دوچرخه ثابت یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین وسایل ورزشی خانگی است که می‌توان با آن ورزش‌های متنوعی انجام داد. البته گاهی خرید این وسیله جذاب به‌صرفه به نظر نمی‌آید. پس چاره چیست؟

اگر سلامتی‌تان برایتان مهم است و نگران قیمت بالای  دوچرخه ثابت هستید، می‌توانید دوچرخه ثابت کارکرده خوب خریداری کنید. اگر هنگام خرید مدل کارکرده آن دقت کنید، می‌توانید دستگاهی با کیفیت نو اما با قیمت بسیار کمتر خریداری کنید.

اگر خرید مناسبی نداشته باشید، نه تنها در هزینه‌ها صرفه‌جویی نکرده‌اید، بلکه هزینه اضافه داشید. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که دستگاه کارکرده مناسبی را خریداری کنید.

قیمت دستگاه منطقی باشد

اگر به دنبال دوچرخه ثابت کارکرده خوب هستید، بهتر است دقت کنید که قیمت دستگاه معقول و منطقی باشد. اگر قیمت دستگاه بسیار کم باشد، بهتر است به کیفیت دوچرخه ثابت شک کنید.  

در عین حال اگر قیمت دستگاه خیلی زیاد بوده و تقریبا برابر با مدل‌ها نو است، ترجیحا مدل نو را خریداری کنید. به دلیل مسائل مختلفی از جمله دزدی بودن دستگاه یا گارانتی نامعتبر، خرید دستگاه کارکرده که با مدل نو قیمت یکسانی دارد، مناسب نیست.

نکته آخر درمورد قیمت دستگاه، تناسب آن با بودجه شماست. قبل از خرید برنامه‌ریزی‌های مالی را انجام داده  سعی کنید دستگاهی متناسب با بودجه خود پیدا کنید.

از گارانتی دستگاه مطمئن شوید

هر دوچرخه ثابت کارکرده خوب  قطعا دارای خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی معتبر است. سعی کنید که در این مورد از فروشنده یا صاحب دستگاه سوال کرده و مطمئن شوید. همچنین معمولا روی هر دستگاه برچسبی وجود دارد که اطلاعات کاملی در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش می‌دهد.

البته این موضوع در مورد تمام دستگاه‌ها صدق نمی‌کند. گارانتی‌ها معمولا بین 2 تا 5 سال پس از خرید دستگاه، آن را پشتیبانی می‌کند. البته در برخی موارد بیش‌تر از این زمان است. ممکن است گارانتی دستگاهی که شما پسندیده‌اید، تمام شده باشد. اگر از سلامت دستگاه مطمئن هستید، در خرید آن شک نکنید.

آیا دوچرخه ثابت در گذشته تعمیر شده؟

نکته بسیار مهم در خرید دوچرخه ثابت کارکرده خوب سابقه تعمیر آن است. البته هر دستگاهی ممکن است دچار خرابی‌هایی جزئی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. نگران این قبیل تعمیرات که آسیب زیادی به بدنه و بخش‌های اصلی دستگاه وارد نشده، نباشید.

تعمیراتی که بایستی به آن دقت کنید، تعمیرات اساسی است. این موارد شامل تعمیرات اصلی بدنه و بخش‌های اصلی دستگاه است. اگر هم تعمیراتی در این بخش‌ها صورت گرفته، دقت کنید که تعمیرات کامل بوده و دستگاه سالم است.

میزان استفاده از دستگاه

مانند هر دستگاه دیگری، دوچرخه ثابت نیز دارای عمر مفیدی است. یعنی در مدت زمان مشخص اگر به درستی استفاده شده باشد، هنگام ورزش با آن اذیت نخواهید شد.

از دوچرخه ثابت کارکرده خوب بایستی کم یا به مقدار مناسب استفاده شده و سالم به نظر برسد. می‌توانید از صاحب دستگاه و فروشنده در این مورد سوال کنید و همزمان ظاهر و سلامت کلی دستگاه را بررسی کنید. 

وضعیت بدنه دوچرخه ثابت

بدنه دستگاه معمولا اطلاعات زیادی را به شما هنگام خرید می‌دهد. این مورد از ویژگی‌های دستگاه به سادگی قابل بررسی بوده و بدون نیاز به تخصص خاصی می‌توانید آن را ارزیابی کنید.

دوچرخه ثابت کارکرده خوب را به سادگی می‌توان از ظاهرش تشخیص داد. جنس بدنه دستگاه را بررسی کنید که هم آسیب زیادی به آن وارد نشده باشد، ظاهر مناسب و سالمی داشته و از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

امکانات جانبی دستگاه را چک کنید

معمولا دوچرخه‌های ثابت علاوه بر قابلیت پدال زدن، ویژگی‌های دیگری را نیز در اختیار افراد قرار می‌دهد. این ویزگی‌های شامل صفحه نمایش و دکمه‌های آن است. شاید کمتر این ویژگی‌ها توجه شما را جلب کند، اما به اندازه ویژگی‌های دیگر دستگاه مهم هستند.

اگر دوچرخه ثابت کارکرده مناسب و سالم باشد، علاوه بر ظاهر مناسب و تمیز، دارای امکانات جانبی سالم است. یعنی عمر مفید این دستگاه به پایان نرسیده و می‌تواند دستگاه پرکاربردی برای شما باشد.

جمع بندی

شاید پیدا کردن و خرید دوچرخه ثابت کارکرده خوب مانند خرید دوچرخه ثابت پشتی دار برایتان سخت به نظر برسد، اما می‌توانید با نکاتی که در این مقاله بررسی کردیم خرید مناسبی داشته باشید. همچنین هر فروشنده با توجه به نیاز شما می‌تواند اطلاعات کافی درمورد دستگاه‌ها به شما بدهید.

اگر به فروشنده‌ها اعتماد ندارید یا وقت کافی برای پیدا کردن دستگاه مورد نظرتان را ندارید، می‌توانید از فروشگاهی خرید کنید که همواره مشتریان از آن راضی بوده و خریدهای مناسبی داشته‌اند. هایپرجیم با تنوع بالا در دستگاه‌های ورزشی از جمله دوچرخه ثابت، این امکان را به شما می‌دهد که مدل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()