تردمیل جزو ابزار اصلی هر باشگاه ورزشی به حساب می‌آید. تردمیل باشگاهی باید چندین مشخصه اصلی داشته باشد که بتواند عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد. بدنه‌ای بادوام، موتوری قدرتمند، ظرفیت بالا و همچنین امکانات جانبی مناسب می‌تواند از مشخصه‌های مناسب تردمیل باشگاهی  باشد. در این مطلب ما چندین تردمیل پرفروش را به شما معرفی خواهیم کرد.

شناخت این تردمیل‌ها می‌تواند به شما برای انتخاب مناسب، کمک زیادی کند.

همراه فروشگاه اینترنتی هایپرجیم باشید که شما را با چند نمونه پرفروش آشنا کنیم.

آشنایی با چندین تردمیل باشگاهی پرفروش

تردمیل باشگاهی وسیله‌ای محبوب به شمار می‌رود و هر شخص با ورود به باشگاه، خواهان این است که روی تردمیلی باکیفیت و خوب تمرین کند. شناخت مدل‌های محبوب و باکیفیت این دستگاه به شما کمک می‌کند که در هنگام ورود به باشگاه‌های ورزشی، بتوانید اطلاعات خوبی از تردمیل‌ها داشته باشید.

در ادامه ما چند تردمیل پرفروش باشگاهی را برای شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

NORDICTRACK 1750

اولین تردمیل باشگاهی پرفروش که به معرفی آن می‌پردازیم، NORDITRACK 1750 است. این تردمیل پرفروش علاوه بر امکانات بی نظیری که ارائه می‌دهد، قیمت بسیار خوبی را هم دارد.

موتور این تردمیل محبوب، کاملا بی‌صدا است و خیال شما از نظر سر و صدای آن راحت خواهد شد. صفحه نمایش باکیفیت 10 اینچی این تردمیل، امکان بهره‌مندی از دنیایی از امکانات را برای شما فراهم خواهد کرد. برنامه‌های تمرینی آماده آن هم می‌تواند شما را در ابتدا کاملا آماده کند.

حداکثر سرعت این تردمیل 19 کیلومتر بر ساعت است و همچنین حداکثر شیب آن هم 15 درصد است.

این تردمیل ظرفیت وزنی 136 کیلوگرم را هم دارا است.

SOLO F80

این تردمیل جزو تردمیل‌های بسیار باکیفیت و بادوام به شمار می‌رود. امکان اتصال صدا از طریق بلوتوث و برنامه‌های تمرینی آماده از امکانات این تردمیل است. این تردمیل علاوه بر صفحه نمایش باکیفیت، جای نگهدارنده تبلت و موبایل هم دارد که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. این تردمیل همچنین سطح زیرین بسیار جاداری  و مناسبی را دارد.

حداکثر شیب ارائه شده این تردمیل 15 درصد است. همچنین شما می‌توانید با سرعت 19 کیلومتر بر ساعت با این تردمیل بدوید. این تردمیل از نظر ظرفیت وزنی عملکرد بسیار خوبی را دارد و تا 170 کیلوگرم را تحمل می‌کند.

NORDICTRACK X22I

تردمیل باشگاهی با امکانات فوق‌العاده، می‌تواند هرکسی را جذب خود کند. این تردمیل پرفروش با صفحه نمایشگر بزرگ 22 اینچی و باکیفیت خود، هر چشمی را خیره خواهد کرد.

با این تردمیل امکان هر نوع تمرینی برای شما مهیا شده است و می‌توانید هم تمرینات پرفشار را تجربه کنید و هم تمرینات آرام را.

شیب فوق‌العاده 40 درصدی آن، می‌تواند تجربه کوه نوردی آخر هفته را برای شما زنده کند. موتور قوی و بی‌صدا، شما را از داشتن تردمیلی باکیفیت راضی خواهد کرد.

حداکثر سرعت این تردمیل 19 کیلومتر بر ساعت است و همچنین توان تحمل وزن آن هم تا 136 کیلوگرم است.

HORIZON 7.0 AT

این تردمیل باشگاهی ، جزو تردمیل‌های مقرون به صرفه، اما باکیفیت است. این تردمیل دارای برنامه تمرینی داخلی است که می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین با این دستگاه می‌توانید ضربان قلب خود را هم اندازه‌گیری کنید.

حداکثر سرعت ارائه شده توسط این تردمیل، 19 کیلومتر بر ساعت است و شیب حداکثری آن هم 15 درصد است.

همچنین این تردمیل پرفروش تا وزن 147 کیلوگرم را می‌تواند تحمل کند.

SOLO F63

تردمیل پرفروش دیگر بازار این تردمیل است که بسیار بادوام و محکم ساخته شده است. همچنین این تردمیل از نظر جادار بودن سطح هم بسیار مناسب است.

این تردمیل به دلیل امکانات و قیمت مناسب خود، بسیار محبوب است. امکاناتی نظیر صفحه نمایش باکیفیت و کنترل‌کننده ضربان قلب، کار با این تردمیل را لذت‌بخش خواهد کرد.

حداکثر سرعت این تردمیل 19 کیلومتر بر ساعت است و شیب حداکثری 15 درصد را هم دارا است.

حداکثر وزنی که این تردمیل می‌تواند تحمل کند هم 147 کیلوگرم است.

HORIZON T101

تردمیل باشگاهی آخری که آن را بررسی خواهیم کرد، این تردمیل پرفروش است. این تردمیل بسیار جمع و جور است و قابلیت تاشو بودن آن، آن را مناسب باشگاه‌های ورزشی کوچک می‌کند. این تردمیل به دلیل کوچکی، شاید نتواند انتظارات افراد قد بلند را به خوبی برآورده کند.

بلوتوث، فن‌ خنک‌کننده و محل قرارگیری تبلت و موبایل از ویژگی‌های این تردمیل است. حداکثر سرعت این تردمیل خوش قیمت 16 کیلومتر بر ساعت است و شیب آن هم تا 10 درصد قابلیت تنظیم دارد.همچنین اگر شما صاحب باشگاه ورزشی هستید، با شناسایی این تردمیل‌ها و  خرید تردمیل می‌توانید باشگاه خود را به بهترین لوازم موجود، مجهز کنید.

همچنین وزن 136 کیلوگرم هم توسط این تردمیل قابل تحمل است.

کلام پایانی

تردمیل باشگاهی ابزاری بسیار پرکاربرد است و خرید نوع باکیفیت و مناسب آن، می‌تواند باشگاه شما را هم مجهزتر کند و هم از هزینه‌های تعمیرات پیاپی آن در امان باشید. در این مطلب چند تردمیل پرفروش بازار را به همین جهت برای شما معرفی کردیم.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()