بهترین متخصص قلب و عروق، تلاش می کند متناسب با نوع تخصص و تحصیلات آکادمیک که از آن برخوردار است، بتواند متناسب با مشکلات بیمار، مناسب ترین روش تشخیصی را برای بیمار تجویز نماید. سپس با مشاهده و بررسی دقیق نتایج آزمایشات، بهترین روش درمانی را جهت روند بیماری فرد اجرا نماید.

با توجه به اینکه قلب از اعضای مهم بدن محسوب می شود و ایجاد اختلال در عملکرد آن، می تواند آسیب های جدی به تمام اعضای بدن بوجود آورد. بدین ترتیب توصیه می کنیم جهت انجام آزمایشات و پیگیری درمان بیماری به  بهترین متخصص قلب و عروق  مراجعه نمائید.

دکتر محمد ریاستی به عنوان یکی از مجرب ترین و بهترین متخصص قلب و عروق در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان، اقدام به تأمین تجهیزات و دستگاه های پیشرفتۀ اکوی قلب، آنژیوگرافی و ... نموده است و اقدام به راه اندازی کلینیک تخصصی قلب و عروق در شرق تهران نموده است.

بهترین متخصص قلب و عروق چه وظایفی دارد؟

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، وظیفۀ مهم بهترین متخصص قلب و عروق، اجرای صحیح مراحل تشخیصی، درمان و پیگیری روند درمان بیمار می باشد. همانطور که می دانید تعدد مشکلات و اختلالات قلبی و عروقی بسیار است و به تنهایی نمی توان از نوع آسیب بوجود آمده آگاهی پیدا کرد و نیازمند به استفاده از نتایج دستگاه های تشخیصی و سپس دستگاه های درمانی است. خدمات آنژیوگرافی توسط این مجموعه ارائه می شود.

بهترین متخصص قلب و عروق می داند، جهت تشخیص دقیق علت سکتۀ قلبی، صدای ناهنجار در کنار قلب، سُستی دست و ضعیف شدن اعصاب برخی از قسمت های همجوار قلب و دیگر اعضای اصلی بدن، نیاز به تجویز اکوی قلب و یا آنژیوگرافی می باشد.

اگر با مشکلات شدیدی در ناحیۀ قلب و عروق روبرو هستید، می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه حضوری و یا اقدام به رزرو نوبت تلفنی و یا اینترنتی نمائید.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()