جهت احداث یک آزمایشگاه، تهیه مواد اولیه و وسایل آزمایشگاهی ضرورت دارد. با استفاده از خدمات  فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی ، افراد راحت تر می توانند ابزارآلات و دستگاه های مورد نیاز خود را تأمین نمایند. به عبارتی گفته می شود بهترین روش برای تأمین تجهیزات مورد نیاز محیط آزمایشگاه، مراجعه به فروشگاه های اینترنتی می باشند که امکان خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده اند. بدون محدودیت زمانی، می توان سفارش خود را ثبت نمود.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو چندین سال است که فعالیت خود را افتتاح نموده است و با تهیۀ وب سایت رسمی، توانسته اند امکان خرید اینترنتی مواد و لوازم آزمایشگاهی را برای مشتریان در تهران و شهرستان ها فراهم سازند.

ارائه خدمات فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی

تجهیزات آزمایشگاهی عبارتند از شیشه آلات آزمایشگاهی، مواد اولیه شیمیایی، محیط های کشت، ظروف استیل، لوازم پلاستیکی، دستگاه های آزمایشگاهی، ابزارآلات آزمایشگاهی و ... می باشند. هر کدام از آنها به عنوان ملزومات در اجرای آزمایشات محسوب می شود. مراکز آزمایشگاه متناسب با شرایط، نیاز دارند که برخی از تجهیزات آزمایشگاهی را به صورت دوره ای تهیه نمایند. استفاده از خدمات مراکز فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی، مؤسسان آزمایشگاه به راحتی می توانند متناسب با نیاز مجموعۀ خود، بدون آنکه به بازار مراجعه نمایند، به صورت اینترنتی لوازم آزمایشگاهی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمایند.

معمولاً  فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی ، با قیمت مناسب تر از بازار، لوازم را عرضه می کنند. جهت آشنایی با تجهیزات و مواد مورد نیاز محیط آزمایشگاه می توانید به مراکز فروش لوازم آزمایشگاهی همچون فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید. این مجموعه با امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارند، توانسته اند شرایط مناسبی جهت خرید محصولات فروشگاه با قیمت ارزان فراهم نمایند. با مراجعه به معتبرترین مرکز فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی، با تضمین قیمت و کیفیت اورجینال محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 585
نمایش همه
علاقه مندی ها ()