جهت خرید زغال لیمو می توانید به فروشگاه های عرضۀ ذغال و تجهیزات استعمال دخانیات مراجعه نمائید. ذغال لیمو از جمله زغال های پرفروش بازار محسوب می شود چون یک سری ویژگی های ساختاری خاص نسبت به دیگر ذغال های دیگر دارد.  زغال لیمو از سوزاندن چوب درختان مرکب تولید می شود و هنگام سوختن بوی مطبوعی از آن به مشام می رسد و این مسئله موجب محبوبیت آن در میان انواع زغال مصرفی شده است. امروزه خیلی از افراد خواستار خرید زغال لیمو در نوع سکه ای و قلمی هستند.

مجموعۀ سالار سوز جنوب دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ توزیع زغال فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشد. توسط این مجموعۀ معتبر می توانید اقدام به خرید انواع زغال لیمو به صورت کیسه ای نمائید.

خرید زغال لیمو جهرم

منطقۀ جهرم از جمله مناطقی می باشد که در حوزۀ پرورش درختان مرکب هستند. افرادی که قصد تهیۀ زغال دارند، از چوب درختان این منطقه استفاده می کنند و به همین دلیل با عنوان زغال لیمو جهرم شناخته می شوند. به طور کلی خرید زغال لیمو جهرم جهت کلیۀ مصارف صورت می گیرد. استفاده از این نوع زغال برای امور پخت و پز و استعمال دخانیات می تواند صورت گیرد.

از ویژگی های مهم این نوع ذغال می توان به دوام بالا، تولید حرارت زیاد، قیمت ارزان، عدم تولید گازهای سمی، فاقد بو و دود بودن اشاره نمود. با توجه به اینکه عموم افراد آپارتمان نشین هستند و در برخی از مواقع تهیۀ کباب به عنوان یکی از وعده های غذایی انتخاب می شود، نیاز به خرید زغال لیمو و هر نوع دیگر آن خواهند داشت.

جهت  خرید زغال چینی وارداتی و زغال لیمو ارزان می توانید با واحد فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس بگیرید. هماهنگی های لازم در خصوص نحوۀ سفارش دهی زغال را به طور دقیق انجام دهید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 660
نمایش همه
علاقه مندی ها ()