چگونه در خرید تردمیل در پول خود صرفه جوی کنیم؟

شاید برای شما تعجب‌برانگیز باشد که چگونه می‌توان در هزینه تردمیل صرفه جویی کنید؟ ساده است!

نکته کلیدی چنین امری این است که بهترین فروشگاه لوازم ورزشی را شناسایی کنید که بهترین ویژگی‌ها، ضمانت‌ها و قیمت‌ها را در اختیار شما قرار دهد. فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل آنلاین تمامی مواردی که نیاز‌های اصلی شما هستند را پوشش می‌دهد.

با این حال، مشکل خرید تردمیل این است که این صنعت گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار دارد تا زمانی که در مورد انتخاب یک تردمیل سردرگم شوید.

البته، تولید‌کنندگان کیفیت و ویژگی‌های خوب محصول خود را برجسته می‌کنند، حتی اگر در واقعیت، آن‌ها واقعاً ارزش قیمت خود را نداشته باشند.

بنابراین، چگونه در پول خود و  خرید تردمیل های مورد نظر صرفه جویی می‌کنید؟ این مقاله به عنوان راهنمای شما در انتخاب بهترین تردمیل خواهد بود.

به گارانتی‌های تمدید شده نه بگویید

برخی از شرکت‌ها یا تولید کنندگان ضمانت‌های تمدید شده برای تردمیل‌های خود ارائه می‌دهند. همیشه به چنین پیشنهادی نه بگویید زیرا ممکن است فقط یک تله بازاریابی باشد.

برای اکثر تردمیل‌های با کیفیت، دوره گارانتی اصلی که ارائه می‌دهند کافی است و دیگر به ضمانت‌های تمدید شده نیازی نیست.

از این رو، بهتر است تردمیلی را انتخاب کنید که گارانتی بسیار خوبی همراه با آن ارائه می‌شود که قاب، قطعات یا دیگر خدمات را برای مدت زمان قابل توجهی پوشش می‌دهد.

کمربند دویدن: آن را مناسب و راحت نگه دارید

برای تردمیل خود به کمربند دویدن یا صفحه‌ای بزرگ و ضخیم که روی آن دویدن را انجام می‌دهید، ندارید.

در واقع، هرچه تسمه یا کمربند بزرگتر باشد، موتور به نیروی بیشتری نیاز دارد تا آن را حفظ کند. همچنین، تسمه‌های ضخیم گرمای اضافی تولید می‌کنند که سبب کاهش عمر دستگاه می‌شود.

بنابراین، با انتخاب تردمیلی با تسمه‌ای که اندازه و ضخامت مناسبی دارد، می‌توانید در میزان پولی که برای تردمیل قرار است خرج کنید، صرفه‌جویی کنید.

آنچه مهم است این است که بتوانید به راحتی روی تردمیل خود بدوید. کمربند استاندارد باید برای شما مناسب باشد، به خصوص اگر تردمیل بیشتر برای استفاده اوقات فراغت می‌باشد.

برنامه‌های تمرینی را کاهش دهید

راه دیگر برای صرفه جویی در هزینه تردمیل این است که یکی را با چند برنامه تمرینی از پیش تعیین شده انتخاب کنید. اغلب اوقات، کاربران تردمیل به تمرینات از پیش برنامه ریزی شده زیادی نیاز ندارند. یک یا دو برنامه کافی است.

درنتیجه تردمیل‌هایی با برنامه‌های تمرینی زیاد معمولا هزینه بیشتری دارند. اگر به همه آن‌ها نیاز ندارید، بهتر است از یکی استفاده کنید که آپشن‌های کمی دارد اما قطعاً از نظر قیمت ارزان‌تر است.

آیا واقعاً به اندازه‌گیری ضربان قلب نیاز دارید؟

پاسخ به احتمال زیاد منفی خواهد بود، زیرا استفاده از آپشن اندازه‌گیری ضربان قلب هنگام دویدن بسیار ناراحت‌کننده است.

اگرچه ممکن است به نظر ویژگی پیشرفته برای برخی از تردمیل‌های درجه یک باشد، اما زمانی که به شما پیشنهاد می‌شود، به آن نه بگویید تا هزینه اضافی از شما دریافت نشود.

در عوض، از تردمیلی استفاده کنید که دارای اندازه‌گیری دسته‌های ضربان قلب است که ضربان قلب شما را از طریق دسته کنترل می‌کند. آ‌‌ن‌ها نه تنها برای استفاده راحت هستند، بلکه هیچ هزینه اضافی نیز ارائه نمی‌دهند!

ویژگی تاشو

همه چیزهای دیگر برابر است، تردمیل‌های تاشو معمولاً بیشتر از واحدهای غیر تاشو قیمت دارند. بنابراین، اگر توانایی تا کردن دستگاه برای شما خیلی مهم نیست، ممکن است بخواهید با انتخاب تردمیلی که این قابلیت را ندارد، هزینه خود را بسیار کاهش دهید. فروش تردمیل خانگی از طریق سایت با خدمات دهی عالی انجام می گیرد.

اگرچه تردمیل‌های تاشو واقعاً باعث صرفه جویی در فضای اتاق شما می‌شوند، اگر واقعاً به فضای اضافی نیاز ندارید، چرا به یک واحد غیرقابل تاشو رضایت نمی‌دهید؟

نتیجه‌گیری

اکنون، راه‌های ساده اما مفیدی را می‌دانید که چگونه در خرید تردمیل صرفه جویی کنید. اگر بودجه شما محدود است، با استفاده از این مقاله و راهنمایی‌ها هزینه خود را جهت خرید برای خود و خانواده‌تان کاهش دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()