امروزه استفاده از دستگاه‌های ورزشی باشگاهی یا خانگی روزبه‌روز در حال افزایش است. اسکی فضایی هم یکی از دستگاه‌های ورزشی کاربردی محسوب می‌شود که مورد استقبال بسیاری از دوستداران ورزش قرار گرفته است.

با استفاده از این وسیله فوق‌العاده هم می‌توانیم ورزش‌های مختلفی را انجام دهیم و هم سلامت بدن خود را بیشتر کنیم. در این مقاله قصد داریم که اطلاعات مفیدی در مورد اسکی‌ فضایی یا الپتیکال بیان کنیم.

چرا به اسکی فضایی نیاز داریم؟

اسکی‌های فضایی جز بهترین دستگاه‌های ورزشی هستند که فواید بسیار زیادی را برای جسم به همراه دارند. اما بهتر است که استفاده از  اسکی فضایی  را در اولویت خود بگذاریم و ورزش‌های مختلفی را به‌وسیله آن انجام دهیم. در این بخش می‌خواهیم مطالبی را در مورد دلایل استفاده از این وسیله کاربردی بیان کنیم.

1- تقویت عضلات بالاتنه و پایین تنه

اسکی‌های فضایی کاربردهای متفاوتی دارند و به همین دلیل نیز به‌وسیله آنها می‌توان تمرینات مختلف را انجام داد. ما به‌راحتی می‌توانیم با استفاده از انجام حرکت‌های ورزشی مختلف روی این دستگاه عضلات بالاتنه و پایین تنه خود را تقویت کنیم. در واقع الپتیکال تمامی ماهیچه‌های بالاتنه و پایین تنه ما را درگیر می‌کند. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم این است که تمرینات مساوی را برای این دو قسمت به کار گیریم.

2- تمرین‌های کم‌فشار

یکی دیگر از دلایلی که سبب می‌شود که به استفاده از اسکی‌های فضایی روی بیاوریم، تمرین‌های کم‌فشار است. در واقع ما می‌توانیم با انجام تمرین‌های هوازی استرس خود را کاهش دهیم. در حقیقت این فعالیت نه‌تنها سبب سوزاندن کالری‌های اضافی بدن می‌شود، بلکه چربی‌ها را نیز از بین خواهد برد.

3- جلوگیری از پوکی ‌استخوان

خوشبختانه این وسیله کاربردی قابلیت‌های بیشماری دارد که هر شخصی را ترغیب به خرید آن می‌کند. یکی از عواملی که باعث می‌شود به اسکی‌ فضایی نیاز پیدا کنیم، دور ماندن از پوکی استخوان است. زیرا واضح است که پوکی استخوان آسیب‌های جبران‌ناپذیری را برای همه ایجاد خواهد کرد. اما با استفاده از اسکی‌های فضایی یا الپتیکال وزن بدن ما روی ماهیچه‌ها قرار می‌گیرد. همین عامل نیز خطر ابتلا به پوکی استخوان را به میزان قابل‌توجهی کم می‌کند.

4- سوزاندن کالری در مدت‌زمان کوتاه

همه ما به دنبال این هستیم که کالری‌های اضافه بدن خود را بسوزانیم. اسکی فضایی به‌عنوان یک دستگاه ورزشی پرکاربرد این امکان را برای همه ما ایجاد خواهد کرد. در واقع انجام تمرینات هوازی مختلف روی اسکی‌های فضایی سبب سوزاندن کالری‌های اضافه بدن در مدت‌زمان کمتر می‌شود.

5- مناسب برای اکثر افراد

هر شخصی به استفاده از اسکی فضایی نیاز دارد. در واقع طراحی این دستگاه به‌گونه‌ای است که همه افراد به‌راحتی می‌توانند از این دستگاه فوق‌العاده و منحصربه‌فرد استفاده کنند. زیرا معمولاً دستگاه‌های الپتیکال کاربردهای بالایی دارند. با مقایسه اسکی‌های فضایی مختلف در هایپر جیم می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید و در منزل یا باشگاه خود قرار دهید.

6- لذت بردن از تمرینات مختلف

اسکی‌های فضایی مانند بسیاری از دستگاه‌های ورزشی دیگر برنامه‌های کاربردی و متنوعی دارند. طراحی این برنامه‌ها به شکلی است که هم به‌وسیله آنها می‌توانیم عضلات مختلف را درگیر کنیم و هم از انجام آن‌ها لذت ببریم. استفاده از این دستگاه هیچ‌گاه خسته‌کننده نخواهد بود. زیرا امکانات گوناگون این دستگاه سبب می‌شوند که بعد از گذشت مدت‌زمان کوتاهی از برنامه‌های تمرینی دیگری استفاده کنیم.

7- سوزاندن چربی‌های شکمی

همه ما از چربی‌های اضافه بدن خود مخصوص در ناحیه شکم ناراضی هستیم. به همین دلیل همیشه به دنبال راهی هستیم که به‌وسیله آن این چربی‌های زننده را از بین ببریم. خوب است بدانید که دستگاه‌های الپتیکال برای سوزاندن چربی‌های شکمی نیز گزینه بسیار عالی محسوب می‌شوند. مخصوصاً زمانی که تمرینات مختلف را روی این دستگاه انجام دهیم، هم می‌توانیم شکم خود را کوچک کنیم و هم استقامت عضلات آن را افزایش دهیم.

8- وارد کردن حداقل فشار به زانو

درصورتی‌که از درد زانوهای خود رنج می‌بریم، به حتم باید از این وسایل ورزشی پرکاربرد استفاده کنیم. با خرید اسکی‌های فضایی که در هایپر جیم ارائه شده‌اند و انجام تمرینات مختلف فشار کمی را به زانوهای خود وارد می‌کنیم. زیرا اسکی فضایی عملکردی شبیه به دویدن یا پیاده‌روی دارد. به همین دلیل نیز فشار بسیار کمی به قسمت‌های مختلف بدن مانند زانوها وارد خواهد شد. فروش اسکی فضایی باشگاهی توسط این مجموعه با بهترین قیمت انجام می گیرد.

9- تقویت عضلات ران و پا

این وسیله کاربردی بر عضلات پشت ران تأثیر فوق‌العاده‌ای می‌گذارد. به همین دلیل با استفاده از اسکی‌های فضایی به‌راحتی می‌توانیم عضلات پشت ران و پا را تقویت کنیم. علاوه بر این به دلیل اینکه در این دستگاه امکان پدال زدن به سمت عقب نیز وجود دارد، تقویت عضلات ران و پا بیشتر خواهد شد.

کلام آخر

کاربردها و تمرینات طراحی شده روی اسکی‌های فضایی به‌گونه‌ای است که هرکسی نیاز به تهیه و خرید این دستگاه فوق‌العاده را پیدا می‌کند. با استفاده از اسکی فضایی یا الپتیکال هم می‌توانیم وزن خود را کاهش دهیم و هم عضلات مختلف بدن را تقویت کنیم. هایپر جیم بستری منحصربه‌فرد برای خرید اسکی‌های فضایی محسوب می‌شود.  

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()