.

از ویژگی‌های مناسب این تردمیل می‌توان به تاشو بودن و امکان جابجایی راحت و همچنین چرخ‌دار بودن آن اشاره کنیم.

این تردمیل همچنین دارای صفحه نمایش و فن خنک‌کننده هم است. حداکثر سرعت این تردمیل 16 کیلومتر بر ساعت است و شیب حداکثری 10 درصد را هم ارائه می‌کند.

این تردمیل قابلیت تحمل وزن تا 136 کیلوگرم را دارد.

 

HORIZON T202

دیگر تردمیل ارزان قیمت و باکیفیت هم از خانواده تردمیل قبلی است. این تردمیل خانگی برای افراد قد بلند بسیار مناسب است؛ زیرا محدوده دویدن وسیع‌تری را نسبت به دیگر تردمیل‌های ارزان قیمت در اختیار شما می‌گذارد.

این تردمیل شیب 12 درصدی خودکار را دارد و همچنین دارای برنامه تمرینی داخلی هم است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بلندگوهای بلوتوثی و نگهدارنده‌های مناسب، از دیگر امکانات این تردمیل خوش قیمت است. همچنین این تردمیل صفحه نمای نسبتا باکیفیتی را هم در خود جای داده است.

حداکثر میزان سرعتی که می‌توانید با این تردمیل تجربه کنید معادل 19 کیلومتر بر ساعت خواهد بود و همچنین 147 کیلوگرم هم ظرفیت وزنی این دستگاه بسیار کاربردی است.

SOLE F63

با توجه به قیمت مناسب خرید تردمیل، امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. نکته مثبت اول آن، تاشو بودن این تردمیل است که می‌تواند نگهداری و همچنین جابجایی آن را بسیار آسان کند. همچنین این تردمیل دارای سنسورهای تعیین ضربان قلب و مشخصات بدن هم است.

صفحه نمایشگر آن به شما اجازه خواهد داد که اطلاعات خود را در آن شخصی‌سازی کنید.

حداکثر سرعت این تردمیل در حدود 19 کیلومتر بر ساعت است. بیشترین میزان شیبی را هم که این دستگاه ارائه می‌دهد، 15 درصد است.

این تردمیل خانگی می‌تواند وزنی در حدود 147 کیلوگرم را روی خود به خوبی تحمل کند.

NORDICTRACK T 6.5 SI

تردمیل ارزان قیمت بعدی که امکانات مناسبی را هم دارد NORDICTRACK T 6.5 SI است. این تردمیل از لحاظ ایمنی در وضعیت خوبی قرار دارد و امکانات ایمنی مناسبی برای آن تعبیه شده است.

همچنین صفحه نمایش لمسی 10 اینچی آن به شما امکانات زیادی را خواهد داد. می‌توانید از تمرینات مختلف آن مانند مربی ورزشی استفاده کنید و به تناسب اندام خود نزدیک شوید.

شیب و سرعت این تردمیل طبق برنامه ورزشی انتخابی شما به صورت خودکار تغییر خواهند کرد. شیب حداکثری این تردمیل 10 درصد است و حداکثر سرعت 16 کیلومتر بر ساعت را به شما ارائه می‌دهد. همچنین وزن قابل تحمل این دستگاه، 136 کیلوگرم است.

 

PROFORM 505 CST

آخرین تردمیل ارزان قیمت که ما آن را در این مقاله بررسی می‌کنیم، این تردمیل است. این تردمیل خانگی علاوه بر طراحی مناسب و کم‌حجم خود، امکانات بسیار کاربردی را هم در اختیار شما می‌گذارد.

از نکات مثبت این تردمیل هم می‌توان به امکان تا شدن آن اشاره کنیم. این تردمیل از بالشتک‌های بسیار باکیفیتی بهره می‌برد که ضربات وارده به عضلات شما را بسیار کاهش خواهد داد.

این تردمیل صفحه نمایش بزرگ و باکیفیتی ندارد، اما جایگاهی برای قرار دادن تبلت یا موبایل شما روی آن تعبیه شده است.

حداکثر سرعت این تردمیل 16 کیلومتر بر ساعت و حداکثر شیب هم 10 درصد است. این تردمیل قابلیت تحمل ورن تا 146 کیلوگرم را نیز دارد.

 کلام پایانی

خرید تردمیل خانگی می‌توانید تجربه‌ای بسیار شیرین باشد که باشگاه ورزشی را به خانه شما منتقل خواهد کرد. ما در این مقاله انواع تردمیل خانگی با قیمت مناسب را معرفی کردیم. تردمیل ارزان قیمت و با کیفیت می‌تواند گزینه‌ای بسیار عالی برای افرادی باشد که به دنبال کاهش وزن خود هستند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()